Cat de utila va este voua masina personala?

ice4you®

I was born, to die imortal!

You may also like...

6 Responses

  1. Marius says:

    Aveam și eu în plan să iau ceva mașină. Dar acum chiar nu știu dacă merită să fac asta. Mi-e bine și fără ea. Da, bag un CFR din când în când sau un uber/ taxify, dar nu e capăt de țară. Pot trăi și cu asta.
    Avantajul e că nu folosesc mașina în interes de serviciu. Așadar, din punctul meu de vedere, să facă ce-or vrea. Să le scumpească până nu mai pot ca să iasă lumea să-i alerge cu beculețe.
    PS poate își dau și ei seama cine-i conduce.

  2. Malin says:

    Doar idiotii mai considera in ziua de azi masina ca fiind un lux sau un vector al pozitiei sociale si nu o necesitate. In urma cu vreo satpamana am avut ceva musafiri pe aici si i-am plimbat in lung si in lat, iar concluzia lor apropo de masini a fost ca spre deosebire de Romania unde multi trag sa-si ia masina mai tare decat a vecinului, pe aici toata lumea are o masina modesta pentru necesitate, dupa care sa nu planga atunci cand o gaseste zgariata sau chiar lovita in parcare. Desigur, sunt multi care au si masini clasa premium, dar pe langa ele au totusi si ceva second-hand si modest cu care umbla zi de zi, iar pe aia premium o folosesc doar intr-un context pe masura, nu sa care cartofi cu ele.

  3. ice4you® says:

    Maline, pentru ca la noi pana in ’90 sa ai o masina era un real privilegiu si simbolul unui statut social si multi ani dupa aia a ramas la fel, e greu ca unii sa se trezeasca la realitate si de inteles cumva cand destul de multi abia acum au reusit sa aiba o masina a lor. Va mai dura ceva vreme pe aici pana cand doar anumite masini vor mai fi statut social, lucru la care vor da si leprele astea o mana de ajutor la ce supertaxe vor sa ne bage pe gat.
    Eu unul, asa cum am scris, consider masina ca a fi o utilitate. Un soc l’am avut cand am ajuns in jermanica pe la inceputurile anilor 2k, unde ma asteptam sa vad pe strada masini noi si scumpe … fix-pix frate, majoritare erau Opel si alea multe Kadett din anii ’80 si Ford tot cam de atunci. laugh Ani mai tarziu am vazut o gasca de Logan, da asta e alta discutie.

    Oricum ar fi … masina a devenit si la noi o mare necesitate, mai ales si de cand piata muncii a devenit una mult mai mobila, din ce in ce mai putini permitandu’si luxul de a avea un job local.

    @Marius – tu esti printre norocosi … inca. La tine nu se justifica, dar nu multi au norocul tau. smile

  4. Vasile says:

    Sa fi vazut cum era prin ’72, Stimabile…. aveai numar mic, te salutau militieni in intersectii
    Cat despre masina, intodeauna am fost legat de ea, ca a fost veche, noua trebuia sa fie, indiferent si mereu i-am invidiat pe cei care au trait o viata fara ea, cunosc destui si chiar au dus-o bine, fara marele Automobil.

  5. Marius says:

    Pentru prima data sunt si eu de acord cu Mălin. Dar na, în vest ai transportul în comun și nu numai la alt nivel.
    Si pe Bucuresti eu zic ca e mai bine fara masina in momentul de fata. Da, e nasol daca o arzi pe Voluntari cu jobul, in rest… m-am descurcat de minune cu pejosul. Daca ai si ceva electric eu zic ca te strecori si mai ok.

  6. ice4you® says:

    Eu in Bucuresti NU folosesc masina decat in caz de forta majora! De cand am ajuns, am facut cu ea cateva drumuri sa car niste lucuri si cam atat, aici ma descurc super ok cu pejosu sau transportul in comun ca stau in buricul targaului, dar daca as sta pe la periferii, sau pe unde nu’i metrou, nu stiu daca as fi atat de fericit sa schimb 3 autobuze pana la locul de munca pe ploaie, pe frig iarna sau pe canicula vara.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *