Josephine vs drumurile din Romania

Cand am cumparat masina toate erau brici pe ea. Nu batea nimic pe la roti, directia era brici … nu necesita nici macar un leu investit in ceva, vechiul proprietar avand grija de ea cel putin la fel de mult cum am eu acum … dar drumurile din Romania i’au dat de cap dupa 8000km cat am adunat impreuna si la un moment dat am inceput sa aud o bataie pe la roata din dreapta care s’a agravat destul de repede. sad

Eh … asta e … mi’am sunat prietenul mecanic care face parte din propriul meu sistem de PRC (pile/relatii/cunostiinte) si m’am dus pe capul lui unde dupa o ridicare pe elevator concluzia a fost una simpla: trebuie inlocuite bieletele antiruliu + bucsile.

Zis si facut … comanda de Ruville (echiparea originala) … au venit piesele si cu 140 lei (manopera neinclusa pentru ca asta se rezolva in sistemul de troc al PRC laugh ) am rezolvat ambele roti pentru ca cu siguranta nici cele de pe roata stanga nu mai aveau mult pana sa cedeze si oricum este mereu bine sa le schimbi pentru ambele roti.

Si iaca asa … am rezolvat belele … care sper sa ma tina cel putin pana in primavara cand probabil ca le voi schimba din nou la ce drumuri de cacat avem mai ales dupa ce se vor desfunda si toate plombele puse de cretinii astia in toamna.

Tot inainte …

2 comentarii la „Josephine vs drumurile din Romania”

  1. Eu am patit la cumparare: suportii motorului, bieletele antiruliu si discurile de frana au trebuit schimbate, dar nu regret, merge super masina

    Răspunde
  2. Probabil ca in primavara le voi schimba si eu, nu sunt terminate inca … dar au uzura normala. Din cate m’am uitat nu sunt fabulos de scumpe, cu vreo 500 lei rezolv si de discuri si de placute pe fata, pe spate sunt ok.

    Răspunde

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Descoperă mai multe la IceWorld|DeuteriumCore

Abonează-te acum ca să citești în continuare și să ai acces la întreaga arhivă.

Continuă lectura