Cate masini second-hand s’au vandut in realitate dupa eliminarea taxei auto?

ice4you®

I was born, to die imortal!

You may also like...

7 Responses

  1. Redoo says:

    Ce sa zic..stiu trei oameni ce si-au cumpărat si doi ce-au vândut.

  2. ice4you® says:

    Probabil cam asta e procentul de crestere: din 5 oameni, doar unul a cumparat ceva. laugh

  3. Malin says:

    E o chestie pe care multi romani refuza sa o inteleaga si anume aceea ca un Logan produs in urma cu 5-6 ani poate sa fie mai rabla decat o masina produsa in Germania acum 10 ani.
    Eu am Logan de 7 ani si Opel de 15 ani si deocamdata ambele sunt OK, insa tin minte cand aveam Solenza in Romania. La 4 ani era plina de rugina si balanganea toata. Loganul e plimbat mai mult pe aici si n-a facut mai mult de 10000 de km/an asa ca nu prea are de ce sa puna probleme, dar daca erau alte conditii atunci sigur era praf si ala pana acum.

  4. ice4you® says:

    Maline, aici nu sunt de acord cu tine decat partial si am sa incerc sa argumentez cat de bine pot lucrul asta:

    1. Solentza a fost un produs pur romanesc, la fabricarea caruia s’au folosit materiale de proasta calitate. Singurul lucru bun din masinile alea era motorizarea si cutia de viteze … made by Renault! In rest, pe partea de tablarie, fiind defapt un soi de Super-Nova 2, avand aceleasi metehne fiind facuta pe aceasi linie de fabricatie si acelasi proces tehnologic din care erau taiate tot ce insemnau “costuri suplimentare” cum ar fi galvanizarea tablariei. Logan este din alt film, fiind primul produs post-decembrist sub supraveghere si garantie Renault! Chiar daca s’a dorit un produs ieftinache, a fost unul foarte bun pentru banii lui, Loganele fabricate prin 2005-2006 care ruleaza mai mult decat ok si in ziua de azi, aratand inca foarte bine stau marturie! Stiu taxi’uri cu 7-800.000km care arata inca foarte bine, fara prea mari interventii nici la motorizare si nici la caroserie, cea din urma fiind oricum galvanizata si teoretic garantata de Renault vreme de 10 ani.

    2. Nu vrei sa stii cum erau Opelurile inainte de cel pe care il ai tu (care banuiesc ca e ori Astra G ori Vectra B) respectiv Astra F/Vectra A fabricate pana prin 2002. Dupa maxim 2 ani pusca tabla pe ele ca pop-corn’ul, problemele de la pasajele spate si praguri fiind o probleme de care nu scapai orice ai fi vrut sa faci si nici in rest nu erai mai fericit, si crede’ma ca stiu ce vorbesc, am avut asa ceva 10 ani. smile Masinile fabricate acum de Dacia, mai ales noile generatii, nu sunt cu nimic mai prejos decat masinile din segmentul entry-level, medium level fabricate pe la nemtalai, ba chiar dimpotriva! Am ocazia sa tot frec la masini de tot soiul … si pot sa iti spun ca nici macar segmentul premium nu mai e ce a fost! In ce priveste Opel ca exemplu, Astra H s’a tinut destul de binisor (desi nici pe departe la fel de bine ca Astra G) in schimb noile modele (J/K) sunt firave rau si lucrul asta se observa usor. Poate lucrurile or sa fie mai bune dupa preluarea de catre cei de la PSA.

    In concluzie, Dacia nu mai e ce a fost de la preluarea celor de la Renault (in sensul bun) cum nici restul nu mai sunt ce au fost de la globalizare incoace (in sensul rau)! smile

  5. Redoo says:

    Deci, putina globalizare e buna pt Dacia, da nu pentru restu smile

  6. ice4you® says:

    Un rezumat mai bun nici ca putea face cineva!

  1. July 12, 2018

    […] tot scris eu pe aici ca explozia vanzarii de masini SH e doar o bula prin care unii idioti incercau sa justifice […]

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.