In loc de aberatii #farapenali, nu mai bine ne’am bate capul cu #autostrazipentruromania?

ice4you®

I was born, to die imortal!

You may also like...

13 Responses

  1. Redoo says:

    Da…asteptam niste planuri de prefezabilitate…ca, poate construim dracu niste autostrazi intre zimnicea si corabia si nu se justifica investitia…

  2. ice4you® says:

    Ca sa nu mai zic ce ar mai fugii investitorii de pe acolo, doar daca ar afla ca s’ar face … dash

  3. cola says:

    Da tovarășe, adevărul este că ies mult mai bine live-urile pe feisbuci când conduci pe autostradă – s-a văzut ce mișto s-au făcut praf românii nostri pe infrastructura de rahat din Ungaria, Austria, Italia – .. și vorbitul la telefon e mai șmecher .. și căruțele cu coviltir ar fi mai în largul lor pe autostradă .. sincer nu pricep de ce suntem așa grăbiți – că economia noastră e foarte relaxată – la orice ora e puhoi de oameni pe stradă în toate orașele mari, deci nu te dă nimeni afară dacă nu stai cu curul lipit de scaunul de la birou .. nu e weekend fără incidente pe cele câteva petice de autostradă pe care le avem .. nu sunt convins că o mai bună infrastructură rezolvă carnagiul pe șosele

  4. ice4you® says:

    E … aici nu suntem de acord! smile Sectorul de drum Simeria-Sibiu era unul cunoscut prin zona ca drumul negru. Nu exista saptamana sa nu fie cel putin un carnagiu nasol, drumul fiind foarte aglomerat si plin de nebuni. Dupa ce autostrada a fost data in folosinta, numarul de accidente a scazut cu 80% … da, sunt si acum nebuni care produc accidente, ba chiar unii care o iau pe contrasens, dar cu toate astea riscul de accidente a scazut considerabil pentru ca cele mai multe erau datorate depasirilor periculoase. Pe langa asta, de la an la an, e tot aglomerat si tot mai periculos, nu exista drum sa fac undeva si sa nu am parte macar de niste emotii din partea vreunui nebun care fie vine pe contrases, fie ma depaseste in vremea in care are masina din fata. In concluzie, eu zic sa nu mergem in logica idiotului de la transporturi si sa fim de parere ca e totusi, mai bine fara ele! Zic sa incercam sa le avem si dupa aia sa se apuce militia de treaba ca tot se plang ca nu mai au voie cu radarele prin tufe.

  5. cola says:

    Ice, avem o țară frumoasă .. de ce sa nu o străbatem în tihnă, să avem cum înjura pe îndelete .. vrei să devenim ca roboții de bucătărie, pardon, ca nemții .. dacă ar fi după mine, aș repara drumurile județene pline de gropi, traseele turistice, aș baga canalizare peste tot, aș marca drumurile nemarcate, iar finanțarea autostrăzilor aș face-o din amenzi la șoferii de BMW ..

  6. Sorin says:

    Într-o primă fază ar fi mai ieftin ca străzile existente să fie făcute un pic mai late. Ar încape astfel și bicicletele, mopedele, chiar motocicletele, apoi căruțele, ciurda de vaci, sau de boi(!), precum și alți idioți care nu încap pe strada normală.
    Dupe aia, ar trăbui aranjate capurile de pod (sau capetele?), fiindcă acestea sînt cauza multor accidente, dupe aia ar mai trebui “îndulcite” curbele strînse.
    Și doar dache mai rămîne și ceva bănuți atunci și ceva otostrăzi…

  7. Mălin says:

    Or să fie și autostrăzi, peste vreo 100 de ani când n-o să mai aibă aproape nimeni nevoie de ele…

  8. ice4you® says:

    @Cola – de acord cu tine, dar mai intai sa terminam si cu autostrazile alea care sa preia traficul de tranzit. Eu personal sunt cu curul in doua luntrii, pardon, case. Deh, atat am putut daca nu am dat meditatii, dar asta e alta discutie. laugh Ei bine, intre astea doua sunt 6-7 ore de mers periculos cand ar putea sa fie maxim 3 si jumatate de mers cat de cat decent. Varianta drumurilor judetene o prefer cand am chef de ce povestesti tu, insa cand am treaba, parca as merge sa rezolv ce am de rezolvat si fara sa ajung de la A la B aproape constipat de riscurile prin care am trecut inutil atat eu cat si familia mea. sad Doi prieteni am pierdut in ultimii 5 ani omorati de niste cretini … nu mai vreau sa traiesc asta.

    @Sorin – ai uitat de radarele puse prin curbele alea stranse. laugh

  9. vasile says:

    Cauze sunt multe, vizavi de accidente, iar una principala ar fi scoala de soferi de rahat care se face in Romania si care dupa mine ar trebui sa dureze minim 3 luni, nu mai zic de reintroducerea probei de poligon la examen si a probei de condus pe timp de noapte. Desigur un punctaj al scolilor cu multe rebuturi, accidente imediat dupa obtinerea permisului, etc., al cabinetelor de avizare psihologica pe acelasi sistem, in final cu retragerea licentelor de practica.
    Ne plangem permanent ca cineva nu ne pune tot pe tava, dar noi ce facem, exista atitudinea civica si parghii?! De exemplu as vrea sa-l filmez pe un meltean ce circula ca boul, apoi sa trimit filmul …undeva la un organ si ala sa ramana pieton a doua zi, asta e omul si doar cu mijloace d’astea rezolvi ceva, cum zice si vorba aia “frica pazeste bostanii”

    O problema vizibila prin tara sunt marcajele absolut neinspirate, liniile continue pe km intregi aiurea trasate, primari de cacat care impreuna cu consiliul local si un sef de post stabilesc 30Km/h prin localitate sau pe drumuri din zona, toate astea inseamna frustrare, tensiune in trafic si in final accidente pe zone care pana mai acu nu se intampla nimic si care dupa introducerea limitarilor aberante au devenit drumuri negre.

    Pana la autostrazi ar trebui sa lucram la educatia rutiera, sa schimbam sistemul, sa o lasam mai usor cu amenzile, care pentru unii sunt bani de seminte si de aia nu conteaza si nici nu au efect si poate sa bagam un 15-30 de zile parnaie, pentru incalcari grave si care acum sunt penalizate cu puncte si amenda.

  10. Marius says:

    Ce ar fi si cu niste politie care sa isi faca treaba? Sa intre in trafic si sa educe?

  11. ice4you® says:

    @Vasile – cu mici rezerve pe ici, pe colo, in mare sunt de acord cu tine, insa eu insist ca statul trebuie sa inceapa cu infrastructura, iar la nivelul actual de trafic, autostrazile nu mai sunt un moft idiot, ci o necesitate dureroasa! Abia dupa ce asiguri o infrastructura de dai Doamne, poti sa treci la altceva, ca pana atunci tot jale o sa fie pe drumurile noastre care dupa ce sa sunt supraaglometare, mai sufera si de cele semnalate de tine, multe nici macar semnalizate nefiind!

    Pe de alta parte, militienii in loc sa fie suparati ca ii scot astia cu radarele din tufe, mai bine zic ca s’ar apuca de nitica implicare si in educatie. Nu sunt cu nimic de ajutor doar amenzile aberante si amenintarile de prin presa cu nici laudele cu “ravagiile facute in trafic”. In rest, da, sunt de acord cu tine ca trebuie sa se revina la SCOALA DE SOFERI si sa se renunte la SCOALA DE LUAT PERMISE … ca de aici cam pleaca multe din belele!

  12. cola says:

    Se ia un analfabet funcțional, sau un om obișnuit, care știe regulile de circulație, și se pune în situația următoare – pe partea stângă paște o vacă cu lanțul cam lung, din drumul de pământ din dreapta se îndreaptă o căruță spre drumul pe care ești , și căruțașul stă cam într-o rana , probabil de la soare amestecat cu alcool, la 100 m in fața ai un tractor cu remorca, din spate vine unu tare si-ti dă cu flash-uri, pe sens opus vine altul cu mașina gri, fără poziții aprinse .. ce trebuie sa faci ? A. Parchezi lateral în șanț. B. Înjuri . C. Dai și tu flash-uri la căruță .. D. Îi dai blană, să te evacuezi din situație cat mai rapid.. E. Iei trenul data viitoare .

  13. ice4you says:

    F. te bucuri ca atunci cand te’ai trezit era dimineata laugh

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

error: