Tesla a lansat oficial pe piata Model3 … probabil cu cel mai urat interior din cate am vazut

Masina momentului, TESLA Model 3 a fost lansata in sfarsit oficial pe piata. Costul unei  masini de asta care este full-electric cu performante bunicele (in afara de autonomie in ciuda promisiunilor) este in jurul a ~35.000USD (cu dotari ~44.000USD), un pret aparent decent pentru o masina electrica cu 4 usi ce probabil ca teoretic ar deveni un concurent redutabil pentru multe branduri premium ce inca vand masini cu motorizari clasice.

Daca din punct de vedere estetic exterior nu am multe de zis, ba chiar as putea spune ca e frumusica (un soi de copie Porsche), interior in schimb imi aduce aminte de Dacia 1300 … sau chiar mai rau …

Deci in afara de tableta aia imensa care parca nu e de acolo, avem de’a face cu un bord patratos ce are in mijloc un plastic ce imita lemnul si ceva insertii de acelasi plastic dar care imita aluminiu si asta la segmentul superior, adica variantele de peste 44.000USD.

Dupa cum stiti, eu sunt fan’ul bordurilor minimaliste si functionale, dar asta mi’se pare un urias pas inapoi mai ales ca la o masina ca asta te’ai astepta sa ai parte de ceva futuristic si nu doar o tableta trantita pe un bord ce pare mai degraba o scandura intr’o masina ce in EU probabil ca va trece binisor de 35.000EU cu toate taxele. adica segmentul unde intalnim deja masini din segmentul premium cu interioare pe masura.

Acum inteleg de ce toate prezentarile de pe youtube sunt fie nocturne, fie evita sa iti arate bordul. laugh

Voua cum vi’se pare?

9 comentarii la „Tesla a lansat oficial pe piata Model3 … probabil cu cel mai urat interior din cate am vazut”

  1. Deja mi-am rezervat una, intr-un an sper sa fac rost de bani sa alimentez cardul, am pus si ceva anunturi pe Deepnet, stiti voi pentru un rinichi…vand si apartamentul de la oras, ceva purcei, ce nu face omul sa fi ECO!

    Răspunde
  2. Pai sfarleaza nu’i trebe Stimabile, i bag o priza direct de la fotovoltaice… uiuiu!! Eco-Maximus, numa’ ca trebuie sa o las mai usor cu lichidele laugh

    Răspunde
    • A fost in productie la Brasov si Sibiu, s-a exportat in Australia, era misto tare la vremea aia. De exemplu avea in puntea spate 2 motoare electrice de 550 CP bucata la 1200 V, sisteme moderne de franare electro-cinetica, facute la Electroputere, cauciucurile si aerul conditionat din cabina erau de import, restul era romanesc. Apoi la un TIB prin anii ’80 am mers si cu ea prin curte dupa ce s-a spart targul, inginerul de o proiectase imi fusese profesor si indrumator la lucrarea de licenta, vremuri frumoase de entuziasm patriotic, Stimabile!
      Noi si cu americani ce mai faceam asa ceva, era o Toyota Pyrus uriasa laugh

      Răspunde
    • Normal, daca stii legea lui Ohm si teorema lui Pitagora esti nostalgic Stimabile laugh
      Pff, acum am vazut c’am scris aiurea numele la harbul ala de Toyota, sunt nostalgic, nici sa scriu corect un nume de masina capitalista nu pot

      Răspunde

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Descoperă mai multe la IceWorld|DeuteriumCore

Abonează-te acum ca să citești în continuare și să ai acces la întreaga arhivă.

Continuă lectura