Ma uit la clipul asta si rad ca prostul de minute bune …
Dincolo de aparenta inovatie buna pentru ciclisti pe care UE si’ar dori’o impusa pentru a reduce numarul in crestere de accidentelor in care sunt implicate ->bicicletele, isi da oare seama careva de tampenia la care s’au gandit? Capul oricum era protejat de castile existente si la ora actuala, problemele cele mai mari ramanand fracturile de membre sau chiar coloana vertebrala … cu alea cum facem? UE are oare de gand sa aplice in curand metoda asta?
Tipic Două-zeci-două-zeci !
Am vazut si eu filmuletul zilele trecute, dar mi s-a parut greu de folosit vara cand e foarte cald. In rest, eu zic ca e ok
Hai ba, da’o dracu, pe asta trebuia acum sa dea UE o gramada de bani? E ok, la ce? Cum ziceam, o ->casca dedicata face acelasi lucru, plus ca marile probleme raman alea legate de protectia membrelor si eventual coloanei vertebrale. La ce dracu te ajuta un airbag d’asta, care cum bine ai remarcat mai e si foarte incomod mai ales vara, daca ramai leguma cateva luni bune sau chiar de tot? La testul ala daca era ciment/asfalt si nu saltea, sincer nu il mai vedeam sa fie atat de incantat cand nu stia de unde sa se tina prima oara de restul ranilor.
300EU/buc? … la banii aia o sa te rogi sa nu cazi cu bicicleta!
Mie îmi plac, că nu folosesc bicla … As folosi varianta cu capse , ca la mașini, și după ce bubuie alea, ești gata anesteziat … Plus că nu se mai bălăngăne creierul aiurea .. se lipește de țeastă .. in altă ordine de idei, lumea are prea mult timp și prea multi bani și prea puține griji .. serioase …
Eh, cam aia ziceam si eu!
Ceva capsa detonanta are din cate am auzit in clip, dar e o tampenie total inutila si facuta din prea mult timpul ala liber irosit de’an pururea.
…mai urmează să fii obligat să îți montezi sistem ABS la bicicletă, după aia să fie clasificate bicicletele dupe ceva norme euro, apoi să aibe abilitare ISO 9.000 și alte căcaturi de astea. Ori cască de protecție trebuia sa pună fetița ceea care a fost încurajată de o educatoare dementă să steie în cap direct pe ciment… Mai ceva că un yogin…
Haida bre, bița rămîne biță, este plăcerea de a te deplasa prin propriile mijloace – o necesitate pentru unii, o plăcere pentru alții, dar mai ales un subiect bun pentru implementat „norme de siguranță și legislative” pentru unii care nici nu știu să numere corect… alde două-zeci două zeci… mai nou două-zeci PATRU-zeci !!!…