Black fraierday 2013 – prima greseala de marketing

Am zis ca ma abtin sa scriu despre subiectul asta insa ma distreaza prea tare si nu ma pot abtine.

Pe modelul …

Graba strica treaba …

… si …

S’au grabit ca fata la maritat …

Vanzarile de Black fraierday 2013 nu stau nici pe departe atat de bine cum se asteptau, daca anul trecut la ora asta jumatate din oferta magazinelor online era epuizata (mai mult sau mai putin artificial) anul acesta stocurile sunt aproape intacte la mare parte din produse. Prima greseala de marketing a fost aceia ca nu au luat prostii in considerare faptul ca o asemenea „sarbatoare” nu se face NICIODATA intre zilele de avans si plata … nu degeaba aia care au inventat’o au ales ultima vineri din luna pentru aceasta „sarbatoare” … da zile asta la prostii de pe la noi care nu se mai vedeau odata cu implinirea buzunarelor pline. Am eu o vaga banuiala ca anul asta or sa faca niste prelungiri ale „sarbatorii” … de voie … de nevoie.

Nu stiu cum sta treaba in offline dar cred ca o sa dau o tura prin oras sa aflu … de dragul distractiei … preturile si „reducerile” nu ma intereseaza … reactiile in schimb sunt priceless. laugh

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Descoperă mai multe la IceWorld|DeuteriumCore

Abonează-te acum ca să citești în continuare și să ai acces la întreaga arhivă.

Continuă lectura