Emag vinde produse resigilate ca pe unele noi

Update: intre timp, in urma discutiilor purtate pe email cu cei de la suport clienti, Emag si’a recunoscut greseala:

Buna ziua,

Ne pare rau pentru situatia intampinata de dumneavoastra!

Am analizat poza pe care ne-ati trimis-o si am constatat ca acest produs s-a livrat gresit. Produsul nu a fost un produs resigilat ci doar refuzat de catre un alt client la primire.

Pentru neplacerea creata si pentru ca ne asumam greseala, dorim sa va oferim un card cadou in valoare de X lei, daca dumneavoastra acceptati!

Astept raspunsul dumneavoastra!

Cu stima,

xxxx

Customer Support Expert

Am acceptat atat scuzele cat si oferta lor de reconciliere care mi s’a parut de bun simt! In concluzie, daca aveti intampinati probleme de genul asta nu ezitati sa ii contactati!


Este pentru a doua oara cand mi’se intampla sa comand de la Emag niste produse noi cu pretul unora noi si sa primesc in locul lor produse folosite deja, care nici macar ca resigilate nu cred ca s’ar mai putea vinde, ci mai degraba ca SH.

Prima aventura am avut’o acum vreo saptamana cu un laptop pe care l’am comandat de nou si din cate am inteles, faptul ca a durat aproape doua saptamani livrarea lui, a fost din cauza faptului ca a venit dintr’un showroom unde bag seama ca nu a fost doar stocat ci si expus sa il pipaie toata lumea, lucru usor de dedus in primul rand dupa starea cutiei care era resigilata neglijent de catre ei cu un sticker mizerabil peste cel original, iar laptopul prezenta numeroase amprente atat pe capac cat si in interior si iaca si dovezile …

Din factura se poate observa foarte usor ca nicaieri nu apare termenul de „resigilat”, deci avem de a face cu un laptop ce teoretic ar fi trebuit sa fie nou. Si iata ce am primit dupa aproape doua saptamani de asteptare …

Sigiliul era defapt un sticker alb lipit neglijent peste cel original care evident era rupt …
Stickerul de la camera web gata „cojit” …
Numeroase urme de amprente peste tot pe carcasa…

De asemenea ecranul era prafuit si alte numeroase urme de amprente se puteau vedea usor atat pe butoane cat si pe touchpad. Nu stiu daca a fost returnat sau nu, vandut sau doar expus, ideea este ca nu era nou ci un produs resigilat vandut ca unul nou si cred ca este evident pentru toata lumea acest lucru chiar daca din poze poate nu se observa atat de bine. Nu am avut timp sa ma ocup sa fac o reclamatie si poate ca as fi lasat’o asa, daca azi nu ma trezeam cu o bucurie si mai mare, adica asta …

Tot din factura se poate deduce usor ca nu avem de a face cu un produs resigilat ci cu unul vandut ca nou care a beneficiat doar de un mic discount promotional datorita unei campanii de reduceri la Emag, dar in nici un caz ca produs resigilat. Si iata ce am primit …

Ambalaj distrus

Sub stickerul lipit de ei, am aflat si pe la cine a mai umblat inainte …

Evident ca nici tastatura si nici mouseul din interior nu se aflau in cea mai buna stare, prezentand urme de uzura, usoare ce e drept dar cred ca e clar pentru toata lumea ca setul asta nu era nou din nici o pozitie desi eu l’am platit ca unul dupa cum se poate vedea si in factura, iar cine nu e convins am si alte dovezi cu care pot demonstra asta!

Inainte de a le face o reclamatie la ANPC cum ar fi fi cazul dealtfel, am sa ii contactez pe ei pe calea lor oficiala depunand o reclamatie la care voi atasa toate dovezile necesare! Nu sunt dispus sa le trimit produsele inapoi, pentru ca am stat oricum enorm de mult sa le primesc si eu AM NEVOIE DE ELE! iar de „iertat” ii voi „ierta” doar si numai daca vin cu o propunere decenta de rezolvare a neplacerilor si isi vor cere scuze public aici, unde evident ca le voi oferi si un drept la replica cum este si normal!

Va urma!

28 de comentarii la „Emag vinde produse resigilate ca pe unele noi”

  1. Daca nu se intampla, nu face nimic, avem toate datele problemei, mergem la ANPC!

    Si iote ca am facut si sesizarea la ei:

    Asteptam de acum raspunsul si eventual dreptul la replica.

    Răspunde
  2. Trebe așteptat.. dacă nu li s-au urcat poziția dominantă la cap, reacția trebe sa fie de bun simț .. sper să fie doar indolența unor angajați, și nu politică de companie.. dar și așa trebuie să ia măsuri..

    Răspunde
  3. @Cola – sunt un tip fairplay. Nu mi’a cazut bine, ba chiar mi’a sarit mustarul mai ales a doua oara! Grav este ca produsele erau comandate pentru altii, norocul meu fiind ca ma cunosc si nu au crezut ca imi bat joc de ei comandandu’le la resigilate. Cu toate astea cum zici tu, desi pus in toate posturile pamantului, am decis sa astept si prima oara din bunul meu simt sa le dau un drept la replica si sa corecteze lucrurile. Evident ca rabdarea mea nu va fi infinita, dar suficienta cat sa aiba timp sa imi raspunda cum sta treaba, daca e sau nu neglijenta, daca e sau nu vreo noua politica sa scape de „gunoaie” si in acelasi timp in vremea in care isi cer scuze sa gaseasca si o cale amiabila de a remedia deranjul.

    @Mariu – Dupa cum stii, n’am asa ceva, dar am tinut sa ii anunt pe caile oficiale plus twitter. Liber la distribuirea postarii si multam cui o face, pentru ca eu sunt 100% ca nu sunt singurul patit mai ales de cand s’au tot „extins” fara cap si fara coada.

    Răspunde
  4. In decembrie am cumparat un laptop Asus care conform specificatiilor trebuia sa aiba placa video nVIDIA® GeForce® 920MX 2GB (Factura si garantia era pe acest tip de placa). In realiatate am primit cu placa Intel® HD Graphics. Dupa ce am comunicat ca vreau sa il returnez si dupa vreo 3 telefoane m-a sunat un tip care a venit cu doua variante:sa imi schimbe laptopul cu un Acer cu placa nVidia si cu 256 GbSSD (fata de 128Gb cat avea Asusul) sau sa imi ofere un discount de 270 lei si sa pastrez laptopul. Intrucat din ce stiam Asus este superior Acer am mers pe varianta cu discount. Am vrut sa le dau zero puncte pe http://www.trustpilot.com (eMag-ul a scazut foarte mult) dar mi-a fost lene si a fost singura data cand nu amers bine achizitia.

    Răspunde
  5. De cand s’au intins mai mult de cat le este plapuma se pare ca dau rateuri dupa rateuri.
    Pe mine inca nu m’a contactat absolut nimeni in ce priveste problema raportata. De felul meu nu sunt un tip rabdator dar am invatat sa fiu. Le mai dau termen cateva zile sa aiba o reactie, daca nu o sa vina vedem ce e de facut ca eu unul situatia asta nu prea am de gand sa o las ca in tren.

    Pe de alta parte ai facut o alegere mai mult decat ok! Grafica aia dedicata are prostul obicei sa crape destul de repede si mai ales dupa garantie, pe cand aia de la Intel e destul de fiabila in timp si nu cum mult mai jos decat ce ai fi dorit tu sa ai. Te’ar fi ajutat un pic in jocuri, dar nu fabulos de mult, in rest pentru chestii usuale nu iti bate capul. In rest … de rahat gestul.

    Edit: daca citesti cateva din ce scriu oamenii aia pe acolo, e clara treaba ca nu doar la mine au ajuns produse SH in loc de unele noi, iaca doar un exemplu:

    Răspunde
  6. Stimabile, acum e perioada de concedii, lumea viseaza… fii si tu intelegator, o fi fost zi de resigilate si au incurcat borcanele. Baga un retur daca esti in termen si gata ghinion, cum zicea si presedintele nostru neamt laugh

    Răspunde
  7. Update: intre timp am primit purtat discutii pe email cu cei de la emag, acestia aratandu’se interesati de rezolvarea amiabila a problemelor aparute. In principiu, am mai lasat eu de la mine, au mai plusat ei cate ceva … am cam ajuns la o intelegere, dar mai multe nu va pot spune asteptand din partea lor inca un raspuns cu partea dreptului la replica pe care l’am oferit ca asa mi’se pare normal. Ramane sa vedem daca doresc asa ceva, sau voi posta eu ulterior rezultatul la care am ajuns dupa discutiile purtate. smile

    UPDATE 2: Am updatat si postarea intre timp! Consider incheiat acesta aventura in urma faptului ca si’au recunoscut atat greseala in vremea in care mi’au oferit si o mica recompensa de bun simt.

    Răspunde
  8. Tot ce am cumparat de la emag cu mici excepti a fost ‘umblat’ in pachet … ps4 cumparat nou fara oferta fara reducere.. urme de jeg intre sigiliu si carton.. monitor sigilat(de ei) amprente pe ecran… cred ca doar un mouse si un router au venit sigilate cu tipla producatorului. Cumparand de la emag va asumati riscul de a primi produsele expuse de ei prin magazine pipaite de mii de insi. Nici macar de mana a doua nu se poate chema un produs expus. E diferenta enorma intre sigiliul producatotului si cel al emag.

    Răspunde
  9. Din pacate sunt cazuri tot mai dese de genul asta. Sfatul meu este ca cei care mai cumpara si au asemenea probleme sa ii contacteze cu dovezi cum am avut si eu si sa ajunga cu ei la o intelegere. In principiu candva (nu am mai luat de ceva vreme nimic de la ei) erau deschisi la discutii si ofereau solutii amiabile de rezolvare a problemelor care puteau insemna fie inlocuirea pe loc a produselor fie un discount sub forma unui voucher. Daca va mai loviti de asa ceva, nu ezitati sa ii contactati si sa reclamati problemele intampinate.

    Răspunde
  10. Cumparat laptop cu Ubuntu preinstalat pe el. Dupa instalare, la fiecare deschidere imi afiseaza: booted in insecure mode.
    Cautat pe net si aflat ca asta se intampla numai dupa instalari succesive ubuntu peste windows sau invers etc.
    Deci…mi-au livrat ca nou un laptop care fusese returnat/resigilat?

    Răspunde
    • Teoretic ar fi trebuit sa nu existe problema asta. In rest, daca ar fi fost desigilat ai fi putut sa iti dai seama in principiu inca de la sigiliul pe care le are cutia.

      Răspunde
      • Teoretic (cum spui tu) sigiliul era ok, ca si restul cutiei etc.
        Atunci cum se explica?
        Pe de alta parte, la inchidere (dar dispare prea repede ca sa vad la ce se refera) apar chiar la sfarsit 3 mesaje/randuri suprapuse si in fiecare se distinge „error”.

        Si-a facut toate update-urile. A mai ramas doar unul, despre care ma intreaba – e cel referitor la versiunea ubuntu mai noua (acum are ubuntu 16.4) – dar deocamdata nu i-am dat ok la descarcare/instalare, e vorba de cateva sute de mb. Cine stie ce se mai intampla si poate fi luat ca motiv sa refuze returnarea – inca mai am timp.

        Inca ceva: am cautat pe net acest exact acest laptop, cu toate specificatiile si…nu l-am gasit pe nicaieri. Culmea, nici la Emag nu mai apare. A fost cumparat de Black friday. Cum de nu apare nici pe site-ul Dell, nici pe alte site-uri?

        P

        Răspunde
          • La intrebarea ta nu as putea raspunde pana cand nu vedem, vorba lui Vasile, despre ce laptop vorbim! Posibil sa fi fost un lot de resigilate de fabrica (refurbished) ca „oferta speciala” de Blacfraier dei … dar in privinta asta putem doar specula! Oricum, daca nu esti multumit macar ii poti face retur si eventual sa il schimbi cu un alt model cu specificatii apropiate ca sa nu iti mai bati capul cu ramburs si alte minuni.

          • Dell Inspiron 15 3567, Ubuntu 16.4 preinstalat, 15,6 inch 1920/1084, I3-7020U 2,3 Ghz, 4GB RAM, 1TB HDD, grafica Intel Kabylake GT2F.

            Dar cred ca-l returnez oricum pentru ca n-are clapita sub touch pad – echivalenta la click stanga/dreapta mouse (f utila pentru mine pentru ca si la precedentul (Acer) si la asta se blocheaza cursorul la mouse).

            La ultimele 2 inchideri n-au mai aparut cele 3 mesaje de eroare.

            Altfel laptopul nu pare sa aiba probleme. Ma intreb cum ar merge cu Win 10, cu doar 4 GB RAM.

          • Pune Win 10 Pro pe el si o sa mearga brici, daca ai dat 1500 pe el face toti banii, Ubuntu a ajuns o balena, nu mai e ce a fost!

          • Aha, pai inseamna ca l-am luat bine cu 1300. M-am uitat la celelalte oferte, majoritatea cu pret apropiat sunt cu 500 GB sau cu rezolutie mai slaba. Ba chiar si dintre cele cu pret simtitor mai mare.
            Oricum nu pun jocuri pe el sau alte programe consumatoare de resurse, e doar pt. office/net, eventual vreun film sau Google maps.

            Ar ramane totusi chestia cu lipsa clapetei pentru echivalare mouse….

          • @ice4you: Aha, pai inseamna ca l-am luat bine cu 1300. M-am uitat la celelalte oferte, majoritatea cu pret apropiat sunt cu 500 GB sau cu rezolutie mai slaba. Ba chiar si dintre cele cu pret simtitor mai mare.
            Oricum nu pun jocuri pe el sau alte programe consumatoare de resurse, e doar pt. office/net, eventual vreun film sau Google maps.

            Ar ramane totusi chestia cu lipsa clapetei pentru echivalare mouse….

    • Eu l’am gasit in oferta emag aici la 1500 lei. Teoretic la ce configuratie e, nu prea e o mare afacere, cam la banii aia gasesti oricand echivalente fara probleme, o gramada de modele gasesti cu configuratii asemanatoare gasesti aici, eventual mai dai o diferenta nu foarte mare.

      Răspunde
  11. Am patit-o si eu sa comand produse noi si sa primesc produse resigilate. Nu am patit-o cu produse electronice, ci cu trolere de voiaj. Doua am comandat, ambele au venit cu cutiile rupte si lipite cu banda scotch, cu zgarieturi, iar punga in care trebuia sa fie ambalat unul din trolere, era mototolita si bagata inauntrul trolerului. Am sa reduc la 0 comenzile de la emag.

    Răspunde
    • Din pacate, in ultima vreme se pare ca s’au inmultit reclamatiile de acest gen din ce am mai vazut, pe ici, pe colo, de multe ori vina fiind data pe curieri si manipularea improprie a unor produse. Ok, sa zicem ca sunt si cazuri de genul asta, insa din ce povestesti tu, nu pare a fi deloc asa. Incearca sa iei legatura cu ei si sa lamuresti situatia, daca tolerele au fost cumparate direct de la ei si nu de pe la cine stie ce parteneri din store pentru care Emag nu isi asuma nici o responsabilitate, desi ar trebui din momentul in care vand prin intermediul lor.
      Bafta!

      Răspunde
  12. Si eu am primit azi un polizor unghiular (flex) resigilat si cu o piesa lipsa (cheia de strangere a discului care intra in maner). E vorba de un flex einhell nu foarte scump de vreo 400 lei. Vazand ca lipseste cheia, asta m-a facut sa ma uit mai atent la scula (de obicei nu le purec sunt scule nu bijuterii). Pe ea erau urme fine de mizerie (stearsa) si zgarieturi fine rezultand clar ca produsul e resigilat. I-am contactat instant pe langa asta am facut si o plangere la ANPC cu numar de inregistrare. Am facut cerere de retur, eu am comandat si platit un produs nou si intreg. Le-am lasat review-uri negative peste tot pe unde i-am gasit, inclusiv pe pagina lor de facebook de unde bineinteles l-au sters. Mi-au oferit si voucher de 50 lei dar bineinteles ca l-am refuzat spunandu-le ca eu imi mentin sesizarile precum si plangerea la ANPC (chiar daca stiu ca nu fac nimic cu ea). Pe viitor voi mai comanda DOAR CU VERIFICARE COLET asta in cazul in care mai comand altceva de de la ei in afara de lapte praf si scutece

    Răspunde
    • Toate coletele vin cu dreptul de verificare inaintea preluarii, chiar daca curierul grabit sustine altceva!
      Mai multe informatii despre acest aspect, gasesti ->aici!

      Răspunde

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Descoperă mai multe la IceWorld|DeuteriumCore

Abonează-te acum ca să citești în continuare și să ai acces la întreaga arhivă.

Continuă lectura