Dacia Spring Electric, test 0-100Km/h

Toate cele 4.000 de exemplare anuntate de Dacia pentru Romania ca livrabile incepand cu toamna lui 2021 au fost rezervate in timp record contra unui avand de 100EU, desi nimeni nu a vazut inca in realitate aceasta prima Dacia electrica, despre ale carei caracteristici am scris aici. 

Cu privire la performante, jurnalistii francezi au testat’o, iar de iesit, le’a iesit cam asa:

Din testele efectuate este evident pentru toata lumea ca aceasta masina nu va fi cumparata pentru „performantele” ei, fiind oricum o masina folosita exclusiv in oras si zone metropolitane, ce va conta cel mai mult fiind autonomia despre care pana acum exista doar date declarative, dar nu si teste de utilizare normala, ce probabil ca vor aparea in perioada urmartoare.

Test drive

11 comentarii la „Dacia Spring Electric, test 0-100Km/h”

  1. E foarte okey, nu e mașină de Formula 1 sau de… liniuțe. Chiar am dat sonorul mai tare să aud motorul. Nema, că nu se aude decît rulajul cauciucurilor. E amuzantă pictograma din bord, în partea dreapta, care seamănă cu o stație de încărcare de benzină !

    Răspunde
    • Exact! E o masina cu utilitate strict urbana/metropolitana … asta e destinatia ei, asta face. Motorul ala se aude putin, ca un zumzait cand ii „da blana”.
      Da, cu pictograma aia si eu o remarcasem si intial am crezut ca e o pompa de benzina cu stecher. laugh

      Răspunde
    • Amu daca stam sa cautam nod in papura, meteahna romanului sarac cu stuguri acrii … gasim destule … dar nah, pentru mai mult dacat atat, oricand poti alege ceva mai de ureche fina de roman, cu de vreo 5x banii aia, sau eventual o bicicleta ca ii mai eco! victory

      Răspunde
  2. Am văzut o fotografie cu ea lângă un Zoe, zici că este un Smart, defapt am făcut eu o gluma arata mai mult cu Lăstun facelift 2021. La dimensiuni mă refer, un fel te tuk tuk carosat.

    Răspunde
  3. Un Matiz cu motor electric, „ceva mai scump”!!
    Pe Matiz versiunea SE am dat in 2004 5500 $ no , dupa 17 ani sa inteleg ca ne-am dat naibii?! good

    Răspunde
    • Maestre si inflatia cine o plateste? smile Azi, cea mai ieftina masina cu propulsie clasica, Matiz gen, are un pret cel putin dublu fata de Matizul de atunci. Da, stiu, e dureros, dar adevarat. smile

      Răspunde
      • Am citit comentul de dimineata, da am vrut sa ma uit in acte sa vad cat era dolarul la schimb in 2004, aprilie – 3,5 lei si acum 4,15. Asa ca dupa curs pana la dublu…. lacomie?!
        Hai sa-ti mai zic, initial am vrut un Yaris hibrid pentru sotie, insa imediat dupa ce a aparut subventia au sarit preturile. Ghici cu cat?! De la 11600 euro la 16000 aproximativ, daca mai tii minte ce ziceam eu de subventii, da?! Pe afara, la ce viseaza romanul exista subventii, dar si reglementari!
        Apropo, i-am aratat filmul cu test drive-ul baiatului, ca Matizul e la el acum, zice e fix la fel daca luam un kit media cu navigatie si-l punem in consola, plus ca ma duc de doua ori la mare cu un plin rofl drinks

        Răspunde

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Descoperă mai multe la IceWorld|DeuteriumCore

Abonează-te acum ca să citești în continuare și să ai acces la întreaga arhivă.

Continuă lectura