Din 15 august incepe jihadul parcarilor in Bucuresti

In urma unei hotarari a Primariei Municipiului Bucuresti in fruntea caruia se afla speranta Nicusor Dan, locurile de parcare in Bucuresti vor deveni un lux atat pentru riverani cat si pentru cei in tranzit, despre impartirea zonelor si tarifele de parcare puteti citi aici.

Din 15 august incepe jihadul parcarilor in Bucuresti

Partea misto este ca desi tarifele prevazute pentru un loc de parcare sunt astronomice comparativ chiar si cu cele mai bogate si scumpe orase ale Europei, acest lucru nu le garanteaza tuturor rezidentilor din „Zona Zero” a Capitalei ca vor si gasi un loc de parcare deoarece aceste locuri nu vor putea fi rezervate. In restul zonelor exista mai multe forme de taxare, cu sau fara rezervarea locului de parcare, in functie de zone, in functie de disponibilitate, cu tarif de zi, tarif de noapte, etc.

Motivul real al suprataxarii parcarilor din Bucuresti

Aș vrea ca, în 2030, în București să fie cu 500.000 de mașini mai puțin. Aș vrea ca oamenii să meargă mai mult pe jos, mai mult cu bicicleta, mai mult cu transportul în comun. (…) Suntem invadați de mașini.

a scris pe facebook primarul USR al Sectorului 2, Radu Mihaiu, desi in campania electroala promitea construirea a mii de locuri de parcare din care nu a reusit pana acum sa faca nici macar o singura parcare noua si civilizata, iar de investitii in solutii alternative civilizate si imbunatatirea conditiilor de transport in comun, nici nu are rost sa mai vorbim, situatia find similara aproape peste tot in Bucuresti.

Toata lumea e (inca) fericita

Desi cand Firea anunta „Taxa Oxigen” pentru Bucuresti, la tarife mult mai mici decat ce a pregatit Nicusor, a iesit un urias taraboi in urma caruia Firea a dat inapoi cu aberatiile alea, de data asta e o liniste totala, bucurestenii probabil find inca prin concedii, sau probabil ca inca habar nu au ce ii asteapta, dar se vor prinde din 15 august incolo cand lupta pentru un loc de parcare in Bucuresti va trece de la faza de injuraturi la faza de tarnacoape si cazmale, stergatoarele ridicate si biletelele in parbriz devenind o frumoasa amintire din vremuri de pace.

Opinie personala

Bucuria mea ca am muncit ani de zile pentru a scapa definitiv de traiul in Bucuresti e intarita si mai mult de toate aberatiile pe care le vad zi de zi ca „masuri” luate intr’un oras care se duce dracului de la o zi la alta pe mana unor agarici pentru care bucurestenii par sa aiba o reala pasiune de 32 de ani incoace, alegerea lui Nicusor Dan nefind decat motul de pe cacat. Practic, de 32 de ani traiul in orasul ala a devenit tot mai inconfortabila de la un an la altul, dezvoltarea lui haotica si lipsa de investitii in multe din problemele nevralgice pe care le are, transformandu’l treptat intr’o jungla in care viata de zi cu zi devine tot mai insuportabila pentru tot mai multi oameni ce nu isi vor mai putea sa isi permita mai nimic si nici nu vor primi mai nimic pentru banii tot mai multi pe care vor ajunge sa ii plateasca doar pentru „privilegiul” de a trai in Bucuresti, epoca saracilor „bogati” terminandu’se destul de brutal, boss.

13 comentarii la „Din 15 august incepe jihadul parcarilor in Bucuresti”

  1. Scenariul bucureșten al parcarilor se repetă cu mici variațiuni în mai toate municipiile capitale de județ dominate de coaliții locale PNL+USR. Vezi cazul (școală) Mamaia ce ține de UAT Constanța.
    Prin măsuri de acest fel doresc să descurajeze posesia de autoturism. La fel cum colectivizarea s-a făcut prin impunerea unor cote aberante de cereale ce trebuiau predate statului, de catre cei ce aveau pamînt in proprietate, acum, posesorul de autoturism este taxat enorm spre a fi determinat sa renunte la autovehicul.
    Dacă colectivizarea dorea controlul absolut asupra mijloacelor de producție, progresiștii doresc să ne limiteze capacitatea de a ne deplasa mai mult de app.200 km in 24 de ore fără acordul lor.
    Promisiune distopiei car free variază după bugetul fiecărei țări, https://www.neom.com/en-us filmul din intro e despre promisiunea noului univers recluzionar urban.

    Răspunde
    • Dupa experimentul Bucuresti, daca tine vrajala pot sa fac pariu ca in cateva luni modelu va fi preluat si aplicat in toate orasele mari din tara, vopseaua politica find mai putin importanta, pentru ca defapt avem se a dace cu un soi de taxa auto mascata cu care ne tot amenintau si e ceruta si prin PNRR, dar nu prea stiau cum sa o aplice. Hai ca s’a rezolvat, treptat nu vom mai avea nimic si vom fi fericiti. smile

      Răspunde
    • Corect. Asta am spus si eu. Ma intreb totusi de ce ma-sa se mai prefac ca vopsesc noi autostrazi? Cred ca mr Klaus Sschwab are o mare admiratie pentru Enver Hogea sau Kim. Ca altfel nu se explica. Orice incercare de explicatie logica la dementa actuala da invariabil cu virgula. Chiar iti vine sa te gandesti ca Stalin sau Hitler (care a facut multe Autobahn prin Germania) sunt mici copii pe langa davosieni. Ca n-ai cum sa nu te gandesti ca prea se leaga lucrurile. Vorba lu’ nea Tomita: dracu’ sa ma ia daca inteleg ceva! Ca altu’ decat Sarsaila n-are cum sa fie in spatele tuturor tampeniilor actuale. Scarboase vremuri am ajuns sa traim. Bleahh! bad

      Răspunde
    • @Marius,

      Nu doresc să fac flame, totuși …
      1.Cine și în virtutea căror prerogative stabilește numărul optim de autoturisme raportat la numărul de locuitori?
      2. E constituțională limitarea dreptului de proprietate al majorității, în temeiul unui oligoraționament emis de reprezentanți ai unei minorități cantonată mental în biasul Dunning -Kruger?
      3. Nu te-ai plictisit de delirul mesiilor de pripas care-ti promit soluții într-un viitor căruia nu-i vei fi contemporan, contra unor sacrificii importante pe parcursul intregii tale vieți?

      Răspunde
    • @Marius, stiu ca de obicei esti cu batul prin gard, dar totusi, nu pot sa ma abtin sa te intreb cine esti tu sa ti’se para tie tot felul de lucruri, printre care si ca acum sunt prea multe masini? Exista vreo limita pentru propriete? Niste reguli pentru achizitia unui bun privat? E treaba ta cum isi gestioneaza alti achizitiile? Pe principiul asta al tau comunist, de maine o sa ti’se para ca exista si prea multe case, prea multa mancare, prea multe haine, ca dimineata ar cantata vreo oda la trezire …. s’a reincarnat Marx in voi si habar nu aveti.

      Răspunde
    • 1. Toti cei care au masini platesc impozite locale, printre altele pentru a putea circula pe drumuri publice (strazi, bulevarde, stradute). Prima taxa. Sa-i zicem taxa pentru intretinerea strazilor dar e oricum o vrajeala.
      2. Primaria nu este proprietar pe strazi, doar administrator. Strada e proprietatea cetatenilor care locuiesc intr-o anumita localitate. Vopsirea si insusirea unei parti a strazii in vederea incasarii de bani se numeste abuz (iei bani pentru ceva ce nu posezi). A doua taxa.
      3. Codul Rutier prevede foarte corect unde si cand se poate opri sau stationa.
      Numarul de masini pe care le poate detine cineva nu este reglementat prin lege. In mod normal nu ar trebui platit impozit pe un bun mobil sau imobil care nu produce profit. Impozitele pe case de locuit si masini particulare sunt o mare porcarie. Din punctul meu de vedere.

      Răspunde
      • Din momentul in care nu exista nimic oferit de primarii ca alternative civilizate ci doar niste linii trasate pe un bun public pentru a incasa niste taxe aberante ce nu au o destinatie clara si nici de interes public pentru a rezolva problemele cu parcarea (de exemplu) toata treaba asta e o japca pe fata! Masina e un bun privat pentru care fiecare om plateste taxe si impozite, cum mama dracului sa ti’se para normal ca sa vina cineva si sa iti puna o suprataxa prin care sa iti controleze si modul in care sa folosesti acel bun privat fara a iti oferi alternative civilizate ca sa te poti bucura de el? Era ok o taxa „pe lux” sa zicem, respectiv ca de la a doua masina incolo sa platesti „chiabureala”, dar sa pui o suprataxa la toata lumea doar pentru ca are un bun privat, nu e nimic mai mult decat un atac volat la proprietatea privata ce va duce intr’un final la obligarea oamenilor sa renunte la acel bun si desi pare banal acest exemplu, trebuie sa ne gandim ca e doar primul pas pe care il fac in directia asta, iar fara o reactie de orice fel din partea norodului, in scurt timp o sa se trezeasca mici astia marxisti care sustin ideile astea crete ca maine-poimaine or sa fie nevoiti sa isi permita cel mult niste chirii comune, pentru ca mai mult de atat nu’si vor mai permite sa plateasca pentru a putea detine temporar. In fapt asistam la o mizeriabila „colectivizare”, dar fraieri inca nu se prind.

        Răspunde
          • Care presa? In afara de massmedia miluita din bani obscuri si casierii de partide mufate la banii statului, mai exista asa ceva cu cele cateva mici exceptii individuale ca exceptii de la regula? smile

  2. Mai baieti, stati sa vedeti cum e la Oradea de ani buni!
    Pai bah baiatul tatii, aici unde este cica buricul pamantului unde a intarcat bolovan iapa, nu mai exista parcari fara plata in tot orasul!Si nu exista nici macar diferentieri pe zone, centru, mijloc sau periferie!
    Costa fro 4Lei ora sau daca vrei sa platesti „comod” e 95centi !!!
    asa ca sistemu’ e deja implementat ,doar ca in alte orase gen, Timisoara, Cluj, Sibiu, e mai ieftin!!!
    sa mai spun ca au si diferentieri pe zona?!sa mai spun ca salariile sunt cu pana la 50% mai mari in cele 3 orase fata de urbea da pa Crisul repede?!
    Nu mai povestesc de taxele locale care sunt mai mari decat in orice oras din Ro!De banii aia, muritorii de rand primesc un sut direct in partea dorsala…asfalteaza astia cateva strazi principale, sau dau cu var centrul vechi , un pasaj ici si colo si gata!!fiecare se descurca cum poate, ma refer la aia care nu stau exact in centru!asa ca in Bucuresti e inca parfum!
    v-as povesti mai multe, dar pe aici sunt atat de spalati pe creier amarastenii ca au impresia ca au prins vreun zeu de picior ca stau in oradea….eu inca nu upricep fascinatia pt orasul asta cand ii aud pe altii ca trebuie sa te simiti norocos sa locuiesti aici! :)))

    Răspunde
    • Situatia din Oradea o stiu foarte bine de ani buni de zile, dar nah, ce sa’i faci, unul e Bolojan, steaua Vestului! laugh In rest, modelul e copiat aproape 1/1 cu modelul care era in Sibiul lui Iohannis. aceleasi povesti despre cum a facut el Sibiul ( aka o da cu tafaletul prin Piata Mare/Mica si un pic pe langa rofl ) ce mandrie e sa stai in Sibiu, ce bucurie, chit ca marea taxele, chiar ca parcarile erau scumpe, chit ca jumate de oras era in mizerie si paragina, chit ca facuse expropierile cum le facuse, chit ca era in mafia imobiliara …. pfffff … toti erau mandrii-ocosi. Desi daca e sa o kuam pe fir istoric in Oradea a fost doar importat modelul ca sa il vopseasca pe Bolojan ca noul Iohannis, atat ca intre timp baronul local s’a prins ca ii e mai ok cu un judet pe persoana fizica, bani mai multi, liniste mai mare, batai de cap mai putine … s’a multumit cu tara lui da pa Crisul Repede! laugh

      Răspunde

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Descoperă mai multe la IceWorld|DeuteriumCore

Abonează-te acum ca să citești în continuare și să ai acces la întreaga arhivă.

Continuă lectura