Daca pana acum Top Gear mai mult a luat la misto decat in serios oferta celor de la Dacia, la sora geamana a acestei emisiuni, Fifth Gear, Dacia a debutat pentru prima oara cu modelul Duster.
Acest model isi pregateste oficial intrarea pe piata britanica, dupa ce a inregistrat deja vanzari record si in restul lumii. Din cate se vede acesta a fost apreciat si bine primit, ca o masina ieftina, care nu impresioneaza la prima vedere cu nimic dar se dovedeste un produs demn de luat in serios la un pret mai mult decat acceptabil.
Felicitari Dacia! 😉
Sa spui ca Top Gear e sora geamana a Fifth Gear e ca si cum ai spune ca Dacia Duster e sora geamana a Land Rover-ului. :))
M-am uitat de doua ori la fiecare episod din Top Gear nu pentru ca as fi neaparat un pasionat de masini ci pentru show in sine in vreme ce din Fifth Gear am vazut cateva episoade si singurul lucru pe care mi l-au putut provoca a fost cate un cascat pe ici pe colo.
Sa intru in subiect acum, Dacia este o masina pentru sarantoci. Chiar si reportajul ala, cred ca l-au filmat acolo pentru ca nu aveau nicio masina in jur cu care s-o poata compara :))
Nu discutam de preferinte.
Sora geamana = Fifth Gear was first broadcast in 2002 as a continuation of the original incarnation of the BBC show Top Gear, which was cancelled in 1999 due to low ratings. Top Gear was relaunched later that year; Channel 5 originally wanted to carry on using the Top Gear name, but the BBC refused. Several of Top Gear’s ex-presenters, including Quentin Willson, Tiff Needell, and Vicki Butler-Henderson were hired by Channel 5 to present Fifth Gear.
Cam aceasta este istoria Fifth Gear, mai pe scurt: continuarea a ceia ce era Top Gear, pana cand BBC s’a hotarat sa o repuna din nou in emisie, de aia unii din prezentatorii actuali de la Fifth Gear, au facut parte din formula originala de la Top Gear. Pe vremuri le urmaream in paralel pe celebrele antene pentru satelit, cand la noi nu era foarte comuna nici o emisiune si nici alta.
In ce priveste Duster, a spune ca este o masina pentru saraci este putina fortat, ca asa poti sa spui si de Yeti de la Skoda sau alte proiecte orientate inspre low cost, o idee doar reluata si nici decum noua! Aceste produse se adreseaza unei piete in recesiune tintind acest segment si mai ales inspre clientii care vor o masina care sa ii duca de la A la B fara prea multe basini inutile (VW Golf la origini este unul din cele mai celebre exemple) Locatia aleasa, Maroc, este strategica, Renault a deschis de curand acolo, cea mai noua, mare si moderna fabrica a concernului. Prin acest clip probabil ca isi doreste promovarea Marocului printre cumparatori ca sa nu aiba un soc prea mare cand vor cumpara Lodgy si vor afla unde este fabricata. 😉
Simplu, nu?
Stiam si eu bla bla bla-urile astea. Ceea ce vroiam sa spun dincolo de gloume este ca emisiunile astea doua nu au absolut nimic in comun. Top Gear este pentru tot omul, cihar si mama s-a uitat la cateva emisiuni pentru ca o distrau dialogurile in vreme ce Fifth Gear este doar pentru cei atrasi de masini. Ca unul care n-are nicio treaba cu masinile Top Gear este mult mai pe gustul meu.
Cat despre Dacia…nu stiu daca ai vazut vreodata desenele alea de pe Jetix cu Capitanul Jack cel teribil. Era acolo un episod cu o imitatie de crab. Asta este Dusterul: o imitatie de SUV. :)))
E foarte buna doar daca o compari cu celelalte masinute de 5 euro, comparand-o insa cu orice SUV decent este exact ceea ce ziceai tu mai sus: basina inutila. Ceea ce ma intoarce la afirmatia din primul comentariu: masina pentru sarantoci care saliveaza frustrati la un Land Rover sau X6 dar nu si-l permit. :))
„Asta este Dusterul: o imitatie de SUV”
La fel ca si Nissan Qashqai, nu?!
Acum ca Top Gear este mai degraba o emisiune spectacol decat dedicata pasionatilor e alta treaba. Si mie imi place, de aia le urmaresc in paralel.
No ziua buna mai draga Ice, acum ma bag si eu ca musca-n … ca doar stii bine ce mult ma pricep eu la masini, dar vroiam sa zic ca aici in Belgia nu stiu sigur daca pot sa zic neaparat ca Duster ar fi pt saraci deoarece belgienii astia stau si cate 6 luni pe lista de asteptare pana le vine Duster-ul. Ce pot sa zic is nebuni si ei si olandezii dupa Duster mai ales dar si dupa alte modele de la Dacia.
Pai no acuma ce sa zic eu, posibil ca in Belgia si Olanda, ca si in cazul Germaniei, nivelul de trai sa fie mai slab decat in Romania si se inghesuie toti sarantocii la masinile astea
No servus draga salvamontule!
P.S. Si apropo, ca tot e vorba de masini, nu mai vreau sa imi faci cadou din Belgia, Porschele ala de mi l’ai promis cadou de ziua mea, ca iaca o crescut taxa auto!
=)) Bine mai nenea Ice nu ti-l mai trimit cacamas pe ele taxe auto :)), lasa ca poate iti trimit o bicicleta ca poate la astea inca nu a crescut taxa de a stiu eu cata inmatriculare :))
Dar oricum te asteptam la noi sa te plimbi cu ce masina vrei tu, asa ca haideti pe la noi si mai vb de masini
Va pupam si toate cele bune
E ok bicicli, da vezi sa nu fie 2×2, ca cine stie ce dracu de taxe mai nascocesc astia
Venim … curand!