Noua Dacia Duster si Grand Duster 2018

Din vestile care vin de la Mioveni se pare ca succesul Dacia by Renault merge mai departe cu Duster acum ajuns la a doua sa generatie, care dupa primele fotografii aparute pe internet, e clar ca duce Dacia inspre o noua era …

 

Tot de pe internet aflam ca noul Duster se va baza pe platforma CMF/C, folosită de Nissan Qashqai și Renault Kadjar si spre deosebir de actualele modele, noul Duster vine în doua variante, una cu cinci locuri și alta cu sapte locuri in varianta Grand Duster care va fi mai lung cu 150mm fata de versiunea cu cinci locuri, adica mai exact creste de la 4400mm la 4550mm.

Ca motorizari nu vor aparea mari surprize, motorizarile prezente in acest moment pe generatia actuala fiind suficient de moderne si pentru viitorul model, modificari la acest capitol urmand sa apara probabil in timp, sau mai exact odata cu un viiitor facelift, desi promit imbunatatiri ale sistemului de tractiune 4×4 si transmisie recent reinoita cu  noua transmisie EDC, cu sase viteze și dublu ambreiaj.

Nici la interior nu se anunta mari schimbari desi promit o mai buna ergonomie a spatiului interior si un ecran mai mare pentru sistemul de infotainment Renault R-Link 2.

De lansat toata lumea se asteapta sa fie lansat anul acesta in septembrie la Salonul Auto de la Frankfurt, urmand sa intre in productie in ianuarie 2018.

Sa fiu sincer, mie imi place designul care se incadreaza in noile tendinte, evolutia fiind mai mult decat evidenta fata de modele actuale.

Cum vi’se pare?

 

4 comentarii la „Noua Dacia Duster si Grand Duster 2018”

  1. Am retinut ca nu iti place deloc Dacia .. laugh … dar in ce priveste Duster’ul, sincer, nu vad cu ce e mai hidos decat alte masini din segmentul lui, unde sincer este printre cele mai frumoase modele, mai ales acest Duster 2 care merge in ton cu noile tendinte de la RENAULT, ba chiar duce ceva din brutul liniilor de design germanic.

    Intr’un final … de gustibus non disputandum! smile

    Răspunde
  2. Duster arata chiar foarte bine fata de alte idiotenii cu pretentii de masini. Doar pentru ca Duster e romaneasca trebuie sa aruncam cu noroi ?! La altii toate sint asa de frumoase ca in reclame ? Personal nu am Duster, dar siner as prefera sa imi iau unul, in rate, eventual Logan. Singurul lucru la care s-ar mai putea lucra, ar fi motorul 1.5 diesel, care ar trebui imbunatatit sa scoata ceva mai multi cai. In rest, pentru banii nostrii, pentru taxele si impozitele xare si le pot permite cei mai multi, si mai ales pentru drumurile noastre (incluzind si idiotii cu masini bengoase) ramine ca Duster sa ramina cea mai optima varianta.

    Răspunde
  3. Sorin – 1,5DCI@110CP este mai mult decat decent! Nu stiu daca ai incercat motorul asta, dar iti garantez ca pentru modele de la Dacia si Renault in general, este un motor absolut decent cu un consum de doar 4-5% ( in functie de talpa) si un cuplu uman in trepte joase de turatie (240nm@1750rpm) de unde se mai pot stoarce lejer ceva cuplu printr’un chiptuning ieftin si total neagresiv! D.p.m.d.v. este unul dintre cele mai reusite motorizari diesel actual!

    In rest, 100% de acord cu tine, mai ales ca eu nu inteleg de ce as plati taxe mai mari doar pentru ca … si mai ales … calaugh

    Răspunde

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Descoperă mai multe la IceWorld|DeuteriumCore

Abonează-te acum ca să citești în continuare și să ai acces la întreaga arhivă.

Continuă lectura