Vecine, draga vecine …

Din pacate vorba aia cu …

Masinile sunt de doua feluri, alea zgariate si alea care vor fi zgariate …

E cat se poate de reala … si iaca cum din cauza unui prost m’am ales si eu cu niste zgarieturi pe portiera din dreapta spate a Josephinei, plus bandou …

Sunt fericit nevoie mare … mai ales ca nu iasa doar cu polish, va fi nevoie de un retus la care m’am programat pe saptamana viitoare cu speranta ca ala de o sa il faca are si habar ce face. Partea buna e ca macar nu e indoita tabla si nici sarita vopseaua pana la tabla.

Asta e … mai bem o bere … pana saptamana viitoare cand sper sa o scoata ok dintr’un retus de bun simt pentru ca nu am chef sa vopsesc toata usa pentru atata lucru … plus ca in veci nu cred ca o sa mai reuseasca sa nimereasca nuanta originala, am avut eu destule aventuri cu vopsitorii de pe la noi.

Sucks …

17 comentarii la „Vecine, draga vecine …”

  1. Chiar un „BULLSH|T MOMENTS” si cat’i urasc pe astia, nu vreau sa ma laud dar nu am facut de astea la alti, am facut altele mai rele dar la mine si doar cu participarea mea laugh . De aceea eu respect cateva reguli pentru a evita asemenea intalniri; parchez cat mai retras, pe la hipermarket-uri cat mai departe de zona centrala fara vecini si nu ma bag niciodata unde vad „o gaura”, mai bine merg pe jos un pic mai mult, desigur toate acestea in limita posibilului. In schimb Matiz-ul sotiei e un magnet la lovit din spate in parcare sau pe usa din spate dreapta, noroc ca e un alb clasic laugh
    Ce sa zic, imi pare rau de ghinionul tau si sper sa ai noroc de un vopsitor cu ochi de pictor!

    Răspunde
  2. Am patit-o si eu la aia de la munca. Dar pare a fi dat cu un fier ceva si pare destul de intentionat. S-a semi rezolvat cu ceva kit.
    Problema e ca a fost lovita sus, pe lateral, pe stalpul de sustinere. Adanc, foarte adanc! laugh

    Răspunde
  3. Vasile nici mie nu imi sunt dragi cu nimic, la mine situatia a fost putin atipica in sensul ca ma chinuiam sa intorc masina pe o straduta foarte stramta cu multe masini pe margine unde un idiot s’a gandit el ca bine ar fi sa vina tare iar ca sa ma feresc sa nu ma loveasca cretinul, am dat cu spatele spre o intrare intre niste garaje, iar dand grabit cu spatele sa poata trece pramatia am reusit sa ma frec de coltul unui garaj. Din cate am vazut ar fi un vecin din zona la care inca ma gandesc daca sa ii las sau nu vreo cheie pe aceiasi usa?!

    Radule … daca nu ai facut ce a facut cretinu asta de mai sus, atunci ar merita rupti cu ranga. Eu am de gand sa imi montez pe masina un sistem video mai ales ca se apropie vremea sa plec la Bucales. Cu ocazia asta macar o sa stiu cui sa „ii multumesc” in caz ca patesc una ca asta.

    Marius la tine fara o reparatie gen chit/spritchit/vopsea/lac nu e loc de intors. Eu o sa incerc sa scot din polish ce iasa la mine si in rest daca nu reuseste sa umple cu vopsea sa ii trag un chit fin si vopsea dupa. Sa vedem ce o zice si marele pictor.

    Răspunde
  4. Ce sa zic sa te simti mai bine…vecinu si-a adus acasa noul lui Renault Talisman. Frumoasa masina, da parca 38 de mii e prea mult. Repet, e frumoasa smile

    Răspunde
  5. N’am avut ocazia sa vad live Talismanul, dar la ce dotari are fie si in varianta de baza nu ma mira pretul, desi pentru o masina e destul dde mult. Sa aiba parte si lipsa de idioti care sa io zgarie prin parcari. smile

    Răspunde
  6. Pai a pus cam tot … cred ca ala e nivelul maxim de cost … multe din optionale fiind revolutionare, 4Control (vireaza cu toate cele 4 roti) sau MULTI-SENSE (5 moduri preselectate de conducere) facand toti banii. In rest probabil faruri adaptive, sistemul electronic de amortizoare variabile, scaune ventilate cu masaj probabil ca nu lipsesc. Adevarul e ca in clasa ei, bate cam tot cu optionale pe care cu greu le intalnesti la clasele de lux.
    Ai idee ce motorizare a ales?

    P.S. M’am jucat cu configuratorul … si nu am reusit sa ajung la banii aia cu orice am pus pe ea. laugh Probabil ca acolo intra si ceva leasing.

    Răspunde
  7. laugh ICE, pai si eu tot aia am facut si m-am plictisit punand de toate ca nu am ajuns la pret, oricum e o masina desteapta sper ca si fiabila la cate sisteme are, o masina de cursa lunga, autostrazi, etc. sa simti ceva, ca asa doar pentru orasele noastre pline de gropi, pacat, fiecare cu gustul lui smile

    Răspunde
  8. Vasile, in afara de MATIZ’ul ala, care masina e potrivita pentru drumurile de la noi?! laugh Ar mai fi tancurile, dar e greu sa pui mana pe unul ca civil, ca in rest … nici una din masinile moderne nu poti spune ca e facuta pentru ce mizerii de drumuri avem noi. laugh In ce priveste fiabilitatea … motorizarile si cutiile s’au dovedit deja fiabilitatea, desi noi ca si capacitate, ca si concept sunt introduse pe piata de vreo 5 ani deja, iar din cate am citit … toata seria TCo e belea. Ramane sa vedem cum o fi cu restul de electronica, masina este foarte complexa ce e drept.

    Răspunde
  9. ICE, la noi ar fi potrivit transportul prin „levitatie” si o masina ca a baiatului ala Luke Skywalker, ce mai imi placea cum plutea prin desertul ala extraterestru, am zis atunci, ca asta e din raiul mecanicilor amatori si doar asa scapam de schimbat bucse, pivoti, amortizoare si mai cate, la Dacia 1300, era un vis si este si acum laugh

    Matiz sau orice alta masina cu intretinere ieftina, solida, sa consume putin si care sa ti-o permiti. Altfel am vazut destui cetateni, locuitori la apartament cu o camera, asta sa ma exprim elegant si care in parcarea plina de gropi din fata blocului tin o masina mai buna decat un Matizache

    La ora actuala am un Seat Ibiza, modelul nou si luat(a) de noua, o alegere proasta, recunosc ca ma furat aspectul masini si parerea sotiei, ea zicand ca si specialist in frumos ca are proportii perfect calculate , dar asta a fost luna de miere, apoi urmeaza alta discutie. Inainte am avut un Seat Leon, dom’le ce masina, am tras tare pe ea ca faceam naveta 150 pe zi la vremea aceea, eram mort fara ea. Dar asta e, cum observai si tu intr-un articol despre Audi parca, totul „e spre bine”. Asa ca pentru mine, pe viitor o sa ma feresc de tot ce e sub umbrela VW

    Răspunde
  10. Inainte sa ma aleg cu Josephine era sa ma pricopsesc cu un Seat Toledo de prin 2002 parca. In baze e defapt un A4, platforma din anii ’90, in esenta nu este o masina rea deloc cu finisaje acceptabile, confort destul de bun si o calitate acceptabila a asamblarii. Nu a fost sa fie ca nici nu trageam eu neaparat, dar la vreo doua saptamani dupa ce m’am jucat cu Toledo ala m’am urcat intr’un Toledo din 2013 in care am avut impresia ca sunt intr’un penibil Polo si nu A4 cum m’am simtit in ala din 2002! Mic la interior, plasticat tot, scartaia tot, calitatea asamblari pur si simplu jenanta iar de propulsorul ala de 1,2L TSI … incerc sa imi gasesc niste cuvinte dar al dracu de gasesc unul de lauda! O galagie de bani pentru ce mama dracului … dotari din anii 90 si plastic de zici ca era din ala din care se fac paharele de unica folosinta?! Pentru mine capitolul VW e incheiat de foarte multi ani, AUDI a fost doar bomboana de pe coliva! laugh

    Răspunde
    • Ma gandeam ca ai sa zici asta si oricum ma astept la asa ceva, am vazut Vito cu 700000 la bord, bine facuti pe drumuri cu asfalt normal, nu cu gropi asfaltate si aratau impecabil

      Răspunde
  11. Vasile cine stie cum e fenomenul „masina din Germania” cunoaste doua lucruri:

    1. Masina cu kilometri putini = masina scumpa.
    2. Masina cu kilometri multi = masina ieftina.

    Masinile care ajung pe la noi, mai ales in variantele diesel fac in medie cam 100.000km/an … asta in medie. No … la momentul aduceri in tara din Jermanica pune tu aia 100.000 la fiecare an de vechime si te apropii de valoarea reala! laugh

    La benzinare e alta treaba, media ar fi cam de 30.000km/an, in general sunt folosite fie in mediul urban fie pe distante intraurbane mici, mai putin discutabile aici sunt cele pe GPL sau firma unde kilometrii pot sa fie ca la diesel ce in mare parte sunt si alea masini de flota! 😉

    Răspunde
  12. Perfect de acord cu tine, da de sper si eu la un chilipir
    Vreau sa fie de marfa, apoi sa o transform un pic ca pentru mine, sa-i mai pun un rand de scaune, sa ramana restul de bagaje si sa plec cu cortul cu ea, prin niste locuri, cam asta e proiectul laugh

    Răspunde

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Descoperă mai multe la IceWorld|DeuteriumCore

Abonează-te acum ca să citești în continuare și să ai acces la întreaga arhivă.

Continuă lectura