VW Petrolgate, ep. 2, dubla 1

In plin scandal dieselgate in care grupul VW este acuzat ca a masluit testele de emisii poluante la motoarele diesel, ancheta merge mai departe si dezvaluie faptul ca nici motoarele  pe benzina nu sunt cu deloc mai prietenoase cu mediul, aruncand grupul intr’un nou scandal de proportii ce probabil ca va fi numit petrolgate. laugh In urma testelor efectuate, in jurul a 840.000 de autovehicule noi ale grupului, dotate cu motoare TSI si TFSI nu corespund normelor de poluare, adancind si mai mult criza in care VW se ingroapa de la o zi la alta.

In baza acestui lucru, ma intreb daca oare modelele Polo dotate cu cel mai prost motor pe benzina motoare de 1,2L TSI cu care se lauda Politia Romana acum cateva saptamani sunt si ele afectate de aceasta problema si ce va face statul roman in acest caz?! laugh Am eu o vaga banuiala ca isi vor vedea de spaga lor si vor baga capul in pamant, dar totusi?! laugh

4 comentarii la „VW Petrolgate, ep. 2, dubla 1”

  1. Puneţi toate tunurile pe VW, luaţi-l în colimator şi loviţi-l din plin. Aşa se face afacerile !!! Cel mai puternic îl ia în şuturi pe cel de pe locul doi, ameninţarea cea mai mare pentru primul loc, şi îl plezneşti din plin. Mare scandal mare şi la benzină acuma, mare scandal, deci nu era suficient că dizelurile or fost „ţinta”, acum se extinde „gama de investigaţii”. Păi stau şi vă întreb: oare VW e singurul care are „indicatori falşi” ? Deci celelalte firme de autovehicule, cu motoare de 5.000 cmc şi 7.000 cmc şi camioane şi asa mai departe, alea sînt cinstite ? Sînt corecte ? Ha ?? Doar VW e singura firmă care păcăleşte rezultatele ??? Chiar nu aveţi impresia că toată chestia asta e „dirijată” spre un producător foarte bine ales şi care reprezintă o „ameninţare” prin maşinile sale care încep să aibe deja succes prea mare ? Şi are succes pentru că sînt foarte bune, şi sînt atît de bune că succesul e atît de mare încît apare invidia(!) din partea altora… Ziceţi-mi că n-am direptate!

    Răspunde
  2. Sorine … daca tata era proprietar sau macar un actionar parlit la Renault Grup sa zicem (luat la intamplare ca brand si poate ca e al doilea din Europa ca vanzari) … incepeam acum o polemica de iti spun sincer ca nu iti ajungeau proiectilele din tunurile cu care aperi VW de parca ai fi tu actionar acolo. laugh laugh Pentru mine unul situatia imi este total indiferenta ca astia se ciuruiesc intre eie cata vreme eu sunt doar unul din sutele de milioane de cumparatori care le umplu conturile cum de altfel esti si tu. Avand in vedere ca eu nu cumpar VW din principii pragmatice (raport pret-calitate supraevaluat) ma consider cel mai putin pagubit, ce am scris mai sus se vrea un soi de stire in care atac poate doar mitul „lucrului bine furat facut” si mai putin brandul in sine. Sunt convins ca si restul apeleaza la tot soiul de trucuri … ideea este ca inca nu au fost dovediti desi in EU se desfasoara o investigatie pe scara larga … pana acum Dacia de exemplu cu al lor Renault 1,5DCI (vizat de ancheta) s’a situat din testele preliminare chiar sub nivelul admis, de unde tragem concluzia ca la altii s’a putut face mai mult decat un soft trucat. Eu din toate astea sper sa reporneasca concurenta pe baze reale, iar noi sa fim cumva cei castigati. In rest … la toti le doresc un faliment dureros cu VW in frunte care din punctul meu de vedere a facut enorm de mult rau industriei auto prin politica agresiva de preturi si standarde impuse ce intr’un final s’a intors impotriva lor.

    In rest cu mitul masinilor VW foarte bune si de invidiatdin punctul meu de vedere nu ai dreptate … mai ales de la B6 in sus … „alea cu injectoarele” … sau 1,2 TSI … „alea cu lantul” … si exemplele pot continua fara numar fara numar. De aici putem incepe oricand o polemica sustinuta de argumente si mai putin de sentimentalismele pe care le respect fara sa le discut. laugh

    Răspunde
  3. Vizavi de Polo si Politia Romana, citeam pe undeva ca Renault a pierdut licitatia pentru 2,4 lei per masina diferenta, foarte interesant. Pe de alta parte si alegerea VW Polo pentru o masina de politie imi pare „inspirata”, dar…. cine site ce secrete sunt sub capota si acel 1.2 TSI e cu totul altfel pentru politie, oricum va fi usor de parcat si ascuns in boscheti.

    Răspunde
  4. Cum ziceam intr’un comentariu pe un alt site:

    „Herr president probabil are niste datorii de platit marii familii germane!”

    Din punctul meu de vedere, a fost o manarie la mijloc pe care cu siguranta ca Renault nu a digerat’o deloc bine, mai ales ca in orice tara cu productie auto se prefera pe cat posibil achizitia de masini din productia interna … dar nu la 70.000EU cum a fost cazul Loganelor cumparate de Boc. laugh

    In ce priveste alegerea modelului … acesta prezinta avantaje si dezavantaje cum ar fi:

    Avantaje: usor de ascuns in boscheti, sau curtile interioare ale unor localuri.

    Dezavantaje: cand prinzi vreun malac trebuie sa chemi un echipaj cu Loganul. laugh

    Răspunde

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Descoperă mai multe la IceWorld|DeuteriumCore

Abonează-te acum ca să citești în continuare și să ai acces la întreaga arhivă.

Continuă lectura