Cat de mult mai e online’ul interesat de continut?

Se zice ca motoarele de cautare online ar tine seama de continut … daca este unic.

Ok … dar cum ramane cu oamenii care in sfanta idiotenie a feisbucului sunt obisnuiti sa caute continut sheruit in format mai mult multimedia, decat scris?

Eu stiu ca o poza face cat 1000 de cuvinte iar un filmulet probabil cat 10.000 … dar de ce dracului au ajuns oamenii atat de superficiali incat se plictisesc dupa (maxim) prima fraza?!

Unii ar zice ca din cauza faptului ca povestea nu ii captiveaza.

Altii ar zice ca lumea nu mai are timp sa citeasca, desi ii contrazic cartile in format print ce in ultimi ani au luat (din nou) avant.

Marius era de parere ca prostia vinde … deci continutul filmele cu idioti au sanse mult mai mari sa devina virale decat alea cu chestii inteligente. Pai si asta ar inseamna ca online’ul este bantuit doar de idioti?

Eu nu zic nimic.

Voi ce ziceti?

6 comentarii la „Cat de mult mai e online’ul interesat de continut?”

  1. Frate ICE am invatat pe propria piele ca „reality is perception, perception is reality”. Cum vietile muuultora sunt legate de ciclul stirilor de 24 de ore spre micsorare si au atentia distributive a unei bacterii este perfect normal ca ceva cu glitz, splash sau bam-wham le capteaza atentia. Trei sferturi de planeta este captivate ba de tatale lui Taylor Swift, ba de Fappening, ba de curul lu Kim Kardashian, sau de diverse filmulete care ii fac si pe aia de la Jack-Ass sa crape de invidie.; iar atunci cand nu se conecteza la faisbucu, Instagram, twitter sau WhatsApp se uita la reality show-uri gen The Kardashians molfaind alene junk food si sortbind cola. Drept urmare cine crezi ca se mai uita la ceva pe net care solicita sa ai un IQ peste al unei vaci rumegatoare bipede?
    I rest my case, your honor…

    Răspunde
  2. am facut eu sondaj pe blog si lumea vrea articole mai scurt, in masura in care media articolelor mele este undeva la 300-350 de cuvinte.

    De atunci incerc sa scriu mai scurt si rar reusesc, pentru ca parca nu e scriere. Dar asta se cere, din nu stiu ce motiv… plictiseala?

    Răspunde
  3. Cum ziceam mai sus, eu cred ca este mai degraba superficialitatea cu care s’au invatat de pe retele sociale cand se multumesc sa arunce cel mult 2 vorbe si un like, ca mai mult nu iti permiti la alea 1001 share’uri inutile care le tot primesti si atunci ca sa te alegi si tu cu un like si un comentariu despre nimic … tragi si tu un scuipat rapid si treci mai departe.

    Nici eu nu pot sa tin socoteala la cat si ce scriu si nici de gand nu am. Cand concep un articol pun suflet si in acelasi timp incerc sa imi nuantez si sustin cat de bine pot ideeile, nu ma pot multumii doar sa le arunc ca pe niste banale vorbe care sa creeze o dezbatere despre nimic si cam atat.

    Din punctul de vedere al cititorului, mie imi plac articolele in genul celor pe care incerc sa le scriu si eu, atfel daca nu sunt nuantate si sustinute … nu vad la ce dracu as intra intr’o polemica, ce mai degraba seamana cu un chat fara sens din care oricum nimeni nu intelege absolut nimic si nici de castigat nu vad ce.
    In concluzie … Rivi … scrie cum crezi ca iti este tie ok … restul nu au decat sa citeasca sa nu.

    Răspunde
  4. Mi-am deschis si eu cont pe facebook, din dorinta de a coresponda cu oameni cu care mi-ar place sa ma vad dar nu pot. Din pacate am constatat ca vor doar lucruri care dau bine Prin urmare ma rezum la sectiunile cu literatura, pictura si muzica buna

    Răspunde

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Descoperă mai multe la IceWorld|DeuteriumCore

Abonează-te acum ca să citești în continuare și să ai acces la întreaga arhivă.

Continuă lectura