Nu m’am mai lovit de ei de ceva vreme ca nu am avut belele ce le puteam eu rezolva, dar azi a fost sa fie una la care nu i’am dat de cap, asa ca am apelat la suport. Ii stiam profesionisti, azi nu au facut decat sa imi confirme inca odata ca sunt asa.
Nu tu stat pe telefon la modul wait pana te lasa bateria (dupa doua apeluri au si raspuns cei de la suport); nu tu zeci de intrebari inutile; nu tu „solutii” date din manual … toata treaba a decurs lejer, cu solutie oferita mai rapid decat le’am explicat eu problema, basca s’au oferit si sa o rezolve ei prin remote si au rezolvat’o.
La toti heitari Microsoft le pot zice doar ca … dai un ban, da face!
Voi ati interactionat vreodata cu ei?
Ai incercat sa-l opresti si sa-l pornesti din nou?
Pe cine?
Suportul!
Pai cand i’am vazut ce treaba fac, am zis sa nu’i deranjez!
Am avut o singura data nevoie de ei, activasem o licenta de Windows obtinuta de la facultate, apoi am schimbat ceva hardware si mna, i-a dat cu virgula. Dar in 5 minute, fix cum zici, era rezolvata treaba, si se activase dracia din nou.
Dar asta e treaba cunoscuta. La fel ca eficienta support-ului de la EA (Origin & co), spre deosebire de Valve & Steam & co, care nu raspund la mailuri cu saptaminile. Dar pe de alta parte, la EA dai 40-60 de oiro pe orice joc mai serios, deci ..
De Valve si mai ales Blizzard nici nu vreau sa mai aud!