Constituția Suveranității, arată a ceea ce este un proiect suveranist real

Dincolo de chilotareala suveranistă făcuta de AUR, care s’a tradus în concret prin semnarea de către George Simion a unui angajament de apărare a suveranității Ucrainei, avocatul Dan Chitic vine cu o propunere mult mai concretă cu privire la suveranitatea României, si punând boii înaintea căruței, propune adunarea de semnături pentru declanșarea unui referendum de modificare a Constituției României care prin cele 47 de modificări constituționale propuse, să asigure fundamentul suveranității României.

Modificarile propuse în Constituția Suveranității

Principalele puncte:

  • Demilitarizarea serviciilor secrete.
  • Mandat prezidential de 4 ani.
  • Acceptarea de trupe straine in Romania pe timp de pace doar cu acordul Parlamentului.
  • 3 judecatori CCR numiti la propunerea societatii civile si sporirea puterilor CCR.
  • Procurorii, scosi din CSM.
  • Judecatorii si procurorii care incalca deciziile CCR raspund disciplinar.
  • Protejarea banilor cash.
  • Familie bazata pe casatoria dintre barbat si femeie.
  • Interzicerea vaccinarii obligatorii cu substante experimentale.

Prezentare proiect „A treia Republică”

Mai multe informatii gasiti aici.

Comunicatul lui Dan Chitic

La 33 de ani de la Revolutie, ultima solutie, o noua Constitutie!

Acum, la 10 zile de la umilinta istorica la care a fost supusa Romania si dupa 20 de ani de la ultima revizuire, este evident ca dezastrul actual in care se gaseste societatea romaneasca, pauperizarea, abuzul si umilinta la care este supus cetateanul roman, ba chiar si statutul de colonie impus din exterior prin intermediul unei clase politice inepte si tradatoare, toate au o cauza primara, o cauza a tuturor cauzelor: Constitutia!

Incoerentele si lipsurile Constitutiei sunt cele care au permis cedarea suveranitatii nationale, cedare care a constat in instrainarea pe nimic a resurselor si bogatiilor noastre, incalcarea drepturilor noastre fundamentale, abuzul de putere al presedintilor, legiferarea antinationala realizata de toate guvernele ultimelor decenii in baza unei ‘delegari legislative’ abuzive si renuntarea la interesul national in favoarea intereselor super-puterilor nationale si supra-nationale.

Actuala Constitutie a fost conceputa in 2003 sa fie o constitutie a ‘integrarii euroatlantice’, o integrare care s-a realizat cu orice pret, din genunchi, cu pretul renuntarii la apararea intereselor noastre legitime, a demnitatii noastre, a suveranitatii nationale.

Acum, dupa 20 de ani, cand suntem deja membri (de mana a doua, din pacate) in aliantele euroatlantice in care speram cu buna-credinta sa ne integram in 2003, dupa ce am platit un pret greu pentru intrarea in ‘familia euro-atlantica’ cedand resurse, bogatii si, mai ales, suveranitate, a venit vremea sa readucem in prim-plan interesul national, interesul cetateanului roman.

Pentru aceste motive, noi, cei din Coalitia Pentru Natiune, lansam proiectul unei revizuiri ample a Constitutiei, un proiect menit sa transforme Constitutia Integrarii Euro-Atlantice din 2003 in Constitutia Suveranitatii, in Constitutia Demnitatii Nationale recastigate in 2023, fara ca aceasta sa insemne parasirea aliantelor din care acum facem parte la nivel international.

In acest scop, principalele masuri pe care le avem in vedere sunt:

– Interzicerea totala a extradarii cetatenilor romani;

– Interzicerea supunerii cetatenilor romani la orice fel de tratamente experimentale;

– Interzicerea accesului la functiile publice numite si alese a oamenilor din ‘Sistem’ pe o perioada de 5 ani de la incetarea calitatii pe care au detinut-o;

– Reglementarea constitutionala a familiei traditionale bazate pe casatoria liber consimtita intre un barbat si o femeie;

– Reducerea mandatului presedintelui de la 5 ani la 4 ani;

– Limitarea puterilor Presedintelui in favoarea Parlamentului;

– Limitarea stricta a delegarii legislative a Guvernului;

– Interzicerea reglementarii desfiintarii, instrainarii sau concesionarii bunurilor aflate in proprietate publica prin ordonante de urgenta;

– Limitarea in timp a functiilor publice numite;

– Demilitarizarea serviciilor secrete;

– Acceptarea pe teritoriul national pe timp de pace a unor trupe straine doar dupa obtinerea acordului prealabil al Parlamentului;

– Introducerea in CSAT a sefilor celor doua camere ale Parlamentului;

– Limitarea in timp a mandatului sefilor serviciilor secrete;

– Obligarea actualizarii redeventelor datorate pentru contractele de concesiune la nivelul preturilor practicate la nivel european din cinci in cinci ani;

– Participarea Romaniei in organismele si aliantele internationale din care face parte cu respectarea Constitutiei Romaniei si in interesul superior si suveran al poporului roman;

– Stabilirea ca principiu constitutional a faptului ca aderarea, ratificarea revizuirii tratatelor constitutive si retragerea Romaniei din Organismele si Aliantele internationale se face doar prin lege adoptata prin decizia suverana a poporului roman exprimata prin referendum;

– Controlul anual strict realizat de catre Curtea de conturi asupra resurselor publice;

– Numirea a trei judecatori la Curtea Constitutionala de catre Consiliul Economic si Social la propunerea societatii civile;

– Facilitarea controlului de constitutionalitate prin reducerea numarului de deputati si senatori care pot sesiza CCR, precum si includerea ordonantelor printre actele normative a caror constitutionalitate poate fi oricand cercetata la cererea parlamentarilor;

– Extinderea controlului de constitutionalitate asupra tratatelor deja ratificate.

Prin masurile punctuale propuse prin actualul proiect de revizuire a Constitutiei, nu s-a urmarit schimbarea arhitecturii institutionale a statului roman (lucru care ar necesita o mult mai ampla revizuire sau chiar o noua Constitutie), ci repararea numeroaselor probleme punctuale care au cauzat marasmul societatii romanesti aflate sub imperiul Constitutiilor 1991 si respectiv 2003.

Prezentele propuneri de modificare a Constitutiei sunt de natura a transforma Romania dintr-o republica ‘semi-prezidentiala’ intr-una ‘semi-parlamentara’ in care, desi Presedintele Romaniei continua sa fie ales in mod direct de catre popor, Parlamentul, ca organ reprezentativ prin care poporul roman isi exercita suveranitatea, va dobandi rolul preeminent in statul roman. Totodata, limitarea posibilitatii de a delega atributiuni legislative Executivului, fapt ce va avea ca efect direct restrangerea dreptului Executivului de a emite ordonante si ordonante de urgenta, este de natura a consolida separarea puterilor in stat si intareste rolul de legiuitor al Parlamentului si, in acelasi timp, ii confera un rol sporit in controlul activitatii executivului.

Nu in ultimul rand, demilitarizarea serviciilor de informatii, interzicerea participarii la viata politica a persoanelor care au facut parte din ‘sistem’, limitarea in timp a duratei functiilor publice numite (toate inspirate direct din reglementari fundamentale ale partenerului strategic SUA), precum si controlul strict anual obligatoriu al Curtii de Conturi asupra resurselor publice, toate sunt masuri strict necesare de transparentizare, normalizare si democratizare a societatii romanesti.

Dupa 20 de ani, Constitutia 2023 va trebui sa readuca poporului roman demnitate, dreptate si puterea de a spera. De aceea, cetateanul roman – destinatarul si beneficiarul final al acestui proiect – este chemat sa analizeze si sa dezbata propunerile noastre, sa comenteze si sa corecteze articolele propuse de noi.

De aceea, incepand de azi, 19 Decembrie 2022, vom lansa un grup de discutii si comentarii, acolo unde sunt chemate toate fortele politice si apolitice, parlamentare sau neparlamentare, toti cetatenii sa isi exprime opiniile si sa faca noi propuneri de modificare daca vor fi considerate necesare. Observatiile vor trebui sa fie facute pe un formular pe care il vom pune la dispozitie pe grupul https://t.me/+W-oH4Yyxi9pjNTE0.

Totodata, chemam toti specialistii in drept constitutional sa isi exprime opiniile avizate si sa se implice activ in aceasta dezbatere publica ce va dura pana spre mijlocul lunii Februarie.

De aceea, de azi incepand, Constitutia Suveranitatii nu mai este doar proiectul propus de Coalitia Pentru Natiune, ci va fi proiectul intregii societati, al tuturor celor care se vor implica in dezbateri si in strangerea de semnaturi in temeiul art. 150 din Constitutie.

Chemam pe aceasta cale toate fortele patriotice si suveraniste, politice sau apolitice, parlamentare sau neparlamentare, sa se alature acestui enorm efort de a aduce schimbarea pe care ne-o dorim toti, schimbarea in bine a societatii romanesti la care inca mai speram.

Vor fi necesare 500.000 de semnaturi… un numar imens, dar nu imposibil de strans! Caci trebuie sa intelegem ca doar noi, cetatenii, putem forta schimbarea, si asta pentru simplul motiv ca in Parlament nu avem ‘o patrime din numarul deputatilor sau al senatorilor’ care sa fie suficient de patrioti pentru a promova aceste modificari strict necesare pe care trebuie sa le aducem Constitutiei.

Revizuirea Constitutiei este o provocare imensa pentru societatea romaneasca. Dar aceasta provocare trebuie acceptata si asumata, caci modificarile trebuie sa se produca pana la alegerile Prezidentiale din 2024, atunci cand Presedintele ales va trebui sa isi inceapa mandatul de 4 ani, mandat pe care va trebui sa il termine in acelasi an cu terminarea mandatelor parlamentarilor alesi in viitorul Parlament, in 2028.

Da, este o fereastra de oportunitate istorica pe care nu avem dreptul sa o ignoram! De aceea, va rog pe toti cei care iubiti sincer aceasta tara ca, dincolo de orice mandrie sau tresarire de orgoliu, dincolo de firestile simpatii sau antipatii personale, sa va implicati in acest proiect si sa va organizati pentru a putea strange numarul imens de semnaturi necesar pentru revizuirea Constitutiei.

Hai sa le aratam ca puterea este intr-adevar a poporului!

Hai sa stabilim noi, poporul, cum vrem sa fie Romania noastra: o Romanie demna si suverana!

Asa sa ne ajute Dumnezeu!

#PentruNatiune

#RedamRomaniaRomanilor:

#UltimaSolutieONouaConstitutie!

Cititi in extenso modificarile aduse Constitutiei.

se arata in comunicatul transmis de avocatul Dan Chitic, pe facebook.

Cum va arata Constituția României după revizuire

Puteti vedea aici.

Se caută voluntari pentru adunarea de semnături

Dacă doriți să va implicați în acest proiect, pentru adunarea semanturilor va puteți înscrie că voluntar aici, iar de aici puteți descarcă indicațiile de completare a listelor și modelul de lista pentru semnături. Termenul de adunare a semnăturilor este de 3 luni de zile.

22 de comentarii la „Constituția Suveranității, arată a ceea ce este un proiect suveranist real”

  1. Felicitari domnului Dan Chitic pentru aceasta initiativa realista de modificare a Constitutiei care clarifica si statutul Republicii si ne scapa de struto-camila ce o avem acum. Din pacate si daca s-ar aduna semnaturile, cred ca si acest referendum va avea soarta celui pentru Familie, respectiv diverse manipulari si boicot, acest pas find unul mult prea serios inspre suveranitatea din care Romania numai are nimic. Sa speram intr-un miracol la care dam si noi o mana de ajutor. hi

    Răspunde
    • Probabil ca acolo se va ajunge si daca semnaturile alea vor fii stranse, eventual incepand cu amanarea la infinit a unei date pentru desfasurarea referendumului. Una peste alta, de laudat initiativa care din punctul meu de vedere este singurul proiect suveranist serios si concret care arata si chiar este unul. Vedem ce iasa, Doamne ajuta! hi

      Răspunde
  2. Ar trebui consultat și profesorul Vasile Astărăstoaie asupra interzicerii vaccinării obligatorii INDIFERENT de natura substantelor inoculate.
    La fel, trebuie specificată interzicerea oricărui act medical fără consimțământul pacientului dacă acesta are capacitate de exercițiu.
    Medicina este o știință euristică. Parcursul cunoașterii medicale este plin de erori.
    Scepticilor le reamintesc că Premiul Nobel pentru medicină, în 1949 a fost acordat lui António Egas Moniz pentru descoperirea și introducerea lobotomiei în practica medicală curentă.
    Cu toate acestea, un public cinic a început curând să se întrebe dacă efectele unei lobotomii erau de fapt mai grave decât boala pe care se pretindea că o vindecă. Cu siguranță mai ușor de gestionat după lobotomie, pacienții lobotomizați au rămas, de asemenea, cu schimbări ireversibile ale personalității lor și au fost descriși drept invalizi mintali și zombi care salivează. Moniz însuși a fost atacat pentru subestimarea complicațiilor, documentația inadecvată și monitorizarea deficitară a pacienților. Incredibil, în ciuda unor critici atât de dureroase, lobotomiile au devenit un pilon de bază al tratamentului chirurgical psihiatric.
    In filmul Zbor deasupra unui cuib de cuci este surprins destul de realist efectul acestui act medical.

    Răspunde
    • Conform declaratiilor lui Chitic, la elaborarea propunerilor de modificare, au participat mai multi experti, inclusiv in constitutie si medicina. Ce propui tu, apare aici:

      „(6) (6) Nici o autoritate, instituție sau individ nu poate, prin orice mecanism tehnologic, să crească, să scadă, să perturbe sau să schimbe integritatea individuală fizică sau mentală a persoanei, fără consimțământul scris, expres, informat și liber exprimat al persoanei sau, în cazul interzisului judecătoresc sau al pacientului care nu își poate exprima voința, fără consimțământul scris, expres, informat și liber exprimat al reprezentantului legal.”

      Iti recomand sa citesti completarile la capitolul, „Cum ar arata Constitutia dupa revizuire!”;)

      Răspunde
      • Comentariul era la unul dintre principalele puncte enunțate de tine, anume „interzicerea vaccinarii obligatorii cu substante experimentale”.
        Nu ne aflăm în contradictoriu. Conventia privind drepturile omului si biomedicina, semnata la Oviedo la 4 aprilie 1997 prevede ce am scris și e și normă de drept intern fiind ratificată prin legea Legea nr. 17 din 22 februarie 2001.
        Asta însă nu a fost suficient cât să împiedice psihoza pandemică a guvernanților.
        drinks

        Răspunde
        • Punctele alea se doresc a fi un mic „Cuprins”, continul e mai jos! laugh In alta ordine de ideei, cine are alte propuneri, le poate adresa in grupul dedicat, link in text. 😉

          Răspunde
  3. De semnat, voi semna sigur. Voi trece si pe la prieteni cu listele. Daca se va organiza referendum si sper sa se organizeze, sigur voi merge! Macar incercam…

    Răspunde
    • Poti sa te razi, la Lidl era azi ceva oferta la CIEN’ul ala cu 5 lame. Nu e neaparat sa le folosesti pe toate doar pentru ras. victory

      Răspunde
  4. Și cine veghează ca noua constituție să fie respectată ? Tot gașca lui coldea? Că au un departament specializat , cică.. doi la mână, cum păzim constituția asta nouă și cumsecade de presiunile de la Bruxelles sau ale multinaționalelor ? Și am o propunere clară – dreptul fiecărui cetățean de a deține arme letale, cu excepții legate de cazier, stare medicală, dependență de droguri , etc .. de ce crezi că gașca neo marxistă de la licurici vrea cu orice preț să-i dezarmeze pe americani ? Constituția este un contract, dar și legea supremă .. lege care se impune și cu forța, dacă e nevoie .. și nu doar de o parte a contractului, adică statul..

    Răspunde
    • Pe langa intrebarile tale legitime, sustin 100% si propunerea ta legata de dreptul detinerii de armele letale in conditiile exprimate! Da, implementarea acestui amendament este una mai mult decat necesara din punct de vedere al echilibrului de forta dintre stat si cetatean! victory

      Răspunde
  5. Singura lege de INFIINATARE a Romaniei este Legea 363 din 1947 DE CONSTITUIRE a STATULUI ROMAN ! Aceasta lege superioara oricarei CONSTITUTII, NEABROGATA EXPRES in 2022, ABROGAREA FIIND DOAR EXPRESA DINTOTDEAUNA, este violata din 1965 si in 2024. Consiliul Legislativ in 2017 a recunoscut ca Legea 363 din 1947 NU ESTE ABROGATA EXPRES. ABROGAREA a fost dintotdeauna doar expresa nu a existat si nu exista abrogare ˝IMPLICITA˝ . Daca in 2024 NU ESTE ABROGATA EXPRES, este IN VIGOARE si trebuie emisa CONSTITUTIE in TEMEIUL LEGII de INFIINTARE a STATULUI ROMAN ! In 2018 Monitorul Oficial a atestat ca NU EXISTA LEGE de INFIINTARE STAT in afara de LEGEA 363/1947 violata si azi incepand cu anul 1965, NU ESTE INFIINTATA POLITIA ROMANA si nici ADMINISTRATIA PREZIDENTIALA. CONSTITUTIA RPR din 1952 a fost emisa in baza Legii 363/1947 de constituire a Statului Roman .
    Suntem singura tara de pe Terra care a fost condusa si este de un ONG !!!!! udmr este un ONG care a fost si este ilegal la conducerea tarii !!! Care este Legitimitatea Legilor votate cu ajutorul acestui ONG !?
    Citez din Wikipedia:

    „Constituția României este legea fundamentală a statului român care reglementează, printre altele, principiile generale de organizare a statului, drepturile, libertățile și îndatoririle fundamentale ale cetățenilor și autoritățile publice fundamentale. Actuala Constituție a României a fost adoptată în ședința Adunării Constituante din 21 noiembrie 1991 și a intrat în vigoare în urma aprobării ei prin referendumul național din 8 decembrie 1991.” – TOT ÎN ACELAȘI AN CÂND NE-AM TRANSFORMAT ÎN COLONIE PRIN LEGEA 28 15/03/1991! : https://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/1476

    Constituția a fost revizuită în anul 2003 prin adoptarea Legii de revizuire a Constituției României, aprobată prin referendumul național din 18-19 octombrie 2003, lege intrată în vigoare la data de 29 octombrie 2003, data publicării în Monitorul Oficial al României.Conform avocatului constituționalist Eleodor Focșeneanu, Constituțiile României din 1991 și 2003 NU SE BUCURĂ DE LEGIMITATE ȘI NU AU INTRAT NICIODATĂ ÎN VIGOARE, fiindcă:

    – au fost încălcate actele emise de Frontul Salvării Naționale în zilele Revoluției, anume Decretul-Lege nr.2/27 decembrie 1989 care stipula că „sunt și rămân desființate toate structurile de putere ale fostului regim dictatorial”, adică inclusiv Constituțiile din perioada comunistă, forma de guvernământ republicană și funcția de Președinte al României;

    – adoptarea „Constituției României 1991” s-a făcut fără respectarea prevederilor legii anterioare (care, în momentul 1991, era Constituția României din 1923);

    – au existat numeroase nereguli grave, consemnate oficial și pe deplin verificabile, în lucrările Adunării Constituante;

    – Constituția României 1991 nu a fost publicată în Monitorul Oficial, așa cum cere legea (fusese publicat numai un proiect al său).”

    DECI NOI NU AVEM „STAT” ÎNFIINŢAT JURIDIC ȘI NICI CONSTITUŢIE

    NOI SUNTEM ȘI LA ORA ACTUALĂ REPUBLICA POPULARĂ ROMÂNĂ, NU „SOCIALISTĂ”

    NU SUNTEM NICI „ROMÂNIA”

    „ROMÂNIA INC” ESTE CORP0RAŢIA LOR

    asa zisele „institutii” NU pot prezenta urmatoarele :
    1. Actul de constituire al xxxxxxxxxxxxxxxxxcare sa contina in clar :

    2. Daca xxxxxxxxxxx este de jure sau de facto;

    3. Daca xxxxxxxxxxxx este Persoana Juridica de drept public sau privat;

    4. Dovada denumirii (STATUTUL) si sediul, patrimoniul precum si alte atribute de identificare ale xxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxx

    5 Cine sunt fondatorii Persoanei Juridice xxxxxxxxxxxxxxxxxx?

    6. Domeniul de activitate al xxxxxxxxxxxxxxxxxx;

    7. Durata de infiintare a persoanei juridice xxxxxxxxxxxxxxx ;

    8.Daca Persoana Juridica xxxxxxxxxxxxxxx este inregistrata;

    9.Daca xxxxxxxxxxx are personalitate juridica ;

    10.La ce data a dobandit xxxxxxxxxxxx capacitate de folosinta si care este continutul capacitatii de folosinta?

    11.Care sunt activitatile autorizate pe care le desfasurati in cadrul xxxxxxxxxxxxxxx ?

    Răspunde
    • Restauratiile nu au avut niciodata parte de succes, ce e mort si ingropat, ramane ca atare. O revizuire insa ar putea avea sanse, desi si asta este un drum lung si greu.

      Răspunde
  6. Mie mi s-a cam luat de acțiunile astea care nu duc nicăieri. Parcă am fi niște birocrați care plimbă hârtii. Toată lumea strânge semnături. Ca să ce? Pierdere de vreme întotdeauna în defavoarea noastră. Între timp, la modul concret, punctează ticăloșii strângând lațul. Cercopiteci, dar uniți, bine sincronizați în direcția țintită. Nimic nu va mai fi de anvergura Coaliței pentru familie, ca, la final, să o stingă cu un șu niște unii de talia Pellei. pardon

    Răspunde
    • Traind in democratie tehnocrata tovarasa si doar asa poti incerca sa faci ceva, in vremea in care, „ailalti” au puterea si nu e nevoie! Ok, inutil, dar daca o luam asa, tot inutil ne agitam si noi pe aici! laugh

      Dar de inteles, te inteleg.

      Răspunde
      • Util ar fi un #boicotvot autentic. De la erată mă uit cu frustrare la el. Dar dacă boborul dorește altceva…cine sunt eu să spun, ba? #atâtaputem #neplace #sădămăruntdinbuze #nscf

        Răspunde
        • Stiu si eu ca aia ar fi calea, insa daca termin vreodata un articol ce il am in draft inca de la alegeri, o sa fie mai usor de inteles de ce avem ce avem azi. Poate reusesc sa imi inving sentimentul inutilitatii in scrierea lui, dar nu promit!

          Răspunde
  7. De pe contul de FB al av Dan Chitic, comentarii la o postare de acum patru zile:

    Elena Radu:
    ·

    Mai termina cu rahaturile prin care vrei sa deschizi cutia Pandorei, ca să se modifice Constituția și să mai avem fix nimic.
    Știi ce impact are mizeria asta pe care ai bagat-o tu in proiectul vieții?
    „Art. 148 – Supremația Constituției și a interesului suveran al poporului în derularea relațiilor internaționale
    România își îndeplinește întocmai și cu bună credință angajamentele luate și obligațiile care îi revin conform Tratatelor Constitutive ale organismelor și alianțelor internaționale la care a aderat, cu respectarea Constituției României și în interesul superior și suveran al poporului român.”
    Înșelarea oamenilor ca să ratifice deciziile CJUE că dreptul Uniunii este deasupra Constituției României.
    Când poporul roman nu a fost niciodată de acord cu renunțarea la supremația Constituției, iar CJUE a dat hotărâri prin care zice altceva, ieși tu cu mizeria asta?
    „Să respecte cu bună credință angajamentele luate și obligațiile care îi revin”?
    Adică ce a statuat deja CJUE?
    Cu respectarea Constituției României? Unde este supremația ei în articolul ăla?
    Nu mai prosti lumea cu articolele alelalte, ca să vrea să iasă la referendum, în necunoștință de cauză și sa își distrugă singur independenta propriului stat!”

    Dan MV Chitic, raspunde:

    „Elena Radu sunt gata oricând să purtăm o discuție în mod public pentru a-ți demonstra cat de rău te înșeli.
    Și ca să îți răspund acum punctual… cred ca din neatenție (nicidecum din rea-vointa) nu ai citit până la capăt propunerea pe care am făcut-o: “… CU RESPECTAREA CONSTITUȚIEI ROMÂNIEI și ÎN INTERESUL SUVERAN AL POPORULUI ROMÂN.”
    Aceste sintagme nu există acum în Constituția Romaniei și tocmai aceasta lipsă face ca dreptul național să fie subordonat dreptului comunitar.
    De aceea, si aici mă adresez tuturor, M as bucura ca atunci când citiți propunerile de modificări să folosiți și rațiunea, nu doar veninul (pe care aveți pe cine să-l folosiți)!”

    Elena Radu:
    ·

    „Dan MV Chitic taman aia iti explic: respectarea Constitutiei, nu a suprematiei ei.
    Ce sa vezi, CJUE nu a zis ca nu trebuie respectată Constitutia Romaniei, a zis ca dreptul UE este deasupra Constitutiei Romaniei.
    Eu zic intai sa te apuci sa citesti putin deciziile CJUE, sa incepi cu Tratatul de la Lisabona, ce s-a ratificat, cum etc si dupa aia sa imi spui mie ca ma insel.”

    În sfârșit cineva a pus i-ul sub punct! Fix așa gândesc și eu! E același lucru cu văicăreala cu gazele din mare( exploatare vas ONG-uri ) ori cu educația “pentru sănătate”. Avem nevoie de ele? Categoric DA! Dar NU e momentul să mutăm puii din cuib, când hienele pândesc. Nu știu ce hram poartă Chitic, dar măcar de stupiditate îl pot bănui.
    Sigur am lăsat cândva aici un comentariu cu privire la faptul că există toate pârghiile legale, ÎNCĂ în vigoare! în ciuda oricăror reglementări ulterioare, gen faimoasele plx-uri , cu care ne tot bombardează comasații, sau mizeriilor hotărâte în pandemie, care au și fost ulterior declarate neconstituționale, pe cale judecătorească. Practic deciziile judecătorilor confirmă tot ce scriu.
    Tratatul de la Lisabona nu poate fi modificat nici de mama Ursulei cu nicio directivă. Sunt niște condiții…Totul se face cu încălcarea lor, dar partea revoltătoare este faptul că se face sub nasul juriștilor (îi numesc intenționat așa, pentru că atât merită lașitatea lor ) care TAC, dar mai ales NU FAC! Noi nu avem nevoie de Terherși, Chitici etc…care să le zică, dom’le! Toate astea au efectul unui pahar de apă rece pe post de alcool…sunt bife și nimic mai mult! Nimeni nu întreprinde nimic, niciun demers legal, care ÎNCĂ se mai poate face….din păcate” bifele “ astea le oferă timp ticăloșilor și ne țin pe noi adormiți sau ocupați cu alergatul după FENTE. Iar când spun “noi”, mă refer la persoanele treze, mature, în putere…și degeaba…. Timpul trece, nu întinerim…
    A lăsat și WTF niște comentarii mai sus în legătură cu Convenția de la Oviedo. Este un alt exemplu. Și eu aveam aceleași observații, dar le-a scris el.

    Răspunde
    • @wtf, “ Asta însă nu a fost suficient cât să împiedice psihoza pandemică a guvernanților.” , era mai mult decât suficient! Doar că s-a făcut o conjurație a tăcerii de către toți actorii principali. Iar cine a îndrăznit, nu doar că nu avea putere de decizie/ atribuții, dar a fost hăituit în cel mai golănesc mod imaginat, demolat public.

      Răspunde

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Descoperă mai multe la IceWorld|DeuteriumCore

Abonează-te acum ca să citești în continuare și să ai acces la întreaga arhivă.

Continuă lectura