Orice veste buna venita de la Dacia ma bucura. Hateri romani, capre raioase cu coada pe sus, nu vor intelege niciodata nimic, pentru ei orice cazan nemtesc e masina in vremea in care Dacia ramane preferata de pragmatici.
Ultima veste buna de la Dacia, care duce Logan’ul tot mai aproape de cerintele actuale este viitoarea lansare a unui nou varf de gama cu ocazia implinire a 10 ani de la lansarea Dacia Logan Prestige. Aceasta va veni cu echipari noi cum ar fi:
- sistem de climatizare cu reglare automata;
- comenzi ale geamurilor electrice pe portiere;
- geamuri electrice fata cu comanda impuls pe partea soferului;
- un nou design interior, cu o plansa de bord specifica, echipata cu aeratoare centrale dreptunghiulare;
- o tapiterie cu design nou;
- jante „Dark Metal” de 16 inch;
- semnalizatoare pe oglinzile retrovizoare exterioare;
- sistem multimedia şi de navigaţie MediaNav;
- proiectoare dublu optice.
Ca versiuni de motorizare, alegerea Dacia este totusi una suprinzatoare pentru un model de top al gamei. Pentru inceput (probabil) sunt anuntate doua variante de motorizare EURO 6, un propulsor aspirat pe benzina de 1,2L@75CP si unul diesel de 1,5L DCI@75CP. Adica … avem de a face cu niste motorizari destul de vechiute, parca mai bine i’ar fi stat cu noul propulsor TCe 1,2L@115CP completat de DCI’ul 1,5L@110CP care se regaseste deja pe modelele Duster. Probabil ca aceste propulsoare vor aparea ca echipare optionala in timp, Renault gandind motorizarea actuala pentru a pastra un pret cat mai redus al noilor modele (benzina 9600EU/ diesel 11.700EU) si in acelasi timp pentru a nu isi canibaliza piata brandului propriu.
Cum vi’se par imbunatatirile aduse la noul Prestige? Ati cumpara o asemena masina noua?
Frumos…se tin oamenii de treaba si lucrul acesta se vede.Daca mi-asi lua Dacia, optiunea ar fi MCV-ul.
MCV’uri din aceasta gama nu sunt inca anuntate, banuiesc ca in timp vor primi aceste imbunatatiri si acele variante de carosarie. Oricum … Logan 2 arata foate bine in varianta MCV chiar si acum iar daca ti l’ai permite cu motorizarea de 1,5L DCI@90CP ar fi chiar o masina ideala pentru familie. Mai e varianta Lodgy … foarte spatioasa si cu motorizari de ultima generatie … dar trebuie sa treci putin peste designul nu tocmai inspirat.
Eu inca visez la un Duster facelift … … aia ar fi prima mea Dacia dupa 1310.
Ca driver de Renault as cumpara, mai ales ca o parte din rudele mele trudesc exact la masinutele astea. Dar nu acum, peste cativa ani…
Sper ca până fac eu 18 ani și îmi iau permisul să mai progreseze și ăștia de la Dacia, să facă mașini mai ”pentru pretențiile mele” :))
Mai exact …. ce inseamna „mai pentru pretentiile mele”?