De ce explodeaza Samsung Galaxy Note 7

 

Toata lumea a aflat ca Samsung a retras de pe piata Galaxy Note 7, nava lor amiral, dupa ce cazurile in care aceste modele de terminale au explodat la propriu s’au inmultit punand in pericol pe cei care le detineau, dar nu toata lumea a inteles ca nu terminalele in sine erau de vina ci bateria cu care erau dotate, lucru ce ne demonstreaza ca limitele actuale ale tehnologiei au fost impinse dincolo de limitele de siguranta in favoarea unui design cat mai subtire si al unei autonomi cat mai extinse, boala de care sufera toate echipamentele moderne.

Oricat ar da’o producatorii la intors, tehnologia bateriilor a ramas cu mult in urma restului, bateriile Li-Ion fiind inventate acum 25 de ani timp in care a tot crescut capacitatea insa alte inovatii majore nu au mai fost aduse. Pe de alta parte, Samsung recunoaste faptul ca s’au grabit cu lansarea acestei generatii ca sa le ia fata celor de la Apple cu IPhone7, unele testari preliminare fiind sarite la care s’au adaugat si cateva defecte de design care au dus la supraincalzirea uriasei baterii de 3500mAh.

Avand in vedere toate cele de mai sus, cat de sigura va mai fi tehnologia de acum inainte si oare cat de mult sunt dispusi producatorii sa riste in ce priveste siguranta utilizatorilor in favoarea banilor sau orgolii cretine?!

5 comentarii la „De ce explodeaza Samsung Galaxy Note 7”

  1. Bine spus : bani si orgolii !
    Am intrat prima data pe acest blog . E ok articole interesante . Dar man ….scrisul e abia lizibil . Mareste fontul plus ceva bold …fa ceva. Sau e blog de testat vederea ?

    Răspunde
  2. eu citisem ca se autodetoneaza modelele care folosesc bateriile produse ‘in regie proprie Samsung’ .. daca e adevarat, nu are legatura cu limitele tehnologiei, ci cu limitele lacomiei corporatiste .. evident ca e mai ieftin cu vreo 50 centi sa-ti produci singur bateriile, dar riscurile ti le asumi .. am mai citit io de niste ingineri de la nokia care au crezut ca se pot cafti parte in parte cu androidul open source .. si de niste ingineri de la VW care au rezolvat ingenios problema emisiilor in exces pe motorizari diesel, de niste brokeri foarte productivi in speculatii pe bursa, etc .. singura mica problema este ca se pierd miliarde de dolari literalmente din aventuri pe mana unor tembeli .. si cand te gandesti ca ford nu voia sa riste nici sa schimbe culoarea masinilor sale, daramite sa experimenteze cai verzi pe pereti.

    Răspunde
  3. @Dann – bine ai aterizat pe aici si multumesc pentru aprecieri!
    Nu am avut inca feedback negativ pe tema asta desi am si „lunetisti” destui care ma citesc. Cu toate astea, iti multumesc pentru feedback … la care drept urmare am dat curs si am schimbat fontul la limitele decentei ca de aici incolo daca nu ar fi un blog de testat vederea cu siguranta ar fi unul pentru nevazatori. laugh
    Test pe smartfone display 4,3″: OK
    Test pe tablet display 7″: OK
    Test pe notebook display 15,6″: OK
    Test pe desktop display 24″: OK.

    @Cola – limitele tehnologiei de fabricare a bateriilor a fost atinsa de multa vreme. Multa lume nu stie, insa in momentul de fata problema asta impiedica destul de mult dezvoltarea automobilului electric. Cu toate astea, mai stim si noi ca sunt cateva echipamente militare de exemplu, super-energofage, care functioneaza totusi miraculos. laugh Cine stie … poate intr’o zi primim si noi mai mult decat acum. laugh Pe de alta parte un lucru e clar: lacomia corporatista nu cunoaste limite! Partea buna e ca intr’un final se ineaca in propria voma.
    Amin!

    Răspunde
  4. Sunt terminale mobile de top cu baterii de peste 3500Ma sau chiar 4000 Ma si nu explodeaza ca cele de peNote 7. Si sunt montate tot in carcase unibody super- slim. A fost clar o eroare de proiectare sau poate productie ( o eroare de pe linia de asamblare a bateriilor). Ba chiar o teorie a cosnpiratiei vorbeste si de un posibil sabotaj…

    Răspunde
  5. Da Razvane, sunt, insa nu cu aceleasi caracteristici tehnice sub capota, eu banuiesc ca au inghesuit prea mult in prea putin, plus lacomia de care vorbea Cola mai sus. Cu toate astea, oricare din variante este posibila, inclusiv sabotajul.

    Răspunde

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Descoperă mai multe la IceWorld|DeuteriumCore

Abonează-te acum ca să citești în continuare și să ai acces la întreaga arhivă.

Continuă lectura