De vorba cu Andreea

 

Buna, sunt Andreea …

Cam asa incepe dialogul robotului de la Vodafone, serviciul de relatii cu clientii, la care am apelat zilele astea dupa foooooooarte multa vreme, avand nevoie de niste informatii despre serviciul de roaming.

Prima surpriza a fost ca discutia cu robotul a trecut la nivelul 2.0 … adica interactiunea este una verbala si nu cu apasatul unor butoane cu optiuni ca si pana acum, care culmea dracului si functioneaza foooarte bine, dialogul fiind aproape cursiv, informatiile oferite scurte si la obiect.

Cea de a doua surpriza a fost ca daca pe vremuri mureai cu telefonul in mana pana luai legatura cu un operator, acum in maxim 15 secunde am reusit sa iau legatura si cu unul dintre umanii colegi ai Andreei.

Desi a fost un pic creepy sa interactionez in felul asta cu un robot, trebuie sa recunosc ca e un mare plus pentru Vodafone care a eliminat in felul asta cretina si intortocheata interactiune pe baza apasatului de butoane, dar mai ales a scurtat mai mult decat substantial timpul de asteptare pana la preluarea apelului de catre un operator.

Oare asta sa fie viitorul in care asistentii virtuali vor prelua tot mai multe din sarcinile operatorilor umani? Pe cand o sa avem si noi pe telefon/tableta/PC/auto un asistent la fel de misto ca Andreea astora de la Vodafone, care bate la curul gol orice Cortana sau Siri? laugh

Un comentariu la „De vorba cu Andreea”

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Descoperă mai multe la IceWorld|DeuteriumCore

Abonează-te acum ca să citești în continuare și să ai acces la întreaga arhivă.

Continuă lectura