Despre cum isi trateaza UPC clientii


Acum cateva zile am primit pe email acest formular de la UPC. Nu am obiceiul sa dau curs solicitarilor de genul asta (convins fiind ca oricum nu le baga nimeni in seama), dar ca ma plictiseam la munca am dat un click si pentru ca erau doar 5 intrebari legate de serviciul de internet pentru care foloseai niste notari cu slidere (1 total nemultumit -> 10 foarte multumit) l’am completat si l’am trimis. Desi multumit de cum merge internetul, le’am reprosat faptul ca am doar 60Mbps la care nu mi’au mai facut upgrade de vreo 2 ani. Au trecut cateva zile … am si uitat de asta … ieri ma suna un numar de Bucuresti, 0321xxx xxx … raspund … „Buna ziua, numele meu este Xsulecu de la UPC, va rog sa imi spuneti care sunt nemultumirile dumnevoastra si vom incerca sa gasim o solutie” … nici la genul asta de apeluri nu dau curs de obicei ca sunt enervante dar baiatul asta era simpatic si i;am zis sa incerce sa imi faca o oferta de internet la viteza mai mare in aceiasi bani. A durat vreo 10 secunde sa vada ce imi poate oferi si mi’a propus pentru un contract de 12 luni (contractul meu expirase) sa imi ofere viteza de 150Mbps daca sunt multumit cu asta, cu o reducere de 5 lei la pachetul TV/Telefonie/internet pe care il am deja si de care ma declarasem oricum multumit. Ce sa mai zic … ok, da’i bice prietene. laugh Cam asta a fost tot … culmea sau nu … se pare ca tin cont de feedback’ul primit si chiar incearca sa isi pastreze clientii in functie de doleantele pe care le au.

Un mare plus din nou pentru UPC … desi m’au mai secat pe ici pe colo, ii voi recomanda in continuare fiecarui client care imi cere un sfat. laugh

Later edit:

S’au tinut de cuvant, viteza a crescut … factura a scazut! smile In curand voi face upgrade la arhitectura, momentan am un modem/router Cisco full duplex 300Mbps, dar doar receptoare WiFi N150Mbps (suficient pentru cei 60Mbps care ii aveam), voi trece la WiFi N300Mbps. 😉

6 comentarii la „Despre cum isi trateaza UPC clientii”

  1. Care sunt acei noi jucatori de pe piata?! Daca cumva te referi la Telekom … sa fim seriosi … sa ajunga jucatori seriosi au serios de investit intr’o infrastructura din anii ’90. Poate peste cativa ani sa conteze … in acest moment nu se iau in calcul.

    In alta oridine de ideei, nu este pentru prima oara cand sunt „premiat” cu oferte speciale. laugh Cam la fiecare exprirare de contract am avut grija ca in banii aia sa le cer cate ceva in plus ca sa nu zic mai mult si de fiecare data am primit. laugh

    Răspunde
  2. Mă e bine să le mulțumească clienților, chiar și prin chestii mici. Ăștia ”mari” cam uită să facă acest lucru, iar așa pierd clienți.

    Răspunde
  3. Conteaza … pe mine unul au reusit sa ma mentina la ei de la bine de 10 ani si nici nu am de gand sa plec deocamdata la altii daca vor continua sa se tina de treaba ca pana acum! laugh

    Răspunde

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Descoperă mai multe la IceWorld|DeuteriumCore

Abonează-te acum ca să citești în continuare și să ai acces la întreaga arhivă.

Continuă lectura