Google Chrome anunta introducerea unui adblock nativ

Din 15 martie 2017, Google anunta ca browserul Chrome va avea asa ceva integrat nativ, in felul asta fiind descurajata utilizarea de catre site’uri a reclamelor considerate agresive. Din spusele lor, aceasta va avea un algoritm special devoltat care va indentifica aceste site’uri urmand sa opreasca in prima faza doar genul asta de reclame urmand ca daca ulterior nu sunt luate masuri in acest sens de catre administratorii lor sa opreasca complet afisarea de reclame pe respectivele site’uri.

In modul asta, Google tinteste in doua directii, prima fiind descurajarea de utilizare a soft’urilor 3th party de blocare a reclamelor si a doua protejarea reclamelor proprii prin eliminarea restului de reclame agresive.

Fie vorba intre noi, Opera avea adblock nativ din vremuri imemoriale.

Ce parere aveti de aceasta decizie?

3 comentarii la „Google Chrome anunta introducerea unui adblock nativ”

  1. Pentru mine e irelevanta, eu oricum blochez deja aproape 1,5 milioane de domenii la nivel de DNS si lista se actualizeaza constant. Blocarea asta la nivel de string-uri si cod e destul de discutabila si foarte usor de pacalit asa ca nu cred c-o sa faca nimic mai mult decat face AdBlockPlus in prezent.

    Răspunde
  2. Slabut, slabut. Astia de la google sunt mereu in secolul trecut cu browserul asta fata de concurenta. Si oricum un adblocker o sa aduca latenta in incarcarea paginilor, mai ales a celor care au multe reclame…

    Răspunde

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Descoperă mai multe la IceWorld|DeuteriumCore

Abonează-te acum ca să citești în continuare și să ai acces la întreaga arhivă.

Continuă lectura