Caldura mare nenicule, +30 de grade in aprilie anunta o probabila vara torida. Cu ocazia asta, ieri am facut la un maestru in ale frigului ce mi’a fost recomandat, pentru o revizie completa a instalatiei de climatizare care s’a compus din:
- golire instalatie de climatizare;
- curatarea instalatiei de climatizare;
- verificarea instalatiei de climatizare;
- vacuum;
- reumplerea instalatiei cu freon (600g);
- completare cu ulei de ungere pentru compresor;
- amenda totala: 100 lei.
Rezultatul: 9,6 grade la fantele de aer din bord in conditiile a 30 de grade afara si rece dupa maxim 10 secunde de la pornirea instalatiei de clima.
Pentru curatarea din cand in cand a fantelor mi’am comandat si un spray Renault pentru instalatia de AC de aici. Cica e bun si pentru instalatia din casa.
Ma declar multumit si pregatit de orice o fi, chiar daca astazi sunt doar 16 grade afara.
Voi cum stati?
je n-are clima, doar AC, nefunctional. probabil lipsa freon, musai sa rezolvam!
Apropo, acum vreo cateva ierni ma suna un amic: ba, sunt la munte si nu stiu ce drracu sa fac, mi se aburesc continuu geamurile, b… in ele! zic; ai AC pornit? impricinatul: b… in capul meu de prost!!
Io nu am masina. Dar trenul are un AC care sigur are nevoie de o revizie. :))
Raadule, iarna e ok sa pornesti clima ca ti’se dezaburesc rapid geamurile aerul fiind uscat, conditia e ca macar odata la 100 de ani sa schimbi si tu filtrul ala de habitaclu.
Daca ajungi pe aici, te duc la meseriasul asta unde am fost eu. Ii tare de tot omu, are scule ok si stie ce face, e chitibusar de ala de sta si purica toata instalatia. Pentru belele are substante de contrast si alte solutii pentru reparat clima. Daca e mai grav de atat, mergem la mecanicul meu dupa ce iti da nenea ala rezultatul, si facem ce ii de facut acolo pe bani de buni simt orice ar fi. Tie iti porneste compresorul? Se verifica foarte simplu, pornesti masina si stai cu ochii pe turometru, in momentul in care conectezi butonul de A.C. turometrul ala trebuie sa aiba o mica fluctuatie. Daca ramane fix … e o belea ceva mai mare, dar nimic nu este de nerezolvat. Partea proasta este ca nu multi au cel mai mic habar cum se intretine un A.C. pe masina ca sa nu apara probleme majore in timp, poate am eu timp sa scriu vreodata.
Jules – le recomand eu omul meu. Priceput foc, amenda mica … tot ce trebuie.
Si eu o tot amagesc ca merg sa fac o completare freon, da o mai las aa treaca si pastele.Pana unaalta, tre sa ma pregatesc de schimburi de uleioase si alte filtre.
ICE frate, n-ai inteles, omul mergea pe AC cu temperatura data la 32 Celsius, fara dezaburire, cu ventilatia la maxim si mai blocase si admisiile „sa nu iasa aerul cald”!! Ma mir ca nu a prajit ceva la instalatie!!! Jmecher, nu?
Tot e bine.