Nu stiu cum arata audientele oficiale, insa Campionatul European de Fotbal 2020 probabil ca este si va ramane ca unul dintre cele mai sterse campionate europene de fotbal din istoria acestor campionate, motivul fiind interesul foarte scazut pe care il poti remarca destul de usor cam peste tot, mai nimeni nevorbind de asta si nici nu se observa vreo promovare agresiva a acestui campionat spre deosebire de campionatele din trecut cand interesul era unul urias, campionatele de fotbal fiind si principalele motoare pentru vanzarea de televizoare mari de exemplu, trend care nu s’a mai pastrat din niste rapoarte de vanzari pe care le’am vazut in ultima vreme.
Marea deconectare
Dupa marea conectare datorata pandemiei din 2020 in care multa lume a descoperit ca poate face pe net mult mai multe lucruri decat pana atunci, bubuind cumparaturile online si abonamentele de streaming, in 2021 sentimentul e ca lumea pare a fi trecut la un soi de mare deconectare ce poate fi asemuita cumva cu o cura de dezintoxicare mai ales odata ce a venit vremea buna si relaxarile restrictiilor, ocazie cu care tot mai multa lume a inceput sa iasa din case, orasele, soselele, locurile de agrement si orice presupune deconectare in aer liber fiind de la foarte aglomerate in sus, oamenii incercand parca sa recupereze cumva cat mai mult din ce au pierdut din punct de vedere social in ultimul an si jumatate.
Nici moda selfie nu mai e ce a fost
Fiind vreme cat de cat buna am umblat ceva prin lume, ce am remarcat e faptul ca nici moda selfie pare a nu mai fi ce a fost, desi se pastreaza trendul de a fotografia tot ce misca cu tine in cadru, treaba asta pentru multi pare a nu mai fi la fel de obsesiva ca inainte, multi preferand ca in loc de frecat telefoanele si holbat in ecranele lor, sa stea parca mai mult de vorba in mici grupuri, de unde deduc o probabila schimbare fireasca si in mentalul colectiv pe motiv ca multi sunt „nevorbiti” dupa o perioada destul de lunga in care restrictiile si frica de boala i’a tinut departe de genul asta de socializare pe care o credeam partial compromisa ca mod de socializare inca dinainte de pandemie.
Bate vantul si prin bulele din online
Desi sunt mai putin vizibil in online ca actiuni directe si mai mult observator prin diverse bule, am remarcat si aici o scadere a interesului si timpului petrecut de oameni in online, lucrul asta simtindu’se si in vanzari, care in ultimele doua luni au intrat pe un trend descendent destul de abrupt, exceptie facand cumparaturile normale, alea de necesitate imediata sa zic, care isi urmeaza trendul firesc, dar in rest lumea prefera acum sa cheltuiasca banii pe care ii au pentru concedii si orice presupune vreo activitate in aer liber, un trend care denota faptul ca lumea se intoarce treptat la normalitatea dinaintea pandemiei, diferenta fiind ca acum parca ceva mai deconectati decat erau inainte din considerente scrise pana aici.
Opine personala
Desi probabilele asteptari postpandemice erau ca oamenii sa fie ceva mai izolati si singuratici, efectul pare a fi fost exact invers decat cel scontat, la nivel de perceptie oamenii par a fi redescoperit cumva bucuria socializarii directe si profita cumva cat pot de mult de lucrul asta in detrimentul „socializarii” online de care sunt satui pana peste cap dupa ce au experiementat voit sau nevoit genul asta de „socializare” si si’au dat seama cat de multe lucruri le lipsesc comparativ cu socializarea directa de care nu au mai avut parte cu sau fara voia lor. Nu stiu cat va tine trendul asta, insa ce am scris pana aici e o imagine de moment bazata strict pe observatii personale din ultimele doua luni, sau mai exact de cand au fost ridicate restrictiile si a inceput sa si vina vreme ceva mai buna in care tot mai multe activitatii in aer liber au putut sa fie reluate. O imagine si mai buna probabil ca o sa imi pot face luna viitoare cand sunt invitat la un prim eveniment post-pandemic mai mare, unde sunt curios in ce masura a afectat pandemia si genul asta de evenimente si care sunt schimbarile de perceptie.
Pe la voi cum e?

Nimeni nu a mai facut campanie dedicata pentru televizoare anul asta. Probabil se preconiza treaba asta si-au tinut banii de marketing la saltea.
Eu zic ca schimbarea s-a facut fix cand n-au mai fost restrictii. Era si normal. Oamenii vor sa faca chestii si offline. Era de asteptat sa vina o descreștere. Oricum, e vara, oamenii nu stau atat de mult pe gadgeturi. Mai degraba, a crescut dorinta de calatorii. Pe site-urile mele din zona asta vad crestere.
Pe unde mă învârt eu oamenii sunt la curent cu fotbalul.Scaderea la vânzări…păi s-a cumpărat în draci anu trecut si na, nu schimbi televizorul la 1 an.+ ce zice Cucu..ca e in sistem.
Lumea mișună, profită..ca deh, zvonuri că vin iar restricții există.