Noua DACIA Kwid – masina de 5000Euro – poze oficiale

De cativa ani se tot vorbeste despre un proiect al celor de la Renault pentru o masina de oras din clasa mica. S’au vehiculat numeroase supozitii, de’a lungul timpului pe internet au circulat diverse fotografii mai mult sau putin trucate, intr’un final, odata cu lansarea din India au venit si primele fotografii oficiale a noului proiect Renault Kwid ce in Europa se va vinde sub numele de DACIA Kwid MINI cu un pret cuprins intre 4200 in varianta de baza si 5500EU in varianta full echipata  care include ABS/ESP/Airbag’uri frontale/clima manuala si chiar superb’ul MediaNav LG de 7″ prezent pe noua gama de la Dacia.

 

Masina arata suprinzator de bine pentru o mica compacta de oras (masini ce din punctul meu de vedere sufera mereu de uratenie laugh ) fiind un soi de mic SUV, grila fata aducandu’mi aminte de Duster in timpul in care restul masinii de Sandero Stepway, dimensiunile declarate de catre producator fiind de 3.69 metri lungime si 1.58 metri latime cu o garda la sol inaltata la 180mm in partea frontala. Dimensiunile sunt ideale pentru orasele foarte aglomerate asigurand masinii si posibilitatea treceri peste diverse obstacole cum ar fi limitatoarele de viteza din zonele residentiale sau chiar urcatul unor borduri mai inalte.

Din punctul de vedere al spatiului interior, Renault promite ca acesta va fi unul foarte generos atat pentru pasageri cat si ca portbagaj pentru clasa din care face parte, ocupantii sai avand parte de tot confortul si siguranta necesara unei calatorii …

Ca si motorizari pentru varianta ce se va vinde in India, Renault a ales se pare ca un motor pe benzina de 0,8L ce este conectat la o cutie manuala cu 5 trepte, pentru o masina atat de mica acesta fiind mai mult decat suficient din punctul meu de vedere. Probabil ca pentru Dacia Kwid MINI va fi echipata cu motorul de 0,9L care echipeaza in acest moment si modele Dacia Logan/Sandero.

Ca opinie personala, cred ca Renault va da din nou lovitura cu acest nou model ce va ocupa un loc ce lipsea din gama Dacia, acela a unei compacte ieftine de oras. Cu un pret mediu de 5000EU cu siguranta ca aceasta va atrage foarte multi din cumparatorii tineri, dar nu numai! Daca ar fi inclusa in programul RABLA si luam in considerare voucherul de 15000EU care il da guvernul pentru o RABLA, masina asta va putea fi achizitionata ca nou nouta la pretul de aproximativ 3000EU (in varianta de baza) target care atinge destul de puternic cea mai importanta parte a pietei de auto scond-hand, pentru ca acela este pretul mediu pe care este dispus sa il plateasca un roman (si nu numai) pentru un automobil second-hand!

Pana cand am sa ma duc sa o vad in vreo reprezenta de pe la noi (Renault inca nu a anuntat o data oficiala pentru lansarea in Europa) nu pot decat sa spun inca odata:

BRAVO DACIA-RENAULT! Jos palaria!

Voua cum vi’se pare?

Ati cumpara’o?

Later Edit:

Se pare ca vestile pentru Dacia Romania nu prea sunt bune in sensul ca pentru India productia va fi locala, in timpul in care pentru Europa, productia acestui model se va face exclusiv in Tanger – Maroc.

12 comentarii la „Noua DACIA Kwid – masina de 5000Euro – poze oficiale”

  1. Cum am scris laugh … in Europa se va vinde cu sigla DACIA, deocamdata Renault nu a dezvaluit si data in care vor face lansarea si in Europa. Am eu insa o vaga banuiala ca aceasta va fi odata cu primul mare salon auto din Europa! 😉

    Răspunde
  2. Frate ICE seamana mai degraba cu un CAPTUR intrat la apa .Daca pretul este 5000 euro vor fi destui doritori si in RO, mai ales ca la consum va fi pomana la casa omului. Eu personal tin de taraba mea de Megane si vedem daca ne permitem in viitor….

    Răspunde
  3. Deci treaba e cam asa … Capture este derivat din Sandero … iar acest Kwid sa zicem ca ar fi derivat din amandoua cu influente de Duster. laugh

    Oricum … 5000EU este cheia vanzarilor de succes care sunt sigur ca le va avea acest model pe toate pietele … atat cele bogate cat si cele emergente cum este cea de pe la noi. Nici la mine nu se pune in discutie sa renunt cel putin deocamdata la Laguna … si nici nu prea am cum atata vreme cat un Kwid este cu destinatia celei de a doua masini.

    P.S. Consumul va fi cat de cat ok pentru ca masina este destul de usoara spre deosebire de Logan/Sandero.

    Răspunde
  4. Vezi cu voucherul ala de 15000 €…nu d e alta, dar acum ma duc si-mi bag masina la programul rablasmile nu mi-asi lua o masina asa mica, am familie numeroasa si inca ma gandesc la divizare, astep van-ulsmile

    Răspunde
  5. Pai vezi tu … aia e problema la romanii care datorita saraciei (vorbesc la modul general si nu personal smile ) isi cumpara o singura masina de la care au pretentia de a fi buna pentru orice au nevoie. Masina asta este destinata ca cea de a doua/treia masina a familiei si nu cea principala care se presupune ca deja exista. Asta o iei sa mearga muierea cu ea la munca, sa ia copii de la scoala … sau o iei pentru un adolescent, o familie tanara … cam pe aici este piata ei, in nici un caz ca si masina all around si in nici un caz pentru familie/concedii. Din acest punct de vedere merita toti banii aia si ca tot mai multi incep deja sa aiba si o a doua masina in familie cu siguranta ca se va vinde si pe la noi.

    Răspunde
  6. Se vehicula intr’o vreme si numele de DACIA CITY … cred ca era o alegere mai buna din punct de vedere comercial … da ma rog, banuiesc ca stiu ei mai bine ce fac.

    Din toate cele bune pentru Renault, doua chestii sunt naspa pentru noi:

    1. Productia pentru Europa se pare ca se va face exclusiv in Tanger, ceia ce inseamna import si 0 lei din profit pentru Romania;
    2. Am eu o vaga banuiala ca pentru Europa va fi mai scumpa cu cel putin 500EU datorita nivelului mult mai ridicat in ce privesc normele de poluare si siguranta. Pentru India vad ca este echipata cu un motor de 0,8L@60CP probabil un propulsor ieftin (non-Turbo) special destinat acelei piete, la noi cu siguranta ca va fi cel cel de 0,9L Turbo care echipeaza si variantele Logan/Sandero, un motor mult mai performant si implicit mai scump. La asta se adauga normele de siguranta sporite care pornesc de la materialele folosite la interior pana la dotarea masinii cu ESP/ABS obligatorii in Europa, in India nu sunt convins ca sunt la fel.

    Parerea mea.

    Răspunde
  7. Sunt foarte bucuroasa sa vad in UK tot mai multe Dacia Duster in ultima vreme! De cate ori vad unul mi-se umple inima de bucurie pentru ca imi aduce parca ceva de acasa. Daca masinuta asta s-a lansat in India, aproape 100% va fi importata si in UK. Imi place foarte mult cum arata si pentru ca masinuta mea este destul de batrana si aveam in plan sa o schimbam anul acesta, sa fiu sincera as cumpara cu mare bucurie prima mea Dacia de cand sunt in UK! 😉 Pentru Londra ar fi exact ce avem nevoie, pretul este unul absolut derizoriu fata de concurenta la care as plati inca odata pe atat.
    Foarte frumoasa, pacat ca nu se va fabrica in Romania, dar macar duce numele Dacia peste tot.
    Ramona.

    Răspunde

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Descoperă mai multe la IceWorld|DeuteriumCore

Abonează-te acum ca să citești în continuare și să ai acces la întreaga arhivă.

Continuă lectura