Dupa cei de la VW se pare ca nici producatorii francezi, deocamdata Renault, nu scapa de unele suspiciuni in ce priveste o posibila fraudare a noxelor. Acest lucru bineinteles ca s’a simtit destul de puternic pe bursa unde pentru ca investitorii sa nu repete pierderile inregistrate in trecut, au acceptat doar de la un simplu zvon sa vanda actiunil in pierdere cu 20-30% de frica unui minim 50% cum a fost in cazul VW.
In ce ne priveste, daca in cazul VW am avut pierderi doar colaterale la productia de accesorii auto din Romania, in cazul Renault care este un investitor direct la Dacia, in cazul unul scandal pierderile pot sa fie colosale, Dacia-Renault fiind cel mai mare investitor de la noi din tara.
Ei da, dupa ce VW si-a luat in barba era cazul sa fie luati altii la bani marunti.
Nu vi se pare ca aceste scandaluri plus atacurile teroriste din ultimele 14 luni par a lovi niste state cheie? Voi ce parere aveti?
Daca ar fi acum sa credem in oarece teorii ale conspiratiei sunt cateva lucuri care te pun pe ganduri incepand cu criza financiara venita de prin USA care a lovit crunt Europa, valul subit si cel putin ciuda de emigranti prin numarul lor, actele de terorism din ultima vreme, loviturile de pe pietele auto, framantarile sociale din diverse sttate membre, un posibil Brexit …. sunt destule lucruri care te pun pe ganduri.
Un posibil scandal al noxelor la Renault ar dinamita si pe cel de al doilea important producator european din top 5’ul mondial dupa VW. Nasol, foarte nasol.
P.S. Se pare ca situatia nu este nici pe departe atat de grava ca si la VW, pentru ca Renault nu a fost prins ca ar fi instalat vreun software pentru pacalirea noxelor ci doar ca masinile lor diesel exista o neconcordanta intre normele impuse si cele declarate. Renault nu este singur implicat in aceasta ancheta din Franta.
Dupa VW si acum Renaul, urmeaza Fiat si de ce nu si Dacia, si uitevasa toata Europa este tututa fain frumos, pentru ca asa trebe, tutem tot, radem tot. Si atunci ghiciti ce masini vor ramine: pai celea din bambus !!!
In industria auto este la fel ca la ciclism…toti fenteaza, plateste doar cel prins.