Restrictionarea incarcarii masinilor electrice in Elvetia ne arata viitorul dreptului de a utiliza o masina personala

S’a facut mare valva in jurul unei stiri conform careia, in Elvetia urmeaza sa fi interzisa incarcarea masinilor electrice, Elvetia find unul dintre lideri pietei masinilor electrice din Europa, pana acum find inregistrate 110.000 de masini electrice, la o populatie de aproximativ 8,6 milioane de locuitori, marea majoritate a masinilor electrice find incarcate acasa la statii rapide de 22kWh.

Restrictionarea incarcarii masinilor electrice in Elvetia ne arata viitorul dreptului de a utiliza o masina personala

Dincolo de stirile nuantate atat cat s’a priceput fiecare „giurnalist” si copy/paste’ul de dincolo de clickbait’ul unui „titlu bomba”, decizia guvernului Elvetiei ne arata viitorul dreptului de a utiliza o masina electrica, un drept ce va fi conditionat de guvern, Elvetia devenind prima tara din lume care impune interdictii utilizare a masinile electrice motivata de …

Stare de urgenta nationala pentru a asigura securitatea energetica”  (prin) „ordonanță privind restricțiile și interdicțiile de la utilizarea energiei electrice pe care Consiliul Federal îl are în vedere pentru a se pregăti pentru posibilitatea unei penurii de energie electrică.”

se arata in draftul proiectului de lege al guvernului elvetian.

Restrictiile cuprind patru nivele de criza energetica

Proiectul de lege numit „E-mobilitate”, care limiteaza temperatura maxima din case si institutii publice, temperatura apei la care pot sa fie spalate rufele, reducerea rezolutiei la serviciile de streaming, reducerea iluminatului privat si public, restrictii la aparatele care pot fi conectate simultan la priza si alte restrictii, la punctul 3 prevede faptul ca:

Utilizarea privată a mașinilor electrice este permisă doar pentru călătorii absolut necesare (de exemplu, exercitarea profesiei, cumpărăturile, vizita la medic, participarea la evenimente religioase, participarea la procese în instanță).”

Asadar si prin urmare, masina electrica personala va putea fi folosita exclusiv pentru anumite „activitati absolut necesare” (va suna cunoscut?), iar in rest se impune schimbarea obiceiurilor prin fortarea utilizarii transportului in comun si al celui considerat alternativ, respectiv biciclete si trotinete, de alea clasice, nu electrice, eventual cai si magari, trasuri si carute, in Franta aparand deja tot mai multe asemenea atelaje pe strazile rurale.

Cand poate fi declarata de guvern criza energetica?

Absolut oricand, sau mai exact ori de cate ori guvernul considera ca acest lucru trebuie impus, cele patru nivele putand fi impuse alternativ sau toate odata, prin aceste masuri find limitate atat activitatile de zi cu zi cat si libertatea de miscare pe modelul impus de „crizei sanitara” din pandemie, aceasta find doar inlocuita acum de „criza energetica”, aproape toate masurile prevazute ca obligatorii in proiectul de lege la cele patru nivele, find deja experimentate cu succes in pandemie, acest draft de lege al Elvetiei (candva model de democratie) urmand probabil sa fie preluat destul de repede si la nivelul tarilor membre ale UE.

„Nu vei mai avea nimic si vei fi fericit!”

Devine treptate din cosmar, o realitatea a noi lumi la care se lucreza intens, in miscare find deja pus planul pentru adoptarea obligatorie atat a indentitatii digitale, cat si al unui Euro digital, care va fi testat in 2023, urmand sa fie operational pana in 2026 ar urma sa aiba urmatoarele caracteristici:

  • nu vor fi permise cheltuieli mai mari de 1000EU/luna;
  • nu vor mai fi permise mai mult de 50 de tranzactii/luna;
  • nu vor mai fi permise tranzactii mai mari de 50EU/tranzactie;
  • nu vor mai fi posibile tranzactii anonime pe intregul lant al tranzactiilor;
  • nu vor mai putea fi cheltuiti oriunde, ci doar in spatiile comerciale agreate;
  • nu va mai fi permis sa deti in portofelul digital depozite mai mari de 3.000EU;
  • nu va mai fi permisa o data nelimitata pentru cheltuirea depozitelor, acestea expirand daca nu sunt cheltuite;
  • nu va mai exista independenta totata a cheltuirii banilor, acestia putand oricand fi supusi unor restrictii guvernamentale.

Opinie personala

Desi inca multi cred ca avem de a face cu niste „conspiratii”, realitatea din ultimi trei ani nu a facut decat sa confirme cam tot ce era considerat pana mai ieri a fi doar o „conspiratie”, epoca libertatilor si drepturilor individuale find aproape de final, testele de supunere civica si sociala din „pandemie” find un succes care a batut chiar si cele mai optimiste asteptari ale artizanilor care pregatesc acum pentru noi aceasta „noua lume”, in care controlul total va fi politica de baza, orizontul de punere in aplicare al intregului plan de control find initial 2050, acesta find acum accelerat inspre 2030, motivul  find carambolul din Ucraina si pericolul ca acesta sa nu mai poate fi realizat, Klaus Schwab marturisindu’si la G20 ingrijorarea in aceasta directie, respectiv pericolul faramitarii globaliste ce ar putea pune capat planului „Mari Resetari” visate de Schwab si artizanii din jurul lui, totul depinzand acum doar de rezistenta sociala si dorinta de libertate a oamenilor, daca mai exista ceva din astea.

Lectura suplimentara: Taxa pe panouri solare

6 comentarii la „Restrictionarea incarcarii masinilor electrice in Elvetia ne arata viitorul dreptului de a utiliza o masina personala”

  1. Ai vazut pe net sau poate pe viu cum functioneaza o ferma moderna de vaci? Ala e viitorul pentru pulime. Pentru noi astia mai purii e nasol dar pentru epilatii pe troti e vis umed. Cheastie de gust si asteptari, functie de procesor si algoritm de lucru. E bine ca se intampla asa, istoria se repeta mereu si mereu. Poate peste 500 de ani, la sfarsitul acestui nou Ev Mediu, unii se vor revolta si vor redescoperi libertatea. Omul e cel mai prost animal, are memoria cea mai scurta, invata greu si uita extrem de repede. Cheers! drinks
    PS Pe pariu ca la vara 90% dintre noi vom uita frigul papat peste iarna si nici prin gand nu ne-ar trece ca vine alta si mai crancena. De la mana pan-la gura!

    Răspunde
  2. Apropo de diferente culturale si raspuns al societatii la dume naspa. Aia din vest sunt catolici sau protestanti. Aceste biserici au o organizare cvasi-militara (da, da, si protestantii) si acolo totul e organizat ca la corporatii. Toti se spala pe creier cu detergentul obligatoriu. Chiar si noii atei au in gena chestia asta si reactioneaza fix la fel. P-acilea prin ortodoxie fiecare a fost cu aia a ma-sii si nu a existat un detergent obligatoriu si universal, chiar daca in ultimul timp imparatul BOR incearca transformarea acesteia in corporatie. Nu tine, deocamdata. Cat de tampit sa fii sa-ti iei cazan electric cand vezi cu ochii tai ca peste tot se taie energia fiindca Green Deal sau fiindca „sa-l infrangem pe Putin”? Asta tine doar in vest, romanii, multi din noi, ne-am prins din prima ca e teapa. Ma rog, unii nu. Deci le urez occidentalilor si troti ai nostri sa-si cumpere cat mai multe aifoane cu roti la care sa se uite apoi cu drag, in parcare, cate gadgeturi misto au in menu. Doamne, mare ti-e gradina si multi au sarit parleazu’! beach

    Răspunde
    • In urma rau Comaroni, discutia era inca de anul trecut, intre timp se discuta la pachet si de o taxa pe reciclarea masinii, in genul celei pe care o platim azi pentru oeice produs electronic. Dar nah, scapam de griji ca ne ajuta astia sa nu le mai avem! Poate maine scriu ceva misto de actualitate daca tot mi’ai ridicat mingea la fileu si Comaroni e cu stirile de anul trecut. mosking

      Răspunde

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Descoperă mai multe la IceWorld|DeuteriumCore

Abonează-te acum ca să citești în continuare și să ai acces la întreaga arhivă.

Continuă lectura