Candva un nume greu in industria de electronice, Toshiba se confrunta de cativa ani cu mari probleme financiare ce par a duce acest nume in legenda.

Dupa ce si’a vandut divizia de memorii pentru a acoperii gaura de 9 miliarde de dolari provocata de investitiile in energie nucleara alaturi de Westinghouse, divizia medicala catre grupul Canon si pe cea de electrocasnice catre chinezii de la Midea, Toshiba anunta si intentia de vanzare a 95% din divizia de televizoare catre chinezii de la HiSense (impreuna cu grupul de cercetare si suport), in vremea in care negociaza si cu Asus care s’au aratat interesati de divizia de laptopuri.
In concluzie, din acest brand japonez de renume candva, o sa cam ramana doar numele si cam atat.
Pacat. Au fost unii dintre inovatorii cu produse bune in portofoliu, televizoarele si laptopurile numarandu’se printre ele, la noi avand una dintre cele mai scazute rate de intrari in service, chiar daca nu erau cele mai aratoase si cu cel mai reusit suport software.
https://youtu.be/99tW2a1LAkU
Descoperă mai multe la IceWorld|DeuteriumCore
Abonează-te ca să primești ultimele articole prin email.
Tot e bine cat timp nu vand divizia de dispozitive de stocare pentru ca acolo chiar fac treaba buna.
„Dupa ce si’a vandut divizia de memorii …”
Citeste Maline, citeste articolele … alea au fost primi vandute!