Si tineam eu bine minte ca mi’am luat benzinara …

Pe modelul:

Niciodata diesel, durerile de cap le las altora …

Bineinteles ca alegerea mea in ce o priveste pe Josephine a fost un motor pe benzina … lucru ce sambata m’a cam bagat in ceata dupa ce i’am dat un START (yeah … nu am cheie laugh ) si m’am trezit cu masina trepidand si mergand ca un tractor.

Smuls din linistea silentiosului motor pe benzina by Renault, opresc masina si o pornesc din nou … nimic schimbat.

WTF?!

Desi stiam raspunsul … am deschis totusi capota si am privit cu motorul ala aveam impresia ca pleaca de pe masina.

Yep zic, asta trebuie sa fie …

… si asta a si fost! Pentru profani fotografia reprezinta o bobina de inductie electrica al carui rost este de a da scanteie prin intermediul unei bujii la unul din pistoane … in cazul meu, pistonul 4. De cand am cumparat’o pe Josephine am fost avertizat ca una din bobinele alea este buclucasa, e o problema foarte comuna si cunoscuta la benzinarele moderne in general si nu doar la Renault.

Asa ca … primul meu drum a fost la un prieten care are magazin cu acareturi de genul pieselor auto. Cautat dupa motor … gasit … dat comanda … nu a fost sa fie ca Sfanta Maria le daduse cu a guvernului roman bunavointa, liber la toti. Zic no nu’i bai e si luni o zi … si m’am ocupat de niste beri.

Azi dimineata pe la 10 mi’a sosita si binecuvantata bobina de inductie de la Beru (130 lei cu adaosul prietenului laugh ) pe care am schimbat’o singur singurel in 2 minute cu ajutorul unei chei tubulare de 10. Dupa schimbarea ei Josephine merge ca unsa.

Bleah … multam doamne ca am revenit la benzina! laugh

Daca are nevoie cineva de ceva sfaturi despre cum se schimba, ma poate apela pe la comentarii. laugh

 

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Descoperă mai multe la IceWorld|DeuteriumCore

Abonează-te acum ca să citești în continuare și să ai acces la întreaga arhivă.

Continuă lectura