Pentru ca ala vechi si’a dat obstescul sfarsit iar ala de rezerva mi l’a ciordit fiica’mea, am comandat un ventilator din emag marketplace de la unul din vanzatorii lor. Comanda a fost procesata, toate bune, toate frumoase, iar ca termen de livrare mi’a venit mesajul asta …
Adica un soi de …
Nu te grabi, ajunge tocmai bine sa il pui cadou sub brad!
Sau eu cam asta am inteles. Ca e cald ca dracu si am nevoie de el fix acum si nu de Craciun, am zis sa ii sun si i’am sunat. Dupa vreun sfert de ora (ca sunt intr’o perioada ocupata … vesnic) mi’a raspuns un operator amabil care nereusind sa dea baietii aia care vand la ei in marketplace, mi’a dat mie un numar de telefon sa ii contactez direct.
Pai cum facem fratilor? Dupa ce ca fac o comanda, tot eu sa rezolv belele?
Nu i’am sunat azi, o sa ii sun maine, dar teama imi e ca o sa renunt la comanda si voi apela la metoda clasica, aia de iti pui curul in masina, te duci la un magazin offline, cumperi produsul, il bagi in masina si te folosesti de el in maxim o ora, nu cateva zile ce pot fi de la una si pana la 365 …
Probabil e un mesaj automat… Nu te-a contactat magazinul dupa?!
Este un mesaj automat, dar de contactat nu m’a contactat nimeni sa ma lamureasca. Azi, vad ca s’au miscat lucrurile intr’un fel, am primit in sfarsit un AWB in cont.