Nope, nu avem de a face cu vreo serie limitata sau cap de serie.
Nope, nu avem de a face nici cu o masina construita pentru cine stie ce celebritate.
Nope, nu avem de a face nici cu o masina 100% originala de fabrica, intr’o stare impecabila!
Si atunci cum mama dracului a ajuns sa coste o masina Dacia 1300 veche de 30-40 de ani 3500EU neavand absolut nimic special?!
Un raspuns posibil este ca Dacia 1300 este considerata masina istorica. Cu toate astea pentru asemenea preturi fabuloase masina trebuie sa aiba macar ceva special din cele enumerate mai sus, ca in rest un asemenea pret exorbitant nu este justificat fiind o platforma de masina ieftina produsa in serie foarte mare.
Ce parere aveti? Vi’se pare justificat?
Am mai pus ceva peste cat se da la Ţ”rabla”Ţ … si de fapt nu-i prost cine cere
Poate ca ar fi meritat atat, daca avea volan pe dreapta, iar prima inmatriculare sa fii fost facuta in Bulgaria. =))
Pentru cine-și permite, nu e pentru oricine. „Pour les connaisseurs”, cum s-ar zice.
Nu aș da atâția bani pe rabla asta nici într-o mie de ani :))
Daca esti pasionat, daca ai dezvirginat pe bancheta din spate, daca….atunci dai, ca nu e nebun al de cere!
@Petre – din cate stiu la Rabla „premiul” este de vreo 1500EU (6500 lei) sau pe acolo. Pai pana la 3500EU (vreo 15.000 lei) mai pui cam un tichet si jumatate. Da’o in masa de treaba …
@Stefan – daca ar fi fost si un rosu trafalet era maxim.
@Andrei – bun venit pe aici. Nu stiu de ce am eu o vaga impresie ca aia care isi permit asa ceva sunt foarte putini inspre deloc.
@Radu – corect … nu poti da oricum gaura aia din bancheta ce ti’a fost si prima ta „femeie”.