Dupa ce au profitat la maxim ca magazine de proximitate in perioada aia de panica preepidemica, cand rafturile se goleau de produse intr’un ritm de nu reuseau sa le umple si au marit preturile dincolo de nivelul nesimtirii, Mega Image a zis ca venit un moment tocmai bun sa isi faca oleaca de campanie de PR, platind articole prin diverse publicatii unde anunta ca au luat decizia „plafonarii preturilor”, cam in acelasi spirit si cu plafonarea preturilor la energie si carburanti.
„Trecem printr-o perioadă cu numeroase provocări, în care întreg lanţul de producţie şi de aprovizionare a fost dezechilibrat din cauza măsurilor critice adoptate de către autorităţile relevante în contextul COVID-19. Toate acestea influenţează dinamica preţurilor, prin urmare am decis să intervenim cu măsuri de urgenţă pentru a limita creşterea preţurilor produselor la raft, comercializate în magazinele noastre şi pentru a echilibra preţurile în această perioadă,”
suna afirmatia lui Mircea Moga, CEO Mega Image.
Eh, dragi mei, campania asta a lor de PR mizerabil care nu are ca scop decat sa atraga clientii ce acum sunt tot mai putini pentru ca si banii sunt tot mai putini pe piata, iar vanzarile au scazut fata de perioada aia de glorie din ultimele doua luni in care au profitat maxim de disperarea oamenilor, pe mine unul m’au convis ca de azi inainte sa boicotez tot ce inseamna Mega Image. Voi prefera ca de acum sa cumpar de la orice chiosc de cartier sau orice alt magazin, fie si mai scump, desi nimeni nu ii bate la nesimtire, iar pe usa vreunui Mega Image nu am sa mai intru niciodata! Din punctul meu de vedere, le’a ajuns, iar ce fac acum nu e decat o bataie de batjocura si un PR mizerabil, voi prefera sa fac cumva sa ajut pe cat de mult pot economia locala si revanzatorii romani, cu dealtfel fac de cativa ani incoace pe cat posibil.
Pas amis, nous ne sommes pas tous des idiots!
Si pentru a nu se crede ca de restul mizeriilor de supermarket sunt incantat in vreun fel, Auchan este inca unul din magazinele pe la care nu mai calc, pe aceleasi principii si lista ramane deschisa pentru ca in ultima instanta, pot cumpara si trai foarte bine si cu ce gasesc in rest, e momentul ala in care tot mai multi ar trebui sa ne trezim ca vremea aia in care nu ne pasa de nimic, a trecut iar daca vrem sa supravietuim ca natie, trebuie sa ne ajutam intre noi si sa sprijinim cat de mult putem mai ales micile afaceri locale.
Am zis.
Mda, cam ai dreptate insa eu vad un mare avantaj in existenta mega imaj din ultima perioada…faptul ca au magazine unul langa altu, multe..a dispersat putin nebunia din supermarketurile mari. Da, au crescut pretul, da sunt ipocriti da plm, nu au bagat oamenii cu japca in magazin. Nu cumpar de la ei decât rar, uneori iaurt pt fete si tigari cand sunt la birou…ca am unu la parter.
A..cand a deschis mega aici m am bucurat, undeva într-un gang era o mizerie de chioșc…aveau astia preturi de aeroport. Mi a fost odata pofta de sanziene, cornulete cu gem…plm, peste tot erau 4 lei la chioscul vietii era 7.5. Tot asa luam doar tigari…da m am uitat ce preturi avea ala si am ramas prost.
Pe la mine pe la bloc, sunt vreo 3 chioscuri, plus complexul ala. Mergeam la cacatul ala de Mega Image’ul vietii pentru cumparaturile de proximitate ca sa iau tot dintr’un loc, dar nu am neglijat niciodata chioscurile alea mici, unde preturile erau in cel mai rau caz ca si la mizeria aia de Mega Image. Eh, s’a gatat de azi pentru mine unul, sunt niste mizerii ipocrite, daca nu faceau faza de PR de azi, o dadeam fix ca tine, ba .. nu i’a bagat nime cu forta sa cumpere de acolo. Eh, ca au preturi si isi fac bisnisul, are scuza aia cu, „nu e prost ala care cere, e prost ala care da” … pe mine m’a deranjat doar mizeria asta de PR intr’un moment deloc bun pentru nimeni, deci efectul PR’ului a fost, doar ca invers si aia e. Cum nu mai alimentez de la OMV, asa nu o sa mai cumpar nici de la astia … alternative sunt destule, sanatosi sa fim.
E foame mare de bani în perioada asta. Toată lumea se dă solidară cu situația, dar pe la spate să arde la greu prostimea. Eu sunt fan Lidl și am norocul să am un magazin fix vizavi de blocul unde stau.
Eu nu sunt fanul nimanui din aia care imi iau banii, as putea insa deveni oricand, daca mi’ar da! In rest, da si eu prefer Lidl, pentru ca au produse cu un bun raport calitate-pret; in majoritate tot mai mare sunt fabricate in Romania=locuri de munca in Romania; au o politica destul de ok cu privire la respectul fata de clienti; isi respecta decent angajatii si au cele mai bune salarii din bisnisul asta. Pana acum, sunt si eu multumit ca si client si sper sa raman asa.