Si uite ca se intampla|Dacia da ultimatum guvernului

De multa vreme tot scriu eu pe aici ca va veni vremea in care Renault va schimba foaia si nu o sa le mai convina sa piarda cateva zeci de EU la fiecare masina fabricata in Romania din cauza infrastructurii infecte si mai ales a faptului ca de cel putin 10 de ani incoace, mizeriile astea de politicieni (oricare au fost la conducere) i’au dus cu zaharelul pe aia de la Renault in ce priveste asumata autostrada Pitesti-Sibiu la semnarea contractului.

 

Ei bine, si iote ca vremea aia tocmai a venit …

Francezii de la Dacia au dat săptămâna trecută ultimatum Guvernului: dacă autostrada Pitești-Sibiu nu este gata în maxim cinci ani, compania renunţă la uzina de la Mioveni pentru a-și muta producția în Maroc:

„Ceea ce aşteptăm cu adevărat din partea Guvernului este ca autostrada să fie terminată până în 2020″, a spus Nicolas Maure, preşedintele Dacia”.

Sursa.

Asadar cam asta a fost tot! Cel mai mare investitor din Romania si unul care aduce peste 1% din PIB’ul Romaniei a decis ca e momentul sa actioneze dur, neavand de ales dealtfel! Mi’as dori sa vad si alte companii ca vor face la fel, Ford de la Craiova de exemplu, care la randul lor au avut promisiunea a macar un drum express ce sa lege Craiova de Bucuresti si Constanta (A1-A2) pentru externalizarea productiei, dar care si in ziua de azi e tot pe hartie! Doar santajati si constransi in felul asta, mizeriile care se perinda pe la guvernare vor intelege ca vremea labaritului prin parlament si al alegerilor cu o galeata si o sticla de ulei a cam trecut si poate doar asa vom avea si noi parte in sfarsit de drumuri decente intr’o tara in care dupa aproape 30 de ani le avem tot pe hartie!

Bravo pentru Dacia-Renault Pitesti, as indrazni chiar sa le multumesc!

11 comentarii la „Si uite ca se intampla|Dacia da ultimatum guvernului”

  1. Cred că era mai simplu pentru francezi să cumpere bucata cu bucata teren agricol , cum au făcut italienii și altii, pentru extinderea curții fabricii până la granița de vest, și își făcea o cale ferată proprie uzinală, mai ales că o baga pe costuri laugh.. în coloniile respectabile, gen Sierra Leone, așa s-a procedat .. deh, au uitat francezii cum se face laugh

    Răspunde
  2. Ete na … alea erau alte vremuri, amu au mai evoluat, cer restului statelor sa cotizeze la UE de unde statul ce ii are pe langa ei sa acceseze fondurile alea cu care sa le faca drumurile. laugh In alta ordine de ideei, dincolo de munti se lovesc de austrieci/nemti … nu mai e loc de ei. laugh

    Radem, glumim, dar suntem de rasul planetei de am ajuns sa ne dea altii ultimatumuri ca sa ne facem dracului niste drumuri.

    Răspunde
  3. Ei lasă, că nici capitaliștii ăștia nu pricep cum e cu România.. noi vrem autostrăzi ca să putem (e)migra rapid și convenabil, și atunci s-au lîns pe bot de forță de muncă ieftină.. iobagii erau legați de glie și prin precaritatea transportului in acele vremuri laugh orice cursă low cost nou înființată mai crește salariile cu jumătate de procent laugh

    Răspunde
  4. Pai nu ziceam eu mai tovarase ca tu mergi mintea unde altii nici nu gandesc?! laugh E si asta un adevar ce nu trebuie negat, partea proasta e ca nu mai tine vrajeala, cum am mai zis eu prin alte postari, semnele ca economia mare s’a decuplat de la mizeriile politico-securiste sunt tot mai evidente, cresterile alea raportate sunt cat de poate de reale si nu doar un varf artificial ca in anii trecuti cand totul era doar o bula a consumului intern. Treptat, incet si sigur scapam de jugul smecherilor nu ca vrea cineva ci pentru ca pur si simplu e un curs normal al evolutiei. Si iote asa, dand Renault tonul, sunt aprope sigur ca in curand ii vom auzi si pe altii ca vor conditiona pe jigodiile astea din politica damboviteana sa se apuce de treaba ca a trecut vremea cand mergea treaba numai cu parandaraturile.

    Răspunde
  5. Lăsând caterinca la o parte, e vorba de onestitate, măcar în afaceri, dacă în politică nu poate fi vorba, obiectiv vorbind.. cine produce banii are dreptul moral să ceară socoteală privind folosirea lor..

    Răspunde
  6. Absolut corect, mai ales cand acum 10 ani si ceva la semnarea contractului de investitii, partea romana s’a angajat ca in parteneriatul asta sa vina si cu autostrada aia! Renault si’a facut partea, a investitit real sute de milioane de euro, si a facut din Dacia un succes international in vremea in care a adus zeci de milioane la PIB, eu zic ca mizeriile astea de la guvernare macar de asta se putea tine ca har domnului bani de furat in rest au avut de unde dar de facut nimic nu au facut batandu’si joc de francezii de la Dacia pentru a doua oara in istoria acestui brand si de noi restul fara numar. Din aceste motive, somatia celor de la Renault este mai mult decat justificata si sper ca nu se opreasca aici cu presiunile ce trebuie puse pe gunoaiele astea.

    Răspunde
  7. „Dacia un succes international”

    Stimabile imi pare rau, pe unde am umblat eu, Logan, Sandero sau Duster aveau sigla Renault si nimeni nu avea habar de Dacia! Chiar acum am masina de service un Duster Renault.
    Cat despre mitul asta ca pleaca sau nu vin investitor ca nu avem drumuri, sa fim seriosi, exista cai ferate, unde transportul e mult mai ieftin ca pe sosea, avem iesire la mare si pot frantzuji sa-si duca masinile in America de Sud.
    Nu stiu mie unul imi plac drumurile de noi, rustice, salbatice, integrate in natura, autostrada e ceva capitalist care te rupe de realitate, sa ramana cum este daca nu le convine sa plece, oricum e tot aia si aia de la Mioveni au salarii prea mari, cred ca mai degraba semnalul e pentru sindicatul de acolo

    Răspunde
  8. Vasile, am vazut la Dashia prin Europa cate n’as fi crezut sa vad vreodata! Franta, Belgia, Anglia, Italia, Germania sunt pline de Dacia si vad bine inca! Nu stiu pe la ce salbatici nordici umbli tu, da aia nu se pun, aia’s aparte! laugh In rest, eu prefer totusi autostrada capitalista, mi”au ajuns 20 si ceva de ani condusi pe drumuri „salbatice” abia astept sa ma plictisesc si de autostrazi!

    P.S. Careeee cale ferata?

    Răspunde

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Descoperă mai multe la IceWorld|DeuteriumCore

Abonează-te acum ca să citești în continuare și să ai acces la întreaga arhivă.

Continuă lectura