De aproape o luna, comenzile de la Emag au inceput sa aiba intarzieri din ce in ce mai mari la livrare. In prima faza 24 de ore, au continuat cu 48 de ore ca acum sa ajunga si la 72+ ore. Este o perioada mai aglomerata ce este drept, dar problemele au inceput inca inainte de BF, iar perioada de varf a sarbatorilor de iarna incepe cam dupa 15 decembrie. Daca de acum este asa de rau, oare cum o sa fie din 15 decembrie incolo, cand va incepe perioada de varf a cumparaturilor de sarbatori? In ritmul asta, probabil ca ultimele comenzi care vor fi livrate pana de Craciun vor fi cele inregistrate pana prin data de 20, restul probabil ca vor ajunge abia prin 2015!
Daca ar fi sa ma dau cu presupusul in legatura cu aceasta problema, atunci as spune ca de vina in primul rand este Emag care isi arata realele slabiciuni in ce privesc stocurile pe care le au disponibile in depozitele proprii, completate de o logistica ori insuficienta ori prost organizata. Unii ar fi tentati sa fie de parere ca sunt vinovati si curieri, aici se inseala mai mult sau mai putin, in primul rand pentru ca Emag lucreaza cu trei firme de curierat si in al doilea rand, cel putin cei de la FunCurier de aici din zona, reusesc sa livreze comenzile de la alti furnizori fara nici un fel de probleme.
La modul sincer vorbind, Emag in acest an a dat’o destul de rau cu mucii in fasole la termeni de livrare a comenzilor, mai ales daca luam in calcul si faptul ca exista posibilitatea sa iti vina un produs defect pe care nu vad in conditiile astea, cum ai putea sa il returnezi si sa primesti altul pana de sarbatori cand poate ca vrei sa il faci cadou?!
Sfatul meu, pe langa cele de aici, este sa va cam grabiti cu comenzile daca vreti sa fiti siguri ca vor ajunge pana de Craciun! 😉
Voi ati comandat ceva de pe la Emag? Cum stati cu termeni de livrare?!
A comandat taică-miu fix cu o zi înainte de Black Friday, iar de Black Friday a avut produsul la ușă. Cred că depinde foarte mult și de ceea ce s-a comandat. O să revin cu mai multe detalii într-un articol despre povestea asta ca e un pic funny. Nici nu știam că Emag-ul comercializează și ce și-a luat tata.
Nah, acum nu-i trage de urechi prea tare că o avut niște cifre pe minute… alții nu vând atât nici într-un an. Eu după ce am văzut cifrele ș frustrarea clienților de la mine din ogradă mi-am promis că voi încerca să fiu mai îngăduitor cu vânzătorii on-line.
Sunt foarte mulți clienți care fac scandal pe motiv că aveau produsul în coș și între timp s-a terminat stocul. Așa că nu vreau să-mi imaginez ce crize fac ăștia acum când au apucat să plaseze o comandă.
Produsele comandate de mine sunt multe si din categorii total diferite. Culmea a fost ca robotul de bucatarie de exemplu l’am comandat duminica si luni dimineata a fost la usa vorba ta … dar de boiler nu mai pot zice acelasi lucru. Oricum e tare ciudata treaba … crede’ma si fara o logica aparenta. Cum am zis, cred ca au fost luati prin suprindere de numarul comenzilor si cum au marfa imprastiata prin toata tara pe la diverse showrom’uri s’au cam trezit cu chilotii in vine, plus ca importurile in perioada asta sunt paralizate mergandu’se in principiu pe stocurile existente la furnizori. Nici anul trecut nu le’a mers rau … ba cred ca mai bine … dar nu au fost problemele astea. Sa fie din cauza ca acum s’au cam intins cu gama de produsele si perioadele de „reduceri” mai mult decat le era logistica … pardon, plapuma?!
pe 8 dec 2014 am comandat o combina frigorifica nici urma de ea…nici rasp la mail..alt produs comandat pe 12 am primit sms cu livrarea pe data de 15 dec 2014
Mda … intre timp am vorbit si cu altii prieteni care sunt la fel de nemultumiti, motivele fiind cam aceleasi. Cum am spus … banuiesc ca avem de a face cu stocuri mici in depozitele proprii datorate in primul rand extinderi ofertei peste probabila limita lor financiara si logistica. Cum am spus … curierii merg ok … am comandat ceva ieri de la Vodafone, azi dimineata la ora 10 FunCurier a fost cu ele la usa.