Acum vreo 3 saptamani incepusem sa va spun povestea unui boiler … care a durat (asa cum banuiam) 15 zile lucratoare … termenul maxim in care trebuiau sa imi rezolve beleaua. I’am lasat sa transpire … o singura data i’am sunat si bineinteles ca m’au luat cu vrajeli cum ca nu gasesc nicaieri in depozitele furnizorului Artiston de 80L. I’am lasat … nu am mai zis nimic pana vineri cand m’am dus direct la ei si le’am spus ca au termen pana azi sa rezolve problema sau maine o sa vina altcineva in locul meu cu care nu le va mai fi atat de usor sa rezolve. Nu am plecat bine de la ei ca m’au si sunat … se petrecuse minunea … dintr’o data s’au aratat dispusi sa imi ofere la schimb un boiler tot Ariston de 100L generatia Titanium ECO-SHAPE PLUS cu o diferenta minora de bani si alti 7 ani de garantie.
Azi am fost dupa el si l’am adus acasa … in momentul asta meseriasul se chinuie sa il monteze si cu ajutorul lui Dumnezeu in seara asta cred ca in sfarsit voi face si eu o baie la mine acasa.
Povestea se incheie aici, morala fiind ca pentru a iti rezolva problemele e bine sa ai tupeu si in acelasi timp sa iti cunosti drepturile! 😉