Faceti cunostiinta cu … Supozitorul cu Steroizi …
Inca imi tremura genunchii … More, more, more …
Din TOATE cate NIMIC|Blog de opinie si polemica
Faceti cunostiinta cu … Supozitorul cu Steroizi …
Inca imi tremura genunchii … More, more, more …
Sa ne spui daca trebuie sa radem sau sa plangem, personal nu vreau sa suparam pe nimeni?! Ca si o observatie; a avut noroc de cateva ori ca nu a venit nimeni pe contrasens!
Vasile … totul a fost cat se poate de safe, statie intre punctele de plecare/pornire plus ca vizibiltatea a fost mai mult decat ok desi nu pare pe filmare! In ambele directii erau minim 250m in linie dreapta in momentul depasirilor care au fost cat se poate de decente plus ca nici viteza mai mult decat aia legala.
P.S. Stai linistit, nu superi pe nimeni!
Tu si Vlad Petreanu . Cand ne dai o filmare cu Go Pro, se te auzim cum tipi?!?
PS Parca aveti pe acolo prin zona un aeroport nefolosit, acolo senzatii tari, sa dai blana pe pista!!
Urmeaza un drum pe la un circuit autorizat din Arad … si poate ca si ceva competitii la categoria amatori, inca nu am un plan clar.
Nu’i nevoie de GO-PRO ca abia iti ti bracinarii pe tine asa senzatii ai cand ajungi la 140kph@7000rpm intr’a doua in cateva secunde …
P.S. Aeroportul ala intre timp a devenit cartier.
Ghinion, frate! Am inteles de la cineva ca e super fain pe un aeroport, poti sa dai blana pana la limita distrugerii, atunci sa vezi ce chiloti colorati ai pe tine; omul s-a dat cu un BMW tunat, aproape de 250 km/h!!
Om mare, cica , se joaca cu masinutele!
Vezi ca microbul asta se vindeca greu.
Faine locuri, pe unde te-ai dat frate, foarte frumos pe acolo!?
Din pacate nu am asa ceva in momentul asta la dispozitie iar pe soselele publice nici nu intra in discutie sa fac asa ceva.
In rest microbul asta e unul vechi, vechi … pana amu nu am facut decat sa iau o pauza. De vindecat nu se vindeca niciodata, doar se amelioreaza si partea buna e ca odata cu trecerea anilor devi mult mai responsabil, te gandesti mult mai mult la siguranta si viata altora decat la ce gargauni ai in cap. Pentru moment asta a fost doar un test cat de safe s’a putut pentru ca sa vad cu ce am de’a face, mai mult de atat o sa testez numai pe un circuit autorizat.
P.S. Locatia este in zona … si cam toata zona este la fel de frumoasa. 😛
Pana la urma trebuia si o poza cu capota ridicata, asa pentru curiosi….
Mare lucru nu’i de vazut la prima vedere, ce ar fi de vazut e pe „dedesupt” … dar la cererea publicului …
La Polo aveam motor de 1.6 si cutie scurta, de 1.2. Trăgea de rupea. I-am dat blană la 165 pe șoseaua de centură. Treceam de bmw-uri ursuleți, păisicuțe și alte orătănii ca-n brânză.
Unu cu un X5 n-a avut loc de mine o dată. Și-mi dădea flashuri din spate, că eu n-auzeam nimic, urla muzica-n cele 6 boxe. M-am dat la o parte la 150, m-a depășit apoi s-a opit că era coadă în fașă. eu pe banda 2 m-am dus mai departe, el voia să facă la stânga.
Caroserie usoara, motor potent, cutie scurta. La GSI’ul asta e cam acelasi lucru de aia am si plecat ca baza de modificari ce au tot survenit ulterior. Intre timp a ajuns si la o cursa oficiala unde a facut fata unor adevarati monstrii. N’am mai avut timp din pacate sa ma ocup … cand ma linistesc un pic sa vad daca continui proiectul asta sau trec la un Civic.