Au scris si altii despre cat de mizerabili sunt cei de la PcGarage, forumurile si netul sunt pline de clienti nemultumiti, pe ei ii doare in cur si merg din mizerie in mizerie.
Prin acest post ma adaug si eu la lista prostilor care nu au avut alceva mai bun de facut decat sa comande pentru prima oara de la PCGarage, in trecut doar colaborand cu ei, nu direct ci prin intermediul Gigabyte care au dat dovada de bun simt si seriozitate deosebita fata de cei de la PCGarage, da ma rog … asta este alta discutie. Revenind la comenzile noastre, miercuri ma apuc sa caut o husa pentru cel de al doilea LG L70 ajuns prin familie ce doream sa o fac cadou alaturi de altele. Am cautat peste tot pe net in stoc, nu am gasit nicaieri in afara de PCGarage unde scria ceva de genul „In stoc, la comanda online”. Zic … e ok … hai sa dam drumul la comanda … si de aici incolo, mai in clar mai pe scurt … am facut comanda miercuri, mi’au trimis cu chiu cu vai un cacat de mail in care nu scria absolut nimic in afara de confirmarea comenzii online … am cautat un numar sa ii sun … pauza … aveau un cacat de formular unde sa le scriu. Le’am scris … mi’au raspuns intr’un tarziu si promis ca cel tarziu sambata ajunge produsul la mine, ca apoi sa il trimita cu un curier obscur care nu avea program sambata!
A ajuns luni intr’un final, luni 09.02.2014 … si eu am preluat coletul din bun simt … dar promitandu’le ca este ultima mea comanda le ei si de acum inainte voi avea grija sa ii feresc si pe altii sa fie batjocuriti de un magazin online care in conditiile date, nu ar trebui sa mai existe! Nu ma intereseaza pe mine ce curieri isi aleg atata vreme cat tine de logistica lor, eu sunt un client care odata ce isi plateste serviciile trebuie sa le primeasca!
Deci … Feriti’va de PCGarage!
Dati un leu mai mult prin alte parti, dar macar aia va dau posibilitatea sa ii injurati!
Vesnicile probleme de comunicare din partea lor… e PcGarage. Si-au facut un brand din asta…
Si atunci de ce as vrea eu sa „comunic” pe banii mei pe persoana fizica, daca ei nu vor asta?! Cu ce is mai rasariti sa pot zice ca merita efortul ca de platit le’am platit la fel cat erau si la altii … doar ca aia macar erau cinstiti si imi spunea ca este stoc furnizor, data trecuta comanda si comunicarea fiind excelenta la evomag, m’au sunat, m’au periat, mi’au confirmat … am primit. La Ghenea ce ii e asa greu? Vrea cumva sa repete succesul Flamingo, sau?!
Personal am facut destul de multe comenzi la ei (cred ca peste 10) si de fiecare data totul a decurs perfect. Ori ai avut un ghinion (la fel cum are toata lumea cateodata) ori sunt eu foarte norocos.
Nu sunt aici sa-i apar, crede-ma. Doar vorbesc strict din experienta mea .
La mine, toate comenzile au decurt perfect cu ei. Colaborez cu eMAG in principal dar am destule comenzi si pe PC Garage. Din ce am citit sunt cam tepari la garantie, dar eu inca nu am avut nevoie.
@sobolan, nu-i vorba de ghinion.
Sigur n-o sa comand de la ei. Marius Cucu, Adrian Bolocan, acum tu. Doar pareri nasoale. In cazul tau, mna, n-ai asteptat foarte mult.
@SoboLAN – posibil sa fi fost eu ala cu ghinionul … da a cazut taman prost … cum am scris in articol, neinsemnata aia husa facea parte dintr’un cadou pe care imi doream sa il fac mamei, tocmai de aia i’am si intrebat (cat am putut prin mizeria aia de mesaj) si i’am si rugat la comanda sa faca cumva sa imi ajunga CEL TARZIU SAMBATA. Nu a fost sa fie .. i’a durut la banana … nu tu numar de telefon sa afli ceva, nu nimic. La curier am sunat de mi’a sarit bateria, logic ca nu a raspuns nimeni, oameni scriau clar ca nu au program sambata … practic … habar nu aveam ce se intampla iar lucrul asta m’a frustrat rau de tot. Nu pot lucra cu asemena oameni si nici nu accept sa fiu trata in felul asta. O fi fost o suma minora pentru care oricum am platit dublu fara sa comentez, doar sa fie livrata la timp … nu a fost sa fie … cui ii place sa fie umilit chiar si pentru 1 leu e treaba lui, eu nu accept asa ceva mai ales ca in viata de zi cu zi tot de asta ma ocup si numai eu stiu cate eforturi fac ca toata lumea sa fie cat de multumita se poate fara a ma agata de tot soiul de scuze de cacat dupa ce ma vad cu banii in buzunar.
Husdup Florin – iti doresc nici sa nu ai nevoie de garantiile lor!
Lospa – nu conteaza cat am asteptat, conteaza modul in care am fost tratat si cum m’am simtit! Daca tu trebuia sa ii faci mamei tale un cadou de ziua ei de nastere si acesta ajungea dupa aceea zi iar tu in ziua aia veneai la ea cu mana goala sau cu un cadou improvizat in loc de ce isi dorea, din vina unor dobitoci, cum te simteai?! Nu te luau toate spumele!?
Mare lipsă de profesionalism dacă nu au putu verifica dacă curierul ales lucrează și la sfârșit de săptămână. Treaba asta spune multe, știi treaba aia – You had one job….
O singură dată am cumpărat de la ei, am fost și am ridicat produsele direct din showroom și totul a decurs normal. Dar după pățania ta, o să mă întreb de două ori înainte de a mai cumpăra ceva de la ei.
Btw, ți-au mai răspuns ceva după?
Da … omul de acolo saracu de la suport a facut pe dracu in patru sa ma linisteasca, pentru el am tot respectul … iaca ce am mai primit:
„Buna ziua
Am redirectionat mesajul dumenavoastra colegilor de la Dep. Suport Clinetii
In contractul semnat cu acestia se stipuleaza clar livrare coletelor Samabta, programul metionat se refera la ridicarea coeltelor din sediul acestora”
Adica … cica ar avea ei un soi de contract .. dar problema de comunicare nu scuza lucrul asta si mai ales alegera unui curier absolut obscur: http://www.sameday.ro care sa iti faca treaba la modul pro cum mie unul mi’au dovedit aia de la FunCurier. Nu scuza asta nici faptul ca nu primesti nimic ca si confirmare, ca nu ai un numar unde sa suni, ca nu stii nimic legat de comanda …. pai frate … nu ca pup in cur emag’ul la care le’am rupt genunchi pe unde i’am prins … da macar acolo ai un numar de telefon la care iti raspunde cineva intr’un final ca mai apoi sa iti si rezolve totusi cumva beleaua. Aici pauza … stai ca prostul … si astepti …
Nu am comandat niciodata de la ei insa apreciez faptul ca ti-ai exprimat parerea si o sa tin cont de acest lucru fiindca aveam chiar de gand sa comand zilele astea ceva de la ei. O sa caut alt magazin.
@ice4you, ba da, cam ai dreptate. tot mai multi bloggeri vad ca spun adevarul urat despre pcgarage, ceea ce e bine. Urat! Si cand te gandesti ca intr-un timp au fost respectati si auzeai lucruri de bine despre ei…
Nici unii nu sunt perfecti, toti au bubele lor, despre aventurile cu Emag am tot scris pentru ca nu sunt nici troll si nici pupincuristul cuiva, consider ca lucrurile astea trebuie sa fie stiute de toata lumea pentru ca doar asa poate ii convingem ca sub presiunea mediatica sa schimbe lucrurile in bine, altfel de la ei pornire sa fim noi sanatosi si sa tot asteptam.
Cum am zis … faptul ca ai doar aceea stupida medota de contact este de’a dreptul frustranta si jenibila. Probabil ca au ajuns la ea pentru ca ii rupea lumea cu injuraturile la telefon.
Acum că au fost prealuați de emag, nu cred ca mai au tupeul să trateze astfel clienții…
Ba din contra clientii sunt tratati si mai nasol.
Prob. au un profil psihologic facut de ei gen clientul aprobat de ei si daca nu te incadrezi pe forum cum le place lor sa fie omul iti dau eject. Ceva extrem de aberant si retardat sa faci in zilele de azi ca magazin cand exista atata competitie. Dar ma rog..asa-s ei si n-ai ce le face
De cand am scris articolul asla, nu am mai avut interactiuni cu ei, dar nici nu ma mira ce povestesti! Acum, ca apartin EMAG, isi permit sa fie si mai nesimtiti decat erau, pentru ca in Romania din pacate, tot ce avem e doar cartel.