The Grand Tour – o poveste despre platforme online vs televiziunea clasica

ice4you®

I was born, to die imortal!

You may also like...

4 Responses

  1. Grig says:

    Deocamdată nu se poate pune problema ca online-ul să înlocuiască mass-media “tradițională”. Mai sunt multe de învățat despre cum să atragi fix publicul țintă prin intermediul internetului.
    Este cam aceeași diferență dintre a împușca o pasăre cu alice sau de încerca să o dobori cu un pistol Carpați, chiar dacă glonțul pistolului ar avea mai multă forță să o doboare, pentru a reuși ar trebui să o mai și nimerești!

    Mass-media tradițională are avantajul puștii cu alice: trage la grămadă și are destulă forță de penetrare, pe când internetul stă mai bine la forța de penetrare, dar are nevoie de un bun țintaș!

    Cei mai mulți consumatori de online nu au vârsta necesară pentru a genera vânzări, de aici apar multe dezamăgiri din partea celor ce investesc în publicitatea online.

  2. ice4you® says:

    Vad ca te ocupi de promovarea online … am lasat link’ul acolo. hi Exemplul tau cu cele doua tipuri de arme e bun. Dar te’as contrazice la ultima parte a cometariului! Nu depinde doar de varsta … nu este un reper asta pentru ca eu stiu oameni in varsta care au trecut pe comenzi online din comoditate si tineri care nu fac asta! In concluzie … e vorba pana la urma de obisnuinta consumatorilor si preferintele lor, lucru ce ti’l spun din aia 27 de ani de activitate in vanzari directe, in care am invatat de toate.
    In rest, strict referitor la show’uri televizate, eu am pierdut multe dintre ele cand doar s’au mutat prin alte parti, ca sa nu zic de online. Motivul a fost ca se crease o oarecare rutina ce s’a rupt cand au plecat de unde erau prin alte parti. E ceva ce are fiecare dintre noi sau isi creaza pentru a asocia si alte activitati cu asta. Cand se rupe echilibrul, sansele sunt mici ca multi sa se adapteze usor, de unde si esecul altor productii de gen.

  3. Grig says:

    Cred că nu m-am făcut înțeles: mă refeream la faptul că foarte mulți utilizatori de online nici măcar nu sunt majori, deci nu au puterea de a decide ce trebuie cumpărat și ce nu în anumite nișe. Dacă vorbim de jucării, jocuri, articole vestimentare sau dulciuri, cei mici au pârghiile necesare de a decide o achiziție, dar în privința electrocasnicelor, autoturismelor, locuințelor … e altă poveste.

    P.S. Tks pentru gestul cu link-ul!

  4. ice4you® says:

    Ei bine, uite ii stiu eu pe unii care sustin ca netul, online’ul si mai ales vlogul e za gad in vremea in care clasicul e deja inutil si inelocvent! laugh Multam de opinia conform careia … smile

    P.S. Sa iti fie cu folos si esti oricand bine venit pe aici! smile

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.