Trabant reinviat

Imi aduc aminte ca prin anii ’90 au cautat sa imi cumpar o asemenea masina. Multi radeau de masinuta asta, insa putini stiu ca Trabant, Porschele cartonat cum il poreclisem eu laugh , a fost o masina absolut revolutionara la vremea ei, caroseria din fibra fiind un pas inainte in industria auto chiar daca multi faceau misto de asta. In rest, era o masina foarte simpla, usor de intretinut, usor de reparat si care reusea sa isi faca treaba chiar daca aparent era o caruta cu roti. smile

Ei bine, dupa mai bine de doua decenii, Trabant se pare ca revine pe piata, sub forma unei masinute electrice care a pastrat cumva din farmecul vechiului Trabi, chiar daca unii critici din industrie sunt de parere ca e defapt un soi de Mini electric …

Ca si performante, masina ar fi dotata cu un motor electric ce ar dezvolta in jur de 65CP si ar atinge o viteza masina de 150km/h. In ce priveste autonomia, cea declarata de catre producatori ar acoperi aproximativ 160km cu un plin de baterie care se incarca in 8h, nu stim in ce conditii, dar la cum am vazut eu ca merge treaba pe la masinutele astea electrice, autonomia reala in conditii normale de exploatare nu cred sa treaca totusi de 100km.

Ce este cel mai interesant insa la aceasta masina ar fi pretul care ar porni din jurul valorii de 4500EU ceea ce cu siguranta ca o face mai mult decat atractiva pentru mediul urban, unde restul masinilor electrice de mici dimensiuni pornesc de la preturi cel putin duble …

Noul Trabi va fi disponibil pe piata incepand cu primavara lui 2017, iar daca datele de mai sus sunt reale si nu mai exista si alte costuri ascunse cum ar fi chiria pe baterii sau alte alea, sunt aproape sigur ca masinuta asta va fi prima masinuta electrica cu un mare succes pe piata!

Ce parere aveti? V’ar surade asa ceva ca masina secundara folosita in mediul urban in locul uneia clasice?

10 comentarii la „Trabant reinviat”

  1. Banuiesc ca acela este totusi pretul de baza cu dotari infime … dar care ar conta inspre deloc la o masina secundara ce sa o freci in oras. In rest … aia am zis si eu … la banii aia multi ar fi tentati si eu ma numar printre ei.

    Răspunde
  2. Maline … macar pe asta o intelegi, nici vechiul model nu poti zice ca stralucea de frumusete. laugh In cazul dat, nu cred ca va fi primul criteriu pentru care va fi cumparata cum nici predecesoarea sa nu a fost ci vor prima aceleasi motive: ieftina, usor de intretinut si exploatat.

    Răspunde
  3. Cred ca vor mai trece ceva ani pana vor prinde masinile electrice. 8 ore încărcare..4500 epuroi +40 m cablu..de la etajul 8 pana in parcare.

    Răspunde
  4. Imbecili astia din industria auto nu vor sa inteleaga, bine ei inteleg dar nu se mai poate intelege laugh ca eficienta vine din simplitate. Cu cat un automobil e mai comlicat, sisteme de gestionare, euro caca, electronica, computere, cu atat compromisul va fi mai mare in detrimentul calitati. Cei care au cat de cat habar stiu ce diferenta este sa zicem intre un A4 din 2004 si unul de acum, nu ma refer la prostii, ma refer la tapiterie, plasticuri, manere, chestii de care te lovesti, chedere la usi, toate au ajuns la jumatate de calitate, de ce?! Pentru ca avem lumini cu xenon, avem computer de bord, avem cacaturi de gestioneaza orice in locul nostru, posibil ca unele sa-si faca treaba niciodata, toate astea se iau din alta parte astfel ca zeul PROFIT sa creasca permanent

    Masini electrice, da cand vor scoate din sertare si vor pune in productie o baterie eficienta sau alta metoda de imagazinare a energiei electrice, dar nu acum inca mai e loc de prostit cu tehnica invechita, cu un touchscreen pe bord, cu o restilizare, cu noua voga, masinile hibride, asta ca sa impace toate multinationalele…. prostii, sunt eu nostalgic laugh

    Răspunde
  5. ICE, cumnatu’ are Audi A4 1.8T quattro, e vaporean joaca in alta liga, vorba vine, sta la bloc, nu are garaj, tine masina pe trotuar, jumatate… laugh

    Răspunde

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Descoperă mai multe la IceWorld|DeuteriumCore

Abonează-te acum ca să citești în continuare și să ai acces la întreaga arhivă.

Continuă lectura