Scade traditionalul apetit al romanilor pentru VW?

Oricat de greu de crezut pare, conform Direcţiei Regim Permise de Conducere şi Înmatriculare a Vehiculelor (DRPCIV) pentru prima oara in ultimi 26 de ani inmatricularile de masini VW sunt in scadere cu -6,74% fata de aceiasi perioada a anului trecut in vremea in care Renault inregistreaza un salt spectaculos de +84,68%. O alta crestere importanta de 30% a inregistrat’o Skoda care in memoria colectiva este si nu prea este asociata ca brand cu VW desi sunt din acelasi concern. Dacia ramane lider de necontestat la vanzari in Romania in ciuda unei cresteri de doar 1%.

Statistica de mai sus este facuta pe masinile noi vandute, in ce le priveste pe cele SH pot sa va spun ca tendinta este aceiasi in ce privesc preferintele romanilor! Daca acum un an de zile nu era nici un chin sa vinzi un VW, in vremea in care un Renault abia se vindea, situatia actuala este exact pe dos! Pana si eu mi’am tras o frantuzoaica. laugh O crestere importanta la preferintele SH nu o are atat de mult Skoda cat supriza Seat si Ford, VW fiind net depasita de aceste branduri desi preturile au inceput sa scada destul de mult fata de perioada de glorie dinaintea megascandalului Dieselgate care desi nu parea sa afecteze foarte mult piata de la noi, rezultatele negative incep sa se vada.

Voi daca ar fi ca maine sa va cumparati o masina, ce brand ati prefera?

6 comentarii la „Scade traditionalul apetit al romanilor pentru VW?”

  1. E clar că dacă o să vreu să-mi trag o maşinuţă o să mă orientez pe VolsWagine, pentru che dacă tot le scade preţu, mă intere doar ceva de frecat, atunci e perfect. Pentru că atunci aş mai menaja „Forduleţu Focuselu Dieselu de unu’saşe”. Care în fond şi la urmă urmei şi el este destinat tot pentru frecat, mai mult sau mai puţin…

    Răspunde
  2. Problema e ca spre deosebire de “Forduleţu Focuselu Dieselu de unu’saşe”, votvagalu frumuselu te cam arde la banii, fiabilitatea fiind la fel de proasta iar intretinerea la fel de scumpa indiferent de pretul la care il iei. laugh Ramai la frecatul focuselului … e mai eftin! laugh

    Răspunde
  3. Ce sa zic… sa-i dea dumnezeu sanatate lu ford. Despre VW…de la ei nu mi-as lua decat un Golf 1 GT si sa-mi permit sa-l bibilesc si probabil, in viitorul destul de apropiat, Caravelle.

    Răspunde
  4. Daca vorbim de T4 Caravelle … jos palaria! Masina aia face parte din alea care au creat legenda VW. Nici T5 nu a fost chiar rau. smile De un T4 cu motor de 2,4 litri diesel clasic am tras noi la firma vreun milion de km … si as fi luat’o eu cand au dat’o ca mergea impecabil inca pentru ca sa o transform intr’o mica rulota motorizata, o chestie extrem de simpla si ieftina, beleaua au fost taxele ca la 2,4 ala te spargeau.

    Răspunde
  5. Ei bine scad vinzarile pentru ca taxa de smecherie mare ( aia de mediu) si ca lumea care cauta a ajuns la motoarele alea misto care pica in draci la benzina (primele generatii) sau unii s-au mai desteptat si nu-si mai iau diesel pentru ca au auzit ca dpf-ul e problematic sau au observat chestii.
    Motorul ala de 1.6 de la ford, PSA grup si etc pot sa si-l pastreze.
    Eu as lua VW dar nu s-a facut aia care imi trebuie mie.

    Răspunde

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Descoperă mai multe la IceWorld|DeuteriumCore

Abonează-te acum ca să citești în continuare și să ai acces la întreaga arhivă.

Continuă lectura