Subit si din senin m’am trezit ca nu se mai deschide geamul de la pasager, nici de la butonul de pe usa mea, nici de la butonul de pe usa pasagerului. Ceva semne a dat inainte cand foarte rar nu lua comanda de deschidere de la butonul pasagerului, dar il ajutam putin cu cel din partea mea si era ok. Acum ca a murit de tot, m’am dus cu masina la electricianul care o are in grija, iar dupa ce a verificat macaraua si motorasul si s ‘a uitat si pe schema electrica a masini, verdictul a fost ca unul dintre butoane a crapat, beleaua fiind ca nu ai cum sa indentifici care anume, pentru ca sunt legate in serie.
Butoane geamuri Renault Laguna 2
Si abia de aici a inceput distractia, pentru ca Renault Laguna 2 s’au fabricat in destul de multe versiuni de echipare si partea cea mai proasta este ca butoanele nu se potrivesc de la o echipare la alta, ci ai nevoie de un buton indentic pentru a rezolva problema. Dupa ce am comandat tot ce se putea comanda din oferta aftermarket si am incercat si cu cateva butoane de pe la dezmembrari, singura solutie ramasa a fost o comanda de butoane originale, care insa costa de vreo 3 ori mai mult decat cele aftermarket. Norocul meu a fost sa le gasesc in depozitele de pe la noi si sa nu mai stau 7-10 zile pana veneau de pe dincolo si intr’un final butonul care cedase s’a dovedit a fi cel de pe usa soferului, blocand circuitul si pentru cel de pe usa pasagerului, montarea lor fiind destul de usoara, iar de potrivit s’au potrivit la fix, ceea ce este un mare atu al componentelor originale fata de cele aftermarket.
Daca intampinati aceleasi probleme
Inainte sa comandati butoanele, verificati daca problema sunt butoanele si nu macaraua sau motorasul de actionare. Daca ajungeti la concluzia ca sunt butoanele problema si aveti un Renault, inainte sa le comandati fiti atenti la compatibilitatea lor si incercati sa le comandati undeva la un magazin local unde sa le si puteti returna fara cheltuieli suplimentare! Nu va sfatuiesc sa va incurcati cu comenzile online, la mine e-piesa au dat’o crancen de gard, trimitandu’mi pe cheltuiala mea atat tur cat si retur (60 lei) niste butoane care nici macar nu se potriveau la mufe, desi le’am dat toate detaliile clare legate de masina, inclusiv VIN si seria de pe butoanele originale de pe masina! Mi’au trimis cu totul altceva si se mai si mirau ca nu merg, iar acum astept sa imi faca returul la bani si probabil ca voi mai astepta o vreme.
Job done, Josephine e din nou 100% in parametrii, desi a implinit luna trecuta 8 ani de cand imi este partener de nadejde pe drumurile patriei si nu numai!
sa o stapanesti in continuare sanatos!
La ce preturi vor fi la combustibili din toamna…nu stiu cat vom mai putea folosi si masinile din dotare.
Eu inca ma bucur de GPL pe loganul meu de 14 ani!
in momentul asta, din ce am aflat , tara noastra se alimenteaza dintr-un singur loc cu combustibili deja rafinati,deci nu cred ca mai rafinam nimic.
Acel loc e portul Mangalia ,iar cei care aduc combustibilul sunt amerlocii
Inainte aveau si cu rusii…dar…de cand cu „slava”, adieu…
Informatie preluata de la un tirist de pe cisterna care face aprovizionarea
Poate scrii si un articol pe seama asta ,insa anul asta spre sfarsit , va fi exact ca in filmul „ala”, „winter is coming!”
https://trenduri.blogspot.com/2022/06/politicienii-au-intrat-cu-capul-in-nisip.html
@Gicu, multumesc, la fel … vedem ce o mai fi, ca deocamdata asistam cum mor caii verzi de pe peretii ecologiei!
Putin a spus clar și răspicat ( de parcă cita de pe blogul lui Ice ) că nimic nu va mai fi la fel. Și că „o nouă ordine mondială” …, că doar statele puternice și suverane…și restul colonii…
Să le scoatem pe toate la careu, zic. S- a dat dezlegare la circulat care pe unde îl doare. Dar ce să vezi? Costuri la combustibil și peste tot din lumea civilizată s- a evaporat personalul ăla vaccinat ca să- și păstreze slujba la aeroport taman în sezonul vacanțelor!
Ne- au spus să o mai rărim cu carnea… și au legalizat insectele, în UK sunt programe pilot la cantinele din școli cu proteină de insectă. Iarăși nu impun nimic, dar creapă vacile pe capete de la căldură, găinile fac gripă sau le paște inaniția pen’că iau foc depozitele cu grâne.
Ei nu mai impun, au luat o pauză de pandemie întocmai și la timp, sincron cu răzbelul lui Putin, nu știu care e faza cu maimuța ( încă! ) și de ce pare că le- a cășunat pe ăștia după care de la școli până la filme ne dau ora exactă? Dar apar crize care nu țin de ei… Și care crize se potrivesc cu planul verde, coincidență!
Am văzut pe net un tren din State derait și care transporta cărbune. Eu zic că n- are rost să ne inflamăm că minele de cărbune redeschise pe la alții…hai să vedem dacă ele chiar vor ajunge să scoată „țările puternice” din iarnă? Sau apar niscaiva crize, forța majoră, soarta?
Naspa, iar esti optimista!
Am profesori buni.
În timp ce unii au bucurii/ tristeți ” pe vechi ” la alegerile din Franța, eu vreau să vă întreb un singur lucru, cu rugămintea de a face abstracție de pretextele utilizate: un loc din care cu greu se mai poate ieși spre deloc, dar în care se poate intra la liber de oriunde ( de pe Pământul ăsta „suprapopulat și poluat” ), cum se numește?
LE, S- ar putea să fi găsit explicația bubei de maimuță. Dar să avem răbdare…
Kakaolu!
Asta se știa că doar nu trăim pe lună. Ok. Și mai cum? Este cu adevărat Europa prietenoasă cu refugiații noi și vechi?
Ca tot discutam de cazane, stii care e diferenta fundamentala dintre cutia de viteze de la D 1100 si D 1300? Montajul pinionului de atac. Asadar Europa e o D1300 cu CV de D1100 si cu cat schimbi in sus cu atat creste viteza spre inapoi. Tot un fel de kakaolu, adica o treaba facuta de niste „mecanici” scoliti la facultatea progresista de tuns oua sau impachetat elegant fum. Europa e un fel de musca fara cap pen’ca are in capu’ ei numai cretini cu ifose.
@Tiana, asta imi mai lipsea, sa creada unii de acum ca Putin imi citeste blogul!
@Ice, Ei, da! Doar daca te cheamă Schwab. Ce să îți fac dacă ai fost un vizionar?
@Cib, cretini, cretini, dar perseverenți, iar noi ne aflăm taman pe craca pe care ei se opintesc să o taie…
Unii imi zic ca as cobi …
Ia, putina liniste va rog …
#LetsGoBrandon
Spune- i cum vrei.
Eu nu îndrăznesc să îl contrazic. Dacă nici el nu știe… Dacă îl vede autostradu…. Are twitter J?
Eu am un megan si am avut si un clio. Masini rafinate da’ sa te fereasca Al de Sus sa ai probleme cu frantuzoaicele. Au branzarii niste solutii tehnice de-ti sta mintea-n loc. Cred ca toti inginerii lor au studiat cu profii de traforaj sau sport. Ca altfel nu se iesplica. Macaraua de la megan, ca tocmai am avut o problema cu cablul, e montata de contorsionisti. De becurile de far, nu mai vreau sa-mi aduc aminte. Bre, frantujii mai bine ar ramane la ce stiu ei sa faca: branza puturoasa si parfumuri!
Pai cred ca asta si face parte din farmecul lor … eu pana la asta doar nemtesti am avut, dar sincer, nu m’as mai intoarce!
N-am avut nemtesti decat Trabi. Care era o scula excelenta pen’ca o rezolvai cu doua chei si un patent. In rest, mi-e dor de samuraii pe care i-am avut. Cred ca raman in continuare cei mai buni de pe planeta asta. Nu toti, doar T si H. Laguna e chiar o masina rafinata, am condus una si ma jur ca n-am stat asa bine in nici o masina. Dar… sa nu se strice, ca e belea. Ma rog, sa le stapanim sanatosi, cat or mai tine. Pe urma le facem parfumuri si cu ce ramane, branza puturoasa!
Am avut de toate soiurile pe mana, dar asta parca mi’a intrat la inima. De stricat nu prea are ce mare lucru, sunt masini cunoscute si super cunoascute, motoare simple si fiabile, pe la electronica mai apare una, alta, dar sunt rezolvabile relativ ieftin si nu foarte complicat. La confort si rafinament, da, e una dintre cele mai confortabile masini facute vreodata.
Trabant, ma batea capul sa iau unul, asa, de fun, inca n’am renuntat.
Sa ai parte de Megane, sunt masini decente, mai ciudatele ce’i drept ca probleme dar nu capat de lume.