Vreme de 20 de ani agenda politica a Uniunii Europene a fost facuta de Germania, o politica agresiva in care Germania si’a impus tot ce si’a dorit sa isi impuna pe agenda europeana cu largul sprijin al intregii Uniuni Europene, motivatia fiind ca Germania este principalul contribuitor al UE si motor industrial al Europei. In vremea in care Germania impunea restului de state norme ecologice tot mai drastice fiind principalul promotor al politicilor „verzi”, Germania a trisat ori de cate ori a avut ocazia, controland si arzand atat gaz rusesc cat si carbune pentru a isi sustine uriasa industrie precum si trisarea la normele EURO impuse motorizarilor diesel, celebrul scandal”DieselGate” in care a fost implicat VW fiind unul mai mult decat cunoscut, in urma caruia rand pe rand toti marii producatori auto germani recunoscand ca au trisat la randul lor si incheind intelegeri secrete cu autoritatile pentru a isi acoperi si ingropa potlogariile facute ani la randul.
Germania pune cruce distopiei #greendeal si a altor unicorni roz #FithTo55
Odata cu pornirea carambolului din Ucraina care s’a suprapus si pe inflatia creata deja de idioatele lookdown’uri din pandemie, Germania ca principal client a lui Putin la gaz si petrol rusesc s’a trezit intr’o situatie extrem de complicata, dupa ce uriasele investitii in solutii alternative, respectiv celebrele regenerabile, s’au dovedit bani aruncati pe fereasta, aceste solutii find departe de a reprezenta o varianta prin care uriasa industria germana ar fi putut sa fie sustinuta din panouri si moristi, economiile la energie cerute cetatenilor find insignifiante in ecuatia consumului de energie. In lumina acestor noi realitati binecunoscute dealtfel si inainte de izbuncnirea acestui razboi, Germania anunta nu doar noi investitii masive in extractia carbunelui ci si deschiderea unor termocentrale cu ardere mixta (carbune si gaz) dezafectate, ce le pastrau in conservare, spre deosebire de idiotii care la cererea Germaniei prin agenda impuse UE si’au inchis mineritul si dezafectat ireversibil centralele pe care le aveau, noi fiind cel mai prost exemplu in acest sens:
„Pentru a reduce consumul de gaz, trebuie folosit mai puţin gaz pentru a genera electricitate. În schimb, centralele pe cărbune vor trebui folosite mai mult. Consumul de gaze trebuie să continue să scadă şi mai mult gaz trebuie să aterizeze în depozitele cu riscul de a fi cu adevărat strâns pentru iarnă.”
a declarat ministrul Economiei Robert Habeck într-un document obţinut de agenţia de presa germană DPA.
Potrivit DPA, guvernul Germaniei planuieste in urmatorii ani alocarea unor fonduri de miliarde de euro pentru finantarea sectorului energetic bazat pe carbune. Intre timp Austria a anuntat si ea la randul ei un urias plan de investitii in conversia centralelor pe gaz in termocentrale pe carbune.
Germania nu sustine planurile UE de eliminarea motoarelor cu combustie interna pana in 2035
Dupa ce au nenorocit o intreaga industrie auto prin impunerea celebrelor norme EURO pentru motoarele termice, norme pe care tot ei le’au trisat, guvernul german anunta ca in ciuda deciziei luate in Parlamentul European si aprobarea planului #FitTo55, la discutiile ce se vor purta in Consiliul European pentru aplicarea acestui plan, Germania nu va fi de acord cu prevederile prin care se vizeaza interzicerea comercializarii in UE de noi autoturisme echipate cu motoare pe ardere interna incepand din 2035, conform declaratiei ministrul german al Finanţelor, Christian Lindner, transmite Reuters.
Opinie personala
Acum vreo 2 ani cand lumea inca #purtamasca si nimeni nu se gandea ca o sa ajungem la razboi, scriam pe aici ca va veni ziua in care lumea construita pe combustibili fosili se va ciocni cu lumea unicornilor roz si a cailor verzi de pe peretii ecologiei iar atunci se va duce dracului toata gargara filosofic distopica promovata de Greta energeta si interesele din spatele ei. Acesta ciocnire era inevitabila, iar razboiul ala pornit in Ucraina pentru a fi grabi implementarea aberatiilor verzi, in mod ironic a sfarsit in a avea fix efect invers pentru ca toate filosofiile sunt misto cat sunt la nivel de teorie, dar cand te loveste realitatea puneri lor in aplicare, abia atunci realizezi ca implementarea lor e doar una pur filosofica, iar pragmatica Germanie nu e decat cea care da semnalul ca vremea filosofiilor a trecut, iar UE nu e nimic mai mult decat o alta bula de care au profitat cat de mult au putut iar de de acum inainte e fiecare cu a masii.
Vezi, daca s-a dat la temelia scolii? Putini inteleg ce inseamna un bilant energetic. Ca sa muti un cazan de la A la B ai nevoie de o cantitate de energie, fie ea electrica, atomica, conventionala sau mai stiu eu, extraterestra. Beleaua pentru trotinetisten e ca benzina si motorina sau kerosenul sunt sursele care se incarca cel mai repede si inmagazineaza intr-un mod relativ optim acest necesar de energie. Bateriile electrice la ora asta sunt un esec iar H2 e de departe extrem de periculos. GPL e o solutie dar nu e suficient de fiabil pentru motoarele clasice deoarece le uzeaza rapid. In curand trotinetisten vor intelege ca mersul pe jos si apa calda nu sunt noutati pe aceasta planeta iar ei se vor lovi de pragul de sus al Istoriei. Pe un Pamant care se bazeaza chimic vorbind pe Carbon, e clar ca n-avem cum sa renuntam la combustibilii clasici. Doar eventual sa inventam o noua chimie. Da’ ma-ndoiesc. Poate cu atomicu’ sa mai miscam ceva da’ si ala e cu dus si-ntors. Plus ca mie imi place la nebunie cum pute orice cazan care merge cu combustibili fosili si recunosc, imi place si cum suna un motor clasic cand e un pic forjat!
Instalatiile secventiale moderne de alimentare cu GPL a motoarelor pe benzina au evoluat mult fata de ce era in urma cu cativa ani, cele putin mai scumpe avand integrat in sistem de protectie a supapelor si scaunelor de supapa, care reduc temperatura de ardere din motor prin injecteaza un ulei special odata cu gazul pentru a reduce prin lubrefiere si uzura datorata arderi uscate! Arderea de GPL reduce cu pana la 70% noxele fata de arderea benzinei, deci daca cuiva i’ar fi pasat macar o secunda de ecologia aia de o tot clameaza, GPL putea fi oricand considerat un excelent combustibil de tranzitia inspre rafinarea superioara a combustibili fosili sau sintetici la care se lucreaza de ani de zile si care sunt mult mai putin poluanti datorita tehnologiei de rafinare unde se mai poate lucra mult si bine, ultimul salt in directia asta fiind cel facut atunci cand s’a renuntat la benzina cu plumb in favoarea combustibililor moderni care sunt mult mai putin poluanti fata de acea varianta! Cam asta au zis si nemtii cand au luat decizia ca ei sa nu renunte la motoarele termice, un adevar cu care toti sunt de acord, dar inca nu recunosc public, desi dupa semnalul dat de Germania in curand vor fi si altii.
Democratura imbecililor, Ice.. e sfârșitul unei ere .. vom începe , dacă nu crăpăm cu toții în isteria actuală, un alt ciclu de câteva decenii, care se va termina similar – vom face iar cumva ca cei mai idioți dintre noi să ia decizii și să ne spună încotro să mergem .. oricum generațiile noastre și-au făcut norma – am produs suficienți tembeli pentru shit show-ul de acum..