Cata vreme o sa isi mai permita Romania sa piarda investitori importanti?

Dupa ce acum cativa ani (2006) Romania a pierdut o investitie uriasa a celor de la Daimler Benz in favoarea Ungariei datorita lipsei de infrastructura, anul aceasta mai pierde una cel putin la fel de mare care ar fi venit din partea celor de la Jaguar/Land Rover detinuti de indienii de la Tata Motors. Motivul pentru care indienii au ocolit o investitie in Romania in favoarea Ungariei si a Poloniei este, ghiciti?!

Sigura ca da: aceiasi lipsa de infrastructura!

Teoretic, fabrica din Romania ar fi fost amplasata in vecinatatea Brasovului unde Tata Motors a facut un studiu de fezabilitate bazandu’se pe traditia de constructii auto a acelei zone, cunoscute fiind apusele Aro si Tractorul Brasov … dar am sarit din schema celor catorva sute de milioane de Euro investitie si crearii a aproximativ 8000 de locuri de munca in momentul in care a venit vorba de infrastructura cu care ne tot cacaim de 25 de ani incoace, infrastructura care dealtfel ne poate lasa si fara cei doi mari investitori, Renault si Ford pe care ii cam bate gandul sa plece datorita pierderilor uriase pe care le au din lipsa de infrastructura promisa de Romania la semnarea contractelor de investitie.

Injur in sinea mea cu nesatul unui nebun intrebandu’va pe voi: cata vreme ne mai permitem asemenea pierderi datorate incapabililor care ne’au furat guvernat in ultimi 25 de ani?!?!

2 comentarii la „Cata vreme o sa isi mai permita Romania sa piarda investitori importanti?”

  1. Vezi că ARO e(era)în Câmpulung Muscel……în rest un sincer și călduros HUOO guvernanților noștrii!Dacă pleacă și grupul Dacia-Renault se nasulește treaba rău,dar cum trăim în ROmânia nu m-ar mira….

    Răspunde
  2. Se fabricau si celebrele 320 cu motoare de Brasov. smile

    Renault a dat ca termen maxim 2020 sa aiba autostrada Pitesti-Sibiu sau isi retrag operatiunile din Romania.
    Ford a redus la minim productia din cauza lipsei drumului express promis, Craiova-Pitesti. Pierderile zilnice sunt fabuloase.

    Răspunde

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Descoperă mai multe la IceWorld|DeuteriumCore

Abonează-te acum ca să citești în continuare și să ai acces la întreaga arhivă.

Continuă lectura