Clarificare masuri de protectie MedLife pentru pacienti – dreptul la replica

In urma cu cateva zile am scris articolul asta de aici, in care criticam dur o decizie MedLife aparuta in presa cu privire la limitarea accesului pacientilor cu probleme respiratorii in unitatile MedLife.

Astazi, dupa o scanare a celor de la klarmedia.com pe blogul meu, m’am trezit cu un email din partea PR MedLife, pe care il voi publica aici integral, ca drept la replica:

Buna ziua,

Avand in vedere articolul dvs. din data de 13 martie, cu privire la masurile luate de catre MedLife, revenim cu mai multe precizari pentru a nu lasa informatia sa se raspandeasca eronat mai departe, iar oamenii sa fie informati corect despre felul in care ne desfasuram activitatea in aceasta perioada.

Masurile luate la nivelul grupului MedLife constau in crearea unor noi circuite si modificarea intervalelor de consultatii, cu scopul de a creste siguranta pacientilor care ajung in clinicile noastre. Mai exact, am recalibrat fluxurile interne, astfel incat femeile insarcinate si pacientii cu alte patologii sa nu se interesecteze cu pacientii care se confrunta cu afectiuni respiratorii acute. Pacientii cu afectiuni respiratorii acute aflati pe listele de asteptare in aceste zile au fost reprogramati pentru a fi consultati in cel mai scurt timp.

Toate clinicile din grupul MedLife si-au pastrat programul de functionare in regim normal pentru toate specialitatile medicale. Suntem in continuare la dispozitia tuturor pacientilor, aplicand masurile de preventie care se impun in aceste momente. In stiuatia pacientilor suspecti de infectie cu noul Coronavirus aplicam protocoalele in vigoare, pacientii fiind indrumati catre centrele de boli infectioase acreditate de Ministerul Sanatatii, singurele in masura sa gestioneze astfel de cazuri.

De asemenea, puteti afla mai multe despre masurile de protectie din unitatile noastre:

https://www.medlife.ro/articole-medicale/masuri-de-protectie-a-pacientilor-si-personalului-din-unitatile-medlife-in-contextul-pandemiei-de-coronavirus

Daca mai aveti nevoie de alte detalii in plus / clarificari, va rog sa imi spuneti. In acest context extrem de sensibil si vulnerabil pentru noi toti este foarte important sa nu lasam loc de interpretari sau de mesaje eronate. Mizam pe sprijinul dvs. pentru a transmite mai departe informatia corecta.

Mai jos gasiti pozitia noastra oficiala comunicata in cursul zilei de vineri.

“Ca urmare a mesajelor care au circulat in spatiul public zilele acestea, vin catre tine cu mai multe precizari, pentru a nu lasa informatia sa se raspandeasca eronat mai departe, iar oamenii sa afle despre circuitele pe care le punem la dispozitie.

In data de 12 martie, ca urmare a unui numar crescut de solicitari din partea pacientilor cu afectiuni respiratorii acute, am decis sa cream noi circuite in clinicile MedLife si sa modificam intervalele de consultatii pentru toate specialitatile, astfel incat sa crestem siguranta pacientilor care intra in clinicile noastre.

Impreuna cu medicii epidemiologi si igienisti am recalibrat fluxurile interne, astfel incat gravidele, pacientii oncologici, pacientii cu diabet, pacientii cu boli cardiovasculare sau alte patologii sa nu se intersecteze cu pacientii care se confrunta cu afectiuni respiratorii acute (simptomatologie similara celei inregistrate in cazul COVID-19). Consideram ca a fost o decizie responsabila si corecta pentru toti pacientii nostri si ne-o asumam.

In continuare facem eforturi pentru a functiona in parametri optimi, avand ca prioritate zero siguranta epidemiologica a pacientilor si personalului medical. Vom reprograma pacientii cu afectiuni respiratorii acute care au fost pe listele de asteptare in aceste zile pentru a fi consultati in cel mai scurt timp de medicii nostri.

Ne cerem scuze pacientilor care au avut de suferit din cauza acestor reprogramari.”

De semnat nu s’a semnat nimeni, cum dealtfel ar fi fost normal in cazul unei asemenea comunicari, insa mi s’a parut totusi de bun simt sa acord acest drept la replica.

9 comentarii la „Clarificare masuri de protectie MedLife pentru pacienti – dreptul la replica”

    • Ei nu pe dracu, tu crezi ca eu nu ii scanez/veghez pe „ei” si vad uneori ca e destula „inghesuiala” prin trafic, uneori asa multa ca acum vreo cateva zile am avut chiar si „mici” probleme cu site’ul. mosking

      Răspunde
      • ești o persoană detestabilă , Ice, obligi să citească și pe unii cărora nu le place să citească laugh .. măcar fă o versiune audio, să nu zică că ești necooperant laugh

        Răspunde
  1. Sunt ca de obicei confuzi si fara substanta in declaratii. dash2 Cel mai tare ma distreaza declaratia ca au fost reprogramati pacientii cu afectiuni respiratorii acute pentru a fi consultati in cel mai scurt timp posibil, declaratie facuta de doua ori, ca poate nu s-a inteles de prima data. dash

    Răspunde
    • Eu am acordat dreptul la replica din denotologie profesionala si bun simt si transmis fix ce mi’au scris ei. In rest, sunt de aceiasi parere, limbaj de lemn, lipsit de substanta, lipsit de solutii imediate, practic, mai nimic care sa denote faptul ca cea ce scrisesem initial era vreun fake news, sau informatii denaturate. Am postat INTEGRAL replica lor, concluziile sa le traga fiecare singur. smile

      Răspunde
    • Păi ce aștepți? Fuguța înapoi aici, îți iei cardul minune, și gata cu virusul păcii .. iar pentru carantina obligatorie, are guvernul de dreapta niște condiții excelente pregătite, pentru diasporă, în mare parte votanți de dreapta.. noi le-am văzut la tv, și apreciem că sunt minunate laugh .. normal că țin la imagine, dar cu PR nu prea se vindecă boli, doar vracii rezolvau așa problema..
      PS: Spania închide granițele, să te grăbești înainte de miezul nopții

      Răspunde

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Descoperă mai multe la IceWorld|DeuteriumCore

Abonează-te acum ca să citești în continuare și să ai acces la întreaga arhivă.

Continuă lectura