Cum testam acumulatorul auto iarna?

Unul dintre cei mai mari dusmani ai acumulatorilor auto este frigul, iar zilele astea a fost crancen de frig. Avand baterie noua pe masina (Varta 65 ah), pana acum a rezistat cu succes, iar ca sa fiu sigur atat de tensiunea din baterie cat si de incarcarea venita de la alternator am gasit pe la Lidl chestia asta, care mi s’a parut destul de utila …

Mai ales pentru ca nu umblu tot timpul cu un multimetru dupa mine, iar testerul asta este unul simplu care cu ajutorul unor banale led’uri iti ofera cateva informatii utile in ce priveste starea bateriei sau cea a curentului de incarcare putand sa te ajute sa iti faci o idee despre starea in care se afla bateria sau alternatorul. De asemenea este destul de util si pentru a testa bateria pe care o incarc cu redresorul ce mi l’am cumparat anul trecut care isi face treaba impecabil.

Acest mic tester este unul modest, daca nu aveti drum pe la Lidl sau vreti unul mai complex de atat aruncati un ochii la acest model care ofera mult mai multe si complexe informatii.

Pe la voi cum a rezistat acumulatorul pe gerul asta?

5 comentarii la „Cum testam acumulatorul auto iarna?”

  1. Cunoscuta problema de la Megane, cand iti merge ok aierbag’ul la sofer nu prea iti merge claxonul si viceversa. laugh

    Da, ROMBAT sunt baterii bune si accesibile, eu de ani de zile am cumparat fie ROMBAT fie CARANDA, nu ma pot plange de ele, au tinut 4-5 ani fara probleme desi si eu aveam un scurt undeva pe la vechiul Opel ce imi manca bateria, pe care nu l’am indendificat nici in ziua de azi. laugh Pe Laguna am o Varta pe care abia ce o cumparase vechiul proprietar, sa ii dea Dumnezeu sanatate. laugh Pana acum toate bune, teoretic ar trebui sa reziste cel putin cat una de la Rombat.

    Răspunde
  2. Sa nu lasi pe oricine sa iti umble pe acolo pentru ca pe aceiasi spirala ai si airbag’ul si daca nu stie ce face te trezesti cu airbag’ul in mufa cand iti e lumea mai draga. Posibil sa ai si un scurt pe undeva pe la goarne sau daca e oxidata mufa sa nu ai masa la caroserie decat uneori, s’a uitat cineva la el pana acum?

    Răspunde
  3. Cam asa zice un Dorel, ca nu ar fi la volan ci goarna ar fi de vina; la revizie am sa cer un control pe instalatia electrica, ca tot vrea becuri noi.E posibil sa fie ce zici tu, dupa 10 ani nimic nu mai e nou…

    Răspunde

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Descoperă mai multe la IceWorld|DeuteriumCore

Abonează-te acum ca să citești în continuare și să ai acces la întreaga arhivă.

Continuă lectura