Nu e an in care sa nu avem un scandal legat de managementul deficitar de la TAROM, singura companie romaneasca aeriana de stat, ce candva era o companie apreciata atat pe plan intern cat si international.
S’au tot cautat solutii pentru iesirea din deficit, s’au adus tot soiul de manageri, s’au implementat tot soiul de strategii care mai de care mai nastrusnice, dar nimeni, absolut nimeni nu s’a gandit sa ofere si servicii de zbor low-cost in conditiile in care, companii ca BlueAir, WizzAir si mai nou Ryanair raporteaza cresteri de minim 10% in fiecare an pe acest segment ce are o cerere in crestere pe toate liniile aeriene.
Ma poate lamurii si pe mine cineva, de ce TAROM nu este in stare sa intre si pe aceasta piata de atatia ani de zile lasand loc altor companii care fac bani grei din aceste servicii? Care si mai ales ale cui sunt interesele?
Ice, cand ai 20 de avioane si 2000 angajati, primul pas spre low cost ar fi sa schimbi vreo mie de angajati pe cel putin 50 de avioane .. da’ nu cred boeing sau airbus vor sa faca afacerea asta ..
air berlinul s-a dus de rapa, cat sunt ei de nemti .. inafara de insolventa si restructurare masiva nu vad absolut nicio solutie .. avem 4 milioane de ‘navetisti’ care zboara cu orice, dar nu cu tarom .. nici macar un program de bilete gratuite cum a fost ala pentru studenti care a tinut in viata cfr calatori nu merge .. fiindca nu au avioane, piloti, nimic care sa poata zbura .. doar multe sindicate si taietori de frunza ..
Wizz Air o sa-i omoare pe toti, a inceput cu Carpatair, era gata sa-i arda si pe Blue, Tarom e ca si pe butuci, astea sunt interesele…. americani este cu noi via Budapesta
Astia au avut si au soarta tuturor companiilor de stat de dupa ’89, gen Posta Romana, CFR, ROMTelecom si multe alte companii de servicii, care desi aveau mnopol, infrastructura si o piata uriasa, nu au fost capabili sa aiba parte si de un management demn de o piata concurentiala, ramanand prinsi in timp si cu metehne comuniste! Si iote asa, a venit 2007, care i’a prins cu pantalonii in vine (ca toata tara in rest) in loc sa ii prinda cu un management pregatit pentru deschiderea granitelor si a marelui spatiu european, iar in vremea in care TAROM se zbate sa supravietuiasca, alte companii private au inceput sa prospere de pe nisa asta.
Ok, pe extern sa zicem ca ar fi greu sa faca fata, dar pe intern de ce mana draculului nu au fost in stare cu alea ~10 avioane care s’ar preta la asemenea curse? Daca se trezeau din vreme, amu se dezvoltau pe partea asta, dar nici aici in curand nu va mai fi loc, Ryanair dorindu’si sa intre agresiv si aici.
Pai are si Tarom low-cost. Cum sa n-aiba? Dar la ei low-cost-ul incepe de la 500 de euro/bilet
Ala’i low-cost premium, sau cum?
Esti in urma rau de tot cu feed’ul Maline!