Maratonul informarii de la Biblioteca Nationala a Romaniei, sau cum sa ingrasi porcul inainte de Craciun

Dupa doi ani de zile in care singurele informari legate de pandemie s’au redus si tradus prin niste ordine venite de la Grupul de Comunicare Strategica, un soi de junta pestrita tinuta la secret, in contextul efortului de promovare a vaccinarii, cineva a avut geniala idee sa organizeze la Biblioteca Nationala a Romaniei un „maraton de informare” care a tinut nu mai putin de 12 ore si unde au fost adusi la gramada medici din diverse discipline, cercetatori si specialisi, pentru a informa populatia cu privire la vaccin si vaccinare.

„Maratonul Informării” despre COVID-19 are loc, sâmbătă, la Biblioteca Naţională a României, unde, timp de 12 ore, între orele 10,00 şi 22,00, medici, specialişti şi cercetători oferă informaţii şi explicaţii în privinţa vaccinării. Aceste eveniment este organizat de către Colegiul Medicilor din Municipiul Bucureşti şi Comitetul Naţional de Coordonare a Activităţilor privind Vaccinarea împotriva COVID-19.

relata Agerpres.

Maratonul informarii de la Biblioteca Nationala a Romaniei, sau cum sa ingrasi porcul inainte de Craciun

Cam asa mi s’a parut mie a fi toata treaba asta care probabil ca nu a folosit absolut nimanui cu nimic, pentru ca nimeni nu e dispus sa isi piarda 12 ore din viata ca sa urmareasca ceva ce a semanat mai degraba a sueta la care participau, rand pe rand, medicii adusi la gramada ca sa vorbeasca despre vaccin si vaccinare, discutiile fiind mai mult decat terne, „uriasul” interes putandu’se observa dealtfel si din numarul de vizionari live care in momentul de maxima audienta au atins abia cateva sute de urmaritori ce scadeau odata cu trecerea orelor, precum si din numarul de aprecieri/comentarii si distribuiri care in cel mai bun caz aduna cam cat la o poza cu pisici.

Opinie personala

Dincolo de „Mircea fa’te ca lucrezi” ca OMS sa fie multumiti, opinia mea este ca impactul la nivel social a fost zero spre null deoarece o reala campanie de informare trebuia sa se petreaca pe toata perioada pandemiei cu reale informari saptamanale ale unor specialisti de renume care nu erau in nici un fel ancorati politic si nici cu grade, in care oamenii sa dobandeasca in timp incredere si de la care sa primeasca informatii concrete in functie de evolutia pandemiei si punctele de real interes asa cum s’a facut si prin alte tari! Ce au facut astia pe la noi nu foloseste absolut nimanui pentru ca nimeni nu este interesat de o sueta de 12 ore cu niste informatii venite la gramada si amestecate cu opinii personale ale unor necunoscuti, fie ei si medici, specialisti si cercetatori care s’au alaturat sarabandei de ciocli apocaliptici arhicunoscuti si cu o reputatie mai mult decat subreda, aceleasi fete triste de care oamenii efectiv s’au saturat pana la scarba in toti astia doi ani de tortura psihologica la care au fost partasi.

Mda, in loc de medicamente in spitale si alte nevoie urgente si banii astia nu au fost decat inca niste bani irositi inutil pe o campanie imbecila de PR.

#dacat atat s’a putut.

Maratonul informarii de la Biblioteca Nationala a Romaniei sau cum sa ingrasi porcul inainte de Craciun

4 comentarii la „Maratonul informarii de la Biblioteca Nationala a Romaniei, sau cum sa ingrasi porcul inainte de Craciun”

  1. Sotia mea a fost interesata de dezbaterea asta, ea e aia cu dezbaterile din familie si duce mult dar nici chiar atat de mult ca dupa vreo ora a venit in bucatarie sa fumeze dintr-o tigara si sa concluzioneze ca nu se spun decat aceleasi lucruri ca dupa o tema dinainte data, iar in rest pareri ale unor medici care generalizau totul desi orice prost stie ca fiecare caz e unul particular si trebuie tratat ca atare.
    „Mda, in loc de medicamente in spitale si alte nevoie urgente si banii astia nu au fost decat inca niste bani irositi inutil pe o campanie imbecila de PR.”
    bravo bravo victory

    Răspunde
    • De cel puțin 2 decenii au renunțat la a mai tratat pacientul, se tratează boala.
      Schimbarea de paradigmă a intervenit ca și netezire a introducerii decontării pe caz rezolvat .
      A fost momentul în care tragicul pacient a devenit accesoriul sistemului, subiect secundar, iar actul medical, subiect activ principal care determină alocarea de fonduri enorme ce se disipeaza prin intermediul prescripției medicale către big pharma si lanturile sale de distribuție.
      În cazul cel mai fericit, pacientul supraviețuiește în pofida eforturilor depuse de către sistem, fără a deveni un client fidelizat al prescriptiei medicale lunare.
      În cazul comun, pacientul este fidelizat pe toată perioada existenței sale.
      drinks

      Răspunde
      • Excelent ca-ntotdeauna. Felicitari si 10+!
        PS Opinie personala (vorba lu’ Nae): Niciodata, dar absolut niciodata nu acord credit oficialilor. Sub nici o forma si in nici o circumstanta. Gargara oficiala este, din punctul meu de vedere zero, nix, nada, nothing, rien…! bravo drinks

        Răspunde
      • Greșeala este a noastră, cu termenul anacronic de pacient – denumirea corectă este de client de servicii medicale, întâmplător clientul este uneori bolnav, dar preferabil clientul să fie sănătos, că e profitul mai mare.. genial răspunsul unei clinici unde o americancă are de plătit vreo 800 dolari pentru așteptat la urgențe la o clinică, unde nimeni nu a băgat-o în seamă vreme de vreo 7 ore, și ca urmare a plecat de unde venise, adică acasă – ‘trebuie sa plătiți pentru a vă înscrie sa fiți văzută, nu ca să fiți consultată’, citez aproximativ .. la multă privatizare a sistemului medical, dacă se poate, pe sistem american .. sau mai bine zis, votați cu ăștia de votarati ultimele alegeri, ca să fie bine, să nu fie rău..

        Răspunde

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Descoperă mai multe la IceWorld|DeuteriumCore

Abonează-te acum ca să citești în continuare și să ai acces la întreaga arhivă.

Continuă lectura