Pentru ca a stat ceva vreme de pomana pe sub pomii din Bucuresti si mi s’a imbacsit filtrul de habitaclu cu diverse frunze si alte bucurii si desi l’am schimbat inca de atunci cu ajutorul unui bun prieten, m’am trezit ca de la supraincalzire, aeroterma Renaultului meu nu mai functiona decat la viteza maxima. Problema nu e una iesita din comun si destul de clasica pe la toate masinile, dar este deosebit de enervanta. Asa ca m’am dus cu masina in service’ul unde o repar de obicei si dupa 10 minute, de undeva din dreapta de sub bord, a fost extrasa chestia asta …
In traducere libera, chestia aia este rezistenta termica a releului de control al treptelor aerotermei. De functionat nu mai functiona corect datorita acelei mici sigurante incercuite care la unul din capete avea o lipitura rece datorata probabil supraincalzirii in urma racirii deficitare datorate ⇒filtrului de polen imbacsit cu care am circulat cateva zile pana mi’a venit comanda pentru cel nou. Dupa ce electricianul meu de casa a lipit’o la loc si montat’o sus, totul a fost ok, reglajele de viteza ale aerotermei functionand din nou normal.
La mine a fost insa un caz norocos in sensul ca nu a fost afectata rezistenta termica din acea placuta ceramica si a sarit la timp siguranta, insa in cazul in care acea rezistenta termica a aerotermei se arde pentru ca ati mers multa vreme cu acel filtru de polen imbacsit iar rezistenta este coapta, singura rezolvare este inlocuirea ei, pentru acest lucru va recomand sa luati legatura cu baietii de ⇒aici care sunt prompti si va ofera de obicei cel mai mic pret de pe piata si sa faceti o comanda in acest sens.
Concluzie: ce trebuie sa intelegeti de aici este insa sa nu neflijati acel filtru de polen care pe la noi ar cam trebui schimbat odata la 6 luni! Nu este scump si pe langa sanatate va ajuta sa si protejati rezistenta si aeroterma a caror inlocuire este una mult mai scumpa! Pentru filtre de polen, consultati oferta de ⇒aici, de unde folosindu’va de filtrele din pagina ajungeti la ce aveti nevoie.
Drumuri bune!
Da bine zici, duminica seara am fost cu VW-ul lu’ cumnatu’ la Kogalniceanu si-am vazut eu ca are numa o viteza sau doua la ventilatie, cred ca o sa-i zic cu toate ca el vara merge cu clima pornita si geamul lasat, moda de vaporean
Ori sunt eu blocat, ori vad tot M de la Dragnea?!
@Vasile: daca comutatorul e ok, atunci sigur e vorba despre acea siguranta termica care e amplasata din cate stiu, tot undeva sub bord in partea dreapta. Daca nu se mai poate repara, atunci sa dea o geama pe la epiesa ca sigur o gaseste la un pret ok.
@Marius: nu mai fuma ce fumezi, ca nu e ok deloc!
Da, ai perfecta dreptate e destul de neplacut sa iti mearga aerotrma doar pe treapta a patra, insa la mine doar pe acea treapta NU merge. Merg toate celelalte treri trepte doar treapta a patra nu. Ce e de facut in acest sens
Posibil sa fie problema tot de la rezistenta termica, sau de la „busonul” din bord. Trebuie sa mergi la un electrician auto sa verifice care e baiul.