Renault intra in cursa pentru Marea Electrificare prin lansarea conceptului „Nouvelle Vague”

Renault anunta ca pana in 2030 va electrifica 90% din productia proprie de automobile, in acest sens facand in ultima perioada investitii masive in cercetare si liniile de productie atat al automobilelor electrice cat si al bateriilor, primul pas facut deja fiind eliminarea motorizarilor diesel la toata gama de autoturisme, inclusiv din portofoliul Dacia, noua gama lansata anul acesta beneficiind doar de motorizari pe benzina si GPL.

Renault intra in cursa pentru Marea Electrificare prin lansarea conceptului „Nouvelle Vague”

Conform ambitioasei noii strategii anuntate, Renault va fi cel mai „verde” brand din Europa incepand cu anul 2030, cand si’au propus ca noua din zece masini vandute sa fie total sau partial electrificate, a afirmat, joi, directorul general al Grupului auto francez, in cadrul evenimentului Renault Talk #1.

Potrivit oficialului Renault, pana in anul 2025 vor fi lansate sapte modele pe segmentele C si D, toate electrificate. Pe lista noilor masini se afla: Arkana si Captur – in versiunea E-Tech Hybrid si Plug-in Hybrid, Megane E-Tech – in versiunea Sedan, respectiv New Kangoo in versiunea E-Tech 100% electrica.

„În fruntea tehnologiei şi serviciilor, marca Renault modelează viitorul mobilităţii urbane, în primul rând prin „Software Republique”. Peste 2.000 de ingineri din 5 companii de top îşi vor aduce expertiza comună în securitate cibernetică, inteligenţă artificială, procesare de date, software şi microelectronică, pentru a oferi soluţii de mobilitate la cheie pentru oraşe şi comunităţi. Renault Re-Factory – primul hub cu economie circulară din Europa – marchează o mişcare către un model mai durabil şi responsabil, cu până la 120.000 de vehicule (EV incluse) reciclate în fiecare an. Aproape 80% din materialele strategice reciclate vor fi refolosite în baterii noi. Până în 2030, Renault va deveni cel mai bun producător auto din lume în ceea ce priveşte procentul de materiale reciclate pe vehiculele noi”

a sustinut de Meo in cadrul evenimentului de lansare a noii strategii, conform agerpres.ro.

De asemenea, incepand din 2022, treptat, va fi introdus un nou logo al marcii franceze, proiectat in colaborare cu consultantii Landor & Fitch, iar pana in 2024 intreaga gama Renault va purta noua identitate vizuala.

Noua strategie pe termen lung a constructorului auto francez include conceptul „Nouvelle Vague

Noua strategie pe termen lung a constructorului auto francez include conceptul „Nouvelle Vague”, ce va transforma Renault intr-un brand construit in jurul tehnologiei, serviciilor si energiei curate, realizand vehicule mai inteligente in fiecare zi si solutii de mobilitate mai durabile.

In Europa, constructorul auto francez continua sa se bazeze pe pietele sale-cheie (Franta, Spania, Italia, Germania si Regatul Unit), cu o gama mai vizibila si o foaie de parcurs clara: parghia E-Tech pentru a incuraja mobilitatea electrica si a intensifica eforturile de crestere a cotelor de piata atat pentru segmentul C, cat si pentru vehiculele comerciale, noteaza Grupul auto, intr-un comunicat de presa transmis, joi, AGERPRES.

https://youtu.be/EqJyuFlpKno

Dacia, inclusa in planurile de viitor ale dezvoltarii Renault

Producatorul de la Mioveni este inclus in acest plan al dezvoltari Renault, ramanand cumva atat ca producator de autoturisme cu motorizari clasice care vor folosi combustili alternativi mai putin poluanti ce sa asigure tranzitia inspre electrice, cat si ca producator de masini electrice ieftine, Dacia Spring fiind doar primul model din sirul celor care urmeaza a fi lansate confom noii politici Renault de „democratizate a electricitatii”, in principiu fiind vorba de masini ieftine destinate pietelor emergente.

2 comentarii la „Renault intra in cursa pentru Marea Electrificare prin lansarea conceptului „Nouvelle Vague””

  1. Totul suna bine, dar am o mare rezerva legata de preț. Toată tehnologia asta noua și infrastructura necesara costa ceva și acest cost trebuie să fie plătit de utilizator. Asa ca pana la adopția în masă, va trebui găsit un echilibru între preț și nevoia de ‘Green deal’.

    Răspunde
    • Evident ca cineva va plati la greu green dealul ala si aia o sa fim noi! Din pacate, nu ii pasa nimanui de echilibrul ala, intentia e doar si numai de profit, miscarea Renault e una foarte inteligenta, impartind productia auto pentru toata lumea, tranzitia asigurand’o prin subsidiare, Dacia gen! 😉

      Răspunde

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Descoperă mai multe la IceWorld|DeuteriumCore

Abonează-te acum ca să citești în continuare și să ai acces la întreaga arhivă.

Continuă lectura