Revolutia bunului simt: Despre service’ul Sony VAIO


Acum cateva zile, laptopul a mai refuzat sa porneasca, la o scurta constatare, am dedus rapid ca martorul LED de pe incarcator era stins. Tot prin deductie logica, mi’am dat seama ca a crapat incarcatorul dupa vreo 2 luni de zile de utilizare si sincer m’au cam luat dracii cand ma gandeam cat a costat si cat a tinut. L’am ambalat frumos si l’am trimis zilele astea la furnizor, de unde mi’a venit raspunsul ca sa il trimit direct la un service Sony. Bila neagra aici pentru ASESOFT Distribution, companie care se vede ca romaneasca este romaneasca va fi, deoarece atunci cand am achizitionat acest laptop de la ei, nimeni nu mi’a spus asta si iaca asa am pierdut 4 zile cu plimbatul prin curierat. In procedura pe care mi’au trimis’o ei pe email scria clar, ca am dreptul de a refuza ca eu sa iau legatura cu producatorul si sa rezolve ei daca refuz eu asta … Ok .. am trecut peste asta si am luat legatura cu Sony VAIO Romania. Bineinteles ca pe pagina de net m’au luat toti dracii ca nu am inteles mare lucru, fiind redirectionat dintr’o parte in alta si nevoit sa introduc la serii pana mi’au sarit capacele, asa ca am pus mana pe telefon si am sunat. Dupa ce am trecut de partea aia enervanta in care am facut monolog cu robotii, mi’a raspuns destul de rapid un domn foarte amabil. Am trecut mai greu de faza in care l’am convins ca nu e cazul sa ma ia cu procedura aia standard: scoate cablu din priza/baga cablul in priza/ai bateria/n’ai bateria etc … ca sa ajungem la problema in sine si de fond, de aici incolo treaba s’a desfasurat cam asa:

– in doua zile primiti incarcatorul prin DHL, iar cel vechii va rugam sa il duceti dumnevoastra la un centru de reciclare.

Asta a fost tot … scurt, rapid, operativ … fara intrebari de alea romanesti de genul: „da aveati priza pamantata?! da afara era soare?! da aveati si triplu?! da ati stranutat cand utilizati laptopul” si alte mizerii de genul asta in care te fut de icre cu zeci si milioane de intrebari, doar doar de te gaseste vinovat de ceva si se scapa ei si iti iau inca niste bani de pe tine!

Sincer inca nu imi vine sa cred ca a mers totul atat de rapid si m’am simtit tratat ca un client care le’a platit 1000 si ceva de EU pe laptopul ala. Daca atunci mi s’a parut o suma destul de mare, acum nu pot decat sa ma felicit ca am ales sa ii dau lor si sa ma doara in cur, garantia fiind garantie, fara intrebari fara figuri fara bataia de joc tipic romaneasca.

Concluzie:

Cred ca este pentru prima oara cand pot sa spun ca: dai un ban, da face! si asta nu pentru ca vezi doamne scrie ce scrie pe acel produs si te crezi mai interesant ci pentru ca esti tratat cu respectul cuvenit unui client care a decis sa le dea lor acei banii, fara a isi bate joc dupa ce s’au vazut cu sacii in caruta! Deci se poate si cred ca se incadreaza perfect intamplarea asta in capitolul: minuni ale bunului simt se intampla si in Romania! laugh

Buy Sony! 😉

3 comentarii la „Revolutia bunului simt: Despre service’ul Sony VAIO”

  1. 1000 de euro pe un laptop care se strica dupa doua luni? pune-te in locul lor. tu cum ai trata un client care a dat un car de bani pe un produs de-al lor? daca luai unul de 15 milioane pun pariu pe ce vrei tu ca te intreba si numarul de la pantofi inainte sa te amane pe un termen nelimitat. :))

    Răspunde
  2. Eu unul nu am cuvinte de lauda pentru contul Playstation, fara care am stat zile la rand si cand au revenit intr-un final online m-au anuntat dupa cateva zile ca problema a fost remediata.

    Răspunde
  3. Victore, te rog sa ma crezi, ca nu este vorba de asta! Nu este pentru prima oara, cand achizitionez un produs fabricat de un mare brand, care iti cer niste banii pentru asta si cand este vorba de o garantie, iti dau cu flit dupa 2 zile, iar recuperarea pierderii sau rezolvarea ei necesita nervii muuuuulti, injuraturi printre dinti si amenintari de tot soiul ca pana la urma sa inteleaga cumva ca trebuie sa isi respecte atributiile! Cazul celor de la VAIO din cauza asta m’a uimit atat de tare! Eram pregatit deja cu o tona de harti la indemana, studiasem atent contractul de garantie, gasisem deja legile pe care sa le invoc si toate alea … iar cand am vazut ca s’a rezolvat atat de rapid (cum era si normal) am ramas cu gura cascata fara sa imi vina a crede!

    In plus de asta, nu mi’se pare normal sa fim impartiti dupa cati bani dam! De acord cu tine ca o companie care vinde produse ieftine nu isi poate permite sa aiba si un service la fel de bine pus la punct ca aia care vinde scumpe, dar macar de ai vedea ca rezolva cumva si nu ca incearca sa scape de tine prin cele mai mizere tertipuri care nu sunt nici legale si nici nu respecta cele mai elementare reguli de bun simt! Era ok daca imi ziceau sa le trimit laptopul si il rezolvau in termenul legal, nu aveam nimic de comentat atata vreme cat o faceau fara sa ma omoare cu nervii si mii de intrebari idioate din care sa reiasa cumva ca eu sunt vinovat, ca pe mine asta ma omoara cel mai tare!
    De aia am zis: dai un ban da face! Ca de cele mai multe ori, il dai si ajungi repede la concluzia ca ai fost doar inca unul din milioanele de fraieri care au crezut doar asta!
    Toate bune!

    Răspunde

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Descoperă mai multe la IceWorld|DeuteriumCore

Abonează-te acum ca să citești în continuare și să ai acces la întreaga arhivă.

Continuă lectura